X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ראשי המוסדות יעתרו נגד שרי הספורט והאוצר על העיכוב במינוי יו"ר ומנכ"ל למועצת ההימורים שני: "לא הגיוני שהממשלה תגרום נזק בלתי הפיך לספורט"
▪  ▪  ▪
מג'אדלה. נדרש לפרט מדוע לא ימונו יו"ר ומנכ"ל [צילום: ששון תירם]

ראשי מוסדות הספורט מתכוונים לעתור לבג"ץ נגד שר הספורט, ראלב מג'אדלה, ושר האוצר, רוני בר-און, על העיכוב במינויים של יו"ר ומנכ"ל למועצה להסדר ההימורים בספורט.
"הנחתי את היועצים להכין את העתירה לבג"ץ, שבה יהיו חברים 15 איגודים כשכרגע ההתאחדות לכדורגל לא הצטרפה", אמר יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, "פנינו לראש הממשלה ואנחנו דורשים ממנו להורות לאלתר לשני השרים שלו במכתב חריף למנות יו"ר ומנכ"ל למועצה להסדר ההימורים".
"לא יעלה על הדעת שהממשלה במקום שתעודד ותקדם את הספורט, תגרום בעשייתה - או יותר נכון באי עשייתה - נזק כה גדול ובלתי הפיך לאזרחיה", כתב שני לאולמרט, "כבר היום אגודות ספורט רבות חדלות פירעון, איגודים מפסיקים את פעילותם השוטפת ובאין פיתרון גם עונת הספורט 2008/09 לא תיפתח".
"איגוד הכדורסל, בשמו ובשם איגודים נוספים, מתוך אחריות ודאגה לאלפי קבוצות הספורט ועשרות אלפי הספורטאים החברים בהם, פונים אליך אדוני ראש הממשלה ואל שרי האוצר והספורט בדרישה לקבל לאלתר את ההחלטות הנכונות ולשחרר את העוסקים בספורט מהצורך להיאבק בממשלת ישראל במקום לעשות מה שהם יודעים - להיאבק במגרשי הספורט", הוסיף שני.
משמעות העיכוב במינוי שני בעלי התפקידים, הוא עיכוב בהעברת המענקים לקבוצות השונות. זאת לאחר שכפי שפורסם לראשונה ב-ONE, חילוקי הדעות בנושא גובה המענקים של הטוטו לקבוצות הכדורגל, גרם לביטולו של גביע הטוטו.
אם בג"ץ יאות להתערב בסוגיה הוא עשוי להוציא צו על תנאי שיגרום למג'אלדה לפרט מדוע לא ימונו יו"ר ומנכ"ל למועצה להסדר ההימורים בספורט. לאחר התשובה של שר הספורט, עשוי בג"ץ להוציא צו שיורה לו למנות לאלתר אנשים לאותם תפקידים.
פתיחת העונה תיפגע
"אם לא יהיה הסכם עם הטוטו, זה עלול להשפיע על פתיחת הליגה", הזהיר השבוע מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, אורי שילה.
"היעדר המנכ"ל והיו"ר במועצה להסדר ההימורים בספורט פוגע בכדורגל", הוסיף שילה, "אנחנו לא תלויים ביום-יום בכסף הזה כדי לחיות ולתפקד, אבל גם לנו חייבים הרבה מיליונים ואנחנו מאוד מקווים שהסאגה הדי-מביכה הזאת תסתיים".
על ההסכם שטרם נחתם אמר שילה: "יש סוגייה נוספת בין ההתאחדות לכדורגל ומועצת ההימורים, חידוש ההסכם התלת-שנתי. מזכירות ההתאחדות לכדורגל כבר התכנסה ודנה בנושא".
"יש פה עניין של של הכנת הקבוצות לליגה, של נבחרת ישראל שמתכוננת למוקדמות המונדיאל", הוסיף שילה, "לצערנו כרגע לא רק שהיו"ר והמנכ"ל לא מונו, אלא שהמועצה גם בחופש. אני מקווה שנמצא פתרון לגביע הטוטו ושיהיו משחקים כסדרם".
"הבעיה היא באיגודים אבל הבעיה היותר הקשה היא באגודות", הוסיף שי שני, "יכול להיות שלא יהיו לנו קבוצות כדי לפתוח את הליגה. מבקשים מאיתנו לא להפקיד את דמי הרישום כי מפחדים שהצ'קים יחזרו בבנק".
"אני בדרך כלל בחור מאוד ציני, הפעם אני לא יכול להיות ציני", הוסיף שני, "אנחנו מכירים גם ענפים אחרים ובתור דירקטור במועצה, אני עומד חסר אונים מול הפניות של הקבוצות ושל האיגודים, זאת לא קריסה זה חיסול הספורט. אם לא יהיו קבוצות ולא יהיו אגודות זה חיסול הספורט".

תאריך:  25/07/2008   |   עודכן:  25/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מוסדות הספורט יעתרו נגד מג'אדלה ובר-און
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
בריטניה רוצה להעביר חוק שיחייב מורידי מוזיקה באינטרנט לשלם תשלום שנתי של עד 30 ליש"ט    יש לשלוח מכתבי אזהרה למשתמשים הפועלים באופן לא חוקי    זו הדרך היחידה להילחם בפיראטיות ולהבטיח שאמנים יפוצו
דרור מרום
הטענות עתה מזכירות מאוד את המצב בבנק המרכזי של מדינת ישראל לפני "הרפורמה", "הרה-אורגניזציה", ותיקוני הניהול שבוצעו לכאורה לאחר חשיפת ליקויים כבדים לפני מספר שנים    הן כללו אז חריגות שכר, תנאי עבודה מופלגים ומושחתים כגון קיומה של ספריית סרטי פורנוגרפיה לשימוש עובדים ותיקים ובכירים
מאיה שני
נחשף תזכיר אמריקני של משרד ההגנה המתיר שימוש בשיטת סימולצית טביעה בתנאי שהדבר לא גורם נזק מוחי לטווח רחוק
איציק וולף
העיתונאי יואב יצחק הגיש הבוקר הודעה דחופה לבג"צ    חושף: ראש יאח"ה, תנ"צ אילון, פנה שלוש פעמים בימים האחרונים - אך אולמרט לא טרח להעמיד עצמו לחקירה
מאיה שני
שיירת חימוש התפוצצה בסוף השבוע שעבר וגרמה למותם של 15 איש בטהרן שעשו את דרכם לחיזבאללה, כך חשף הדיילי טלגרף    הפיצוץ נשמע בכל רחבי טהרן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il