X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ביקורת חסרת תקדים נגד מפיקי תוכנית הטלוויזיה כוכב נולד שהחזירו לתוכנית שני מתמודדים שהודחו בידי הצופים: "כוכב נולד ירקה על כולנו אמש. זה היה מצג שווא ורמייה"
▪  ▪  ▪
יש לו פרוטקציה. אביב משולם [צילום: קשת]
שופטי כוכב נולד יודעים מי יזכה
עומר כרמון
ההתערבות של הפקת תוכנית הטלוויזיה 'הישרדות', היא כאין וכאפס לעומת 'כוכב נולד' * ארבעה שופטים קובעים כבר בראשית העונה מי ישתתף ומי יזכה * אנחנו, הפראיירים, ממשיכים לצפות ולשלוח מסרונים
לרשימה המלאה

תגובות קשות בקרב צופי תוכנית הטלוויזיה כוכב נולד 6 בעקבות החלטת הפקת התוכנית להחזיר לתוכנית שני משתתפים שהודחו בידי הצופים.
באתר קשת תגובות רבות של גולשים המוחים על "הזלזול בצופים", "החוצפה" וקוראים להחרים את התוכנית ואף להגיש תביעה ייצוגית: "הזכיינית קשת באמצעות נציגה צביקה הדר טרחה בכל שבוע להבטיח כי הצופים הם שקובעים ובכל פעם שמתמודד הלך הביתה. אלא שכל זה היה מצג שווא אחד גדול ואולי אף הטעיה ורמייה", נטען.
"מניפולציה בזויה"
גם מבקרי הטלוויזיה יצאו בהתקפה קשה על הפקת התוכנית. הדס שניידר כתבה בעיתון הארץ: "רעידת האדמה שהבטיחו לנו הפרומואים ההיפראקטיביים של כוכב נולד 6 התגלתה אמש במלוא עליבותה".
"מי הם אותם שני כוחות טבע אדירים שהרעידו לנו את האדמה, שאלתם? האחיות גואטה ואביב משולם. ולמה דווקא שני אלו? כי ככה רצו השופטים. ומה עם הקהל בבית שטרח לסמס ממעמקי ארנקו על-מנת להדיח אותם בתוכניות הקודמות? בעיה שלו. בקשת כנראה שומרים לעצמם את הזכות להנשים את העונה העבשה הזאת בכל מחיר, גם אם זה אומר לנקוט במניפולציה בזויה, שלידה אפילו דן מנו נראה כמו חיים הכט".
"בוז שרירותי"
אסף שניידר כתב במעריב: "כוכב נולד ירקה על כולנו אמש, ואפילו לא חשבה לספר לנו שזה גשם. אבל אין גשם ביולי-אוגוסט, רק בוז שרירותי ומחשבות. הזלזול כה גדול, שאפילו לא חשבו להמציא סעיף תקנון פיקטיבי כלשהו שיכשיר את המהלך".
"כוכב נולד" הפרה את החוזה בינינו: אנחנו מוכנים שישקרו לנו במצח נחושה, כל עוד אפשר להדחיק את השקר במידה סבירה ולספר לעצמנו ש"זה בסך-הכל בידור". כשלפתע היחסים צופה-טלוויזיה משורטטים בכזו בהירות - אתם סתומים, אנחנו נעשה מה בראש שלנו - ייתכן מאד שבטווח הארוך מי שיידפק הוא לא הצופה".
"לעשות צדק פואטי"
דורון קופרשטין כתב בידיעות אחרונות: "להתערבות הבוטה בתוכנית יש מסר אחד - מסמסים יקרים, תודה על הקופה הנאה שצברתם לנו בחברות הסלולר, אבל אתם לא מבינים כלום. תנו לצדי, גל, מרגול וצביקה לסדר את העניינים כמו שצריך להיות, כמו שאנחנו רוצים. בדרך, נעשה מזה גם אירוע - רעידת אדמה - ונקפיץ את הרייטינג לשמיים. מומנטום, אתם יודעים".
בארצות הברית יש תוכנית אחת, אמריקן איידול. כוכב נולד התיימרה להיות הגרסה הישראלית שלה. אלא ששם, אחרי שבחרו השופטים את משתתפי התוכנית, חוץ מלתת ביקורת, אין להם כל זכות הצבעה. הכול בידי הצופים. וגם שם לפעמים עפים כאלו שהשופטים היו רוצים שיישארו, אבל זו התוכנית ואלו הכללים וזה עובד שם יופי".
"קריאטיביות, קשת וטדי, זה דבר מבורך, אבל לא על חשבון הצופים שלכם. ואם לכם, הצופים, מתחשק לעשות רעידת אדמה משלכם, למה שלא תפסיקו לסמס בתוכניות הבאות? ממילא הדירוג שלכם לא ממש נחשב. זה יהיה צדק פואטי".

תאריך:  28/07/2008   |   עודכן:  28/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחאות צופים נגד כוכב נולד
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מחאות צופים נגד כוכב נולד
רונית בר  |  29/07/08 10:15
2
ברור שכבר יש זוכים
צחי6  |  29/07/08 15:24
3
יש לי רק שני מילים
רני  |  29/07/08 17:52
4
מה זה מחאה? מה אתם מבינים בכלל
טלווווווש   |  29/07/08 20:06
 
- טלוש היקרה
מעין  |  29/08/08 21:51
5
כנסו!
דנדוש  |  2/08/08 11:05
6
שכלול לתוכנית
אומנית  |  8/11/08 04:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שנערך במרכז הרפואי תל אביב    לאחר נטילת מנה אחת של ריטלין, חל שיפור ביכולת הקוגניטיבית וביציבות בהליכה של הקשישים    תוצאות דומות התקבלו גם בחולי פרקינסון
רותי אברהם
הוארך עם תום ההליכים מעצר ערבים ישראלים המואשמים בחברות באל-קאעידה    באישום: תכננו ירי לעבר מסוקים באוניברסיטה והריגת 'תלפיונים'    "מחשבותיהם דומות למחשבות אל-קאעידה"
גלית יצחק
המרכז, ליידי אסיא, ירכז תחת קורת גג אחת את כל הטיפולים המיועדים לבריאות השד    לכל אישה שתגיע למרכז תבנה חבילת טיפול מותאמת לצרכיה
דרור מרום
בחרה להודיע על העסקה ביום שבו הודיעה למשקיעים כי תצליח לפצות בחוזים חדשים על הנזק של 10 מיליון דולר שנגרם לה עקב הפסד בתביעה בארה"ב    הנזק והפיצוי יבואו לידי ביטוי בדוח הרבעון השני
אלעזר לוין
רכשה עם הקיבוץ וממנו 36 דונם    תבנה מרכז לוגיסטי בן 43,200 מ"ר    זהו מרכז לוגיסטי חמישי של החברה, בשליטת צחי נחמיאס וגיל ורון נוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il