X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דוד רוזנטל מבכה את ימיו היפים של הצפון התל אביבי הישן, אבל מתנחם במטרופוליס ביהודה המכבי - מקום שלא החליט מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול ובינתיים מציע מכל וכל בספורט קוראים לזה ורסטילי
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת Metropolis בתל אביב]

ורסטיליות, רב-גוניות, היא מצרך מבוקש ביותר בכל תחום. קחו לדוגמה את עולם הספורט הקרוב ללבי. כל מאמן כדורסל יאהב שחקן שיכול להתעמת עם הגבוהים של היריב ולקחת ריבאונד, לחדור לסל, לקלוע מבחוץ, לדייק בקליעות העונשין ולהיות מוסר מצוין. התכונה המייחדת ספורטאי ורסטילי היא שהשלם עולה על סך חלקיו. הוא בדרך כלל לא מגיע למצוינות בקטגוריה זו או אחרת, אבל כל התכונות יחד הופכות אותו לקטלני.
ובמעבר חד לעולם הקולינרי, קחו כדוגמא את 'מטרופוליס' בפינת הרחובות יהודה המכבי וויצמן בצפון תל אביב. מהו מטרופוליס? האם הוא בית קפה, מסעדה או לאונג' באר? האם מגיעים אליו צעירים שרוצים לשתות ולבלות, מבוגרים שבאים לנוח על כוס קפה או משפחות שבאות לסעוד? האם המקום נחשב לרגוע או שהוא בעצם שוקק חיים? התשובה היא הכל מהכל. אה כן, וביורו האחרון אי אפשר היה לזוז שם, כי מטרופוליס היה גם אחד המקומות הבודדים בצפון העיר ששידרו את המשחקים עם סאונד ואיכות צפייה טובה.
ביום שישי בבוקר, למשל, ניתן לשבת בנחת על ארוחת הבוקר התל אביבית (45 שקל) שיש בה כל מה שתל אביבי יכול לייחל לו בארוחת בוקר, ואפרופו ורסטיליות - אם האופציה השגרתית לארוחת בוקר לא עושה לכם את זה, יש גם ייצוג מכובד לשלל עדות וארוחות בוקר שונות ומשונות: יפואית, דרוזית, צרפתית או אתלטית; באמצע השבוע בצהריים, יש הזדמנות טובה לארוחה עסקית וממה שאני רואה (אני גר בסביבה, אז אני רואה) כמות לא מבוטלת של אנשים חושבים כמוני; ואילו בערב אפשר לשבת על כוס יין טובה ומשהו ליד, או לארוחה מלאה לצד בקבוק או שניים. אבל בכל שעה שלא תגיעו, אל תפסחו על קינוח הבית - המטרובר (32 שקל), פצצת מוס עטופה בשוקולד ומתוקה עד אין קץ.
כתושב השכונה, אני יכול להעיד שבשנים האחרונות חסר משהו ברחוב יהודה המכבי, אחד הסמלים הגדולים של הצפון הישן של תל אביב. יש בתי קפה, יש גם ברים שכונתיים בסביבה ועדיין ההרגשה היא שהרחוב הזה לא מצליח לשחזר את ימיו היפים כמו בשנות ה-70' וה-80', אולם עדיין בימי שישי מגיעים הרבה סלבריטיז בגרוש ונובו-רישים כדי לראות ולהיראות, למי שזה מעניין אותו. כביסטרו ותיק שמייצג את הגשר בין יהודה המכבי של אז לזה של היום, הביסטרו הזה לא מתיימר להיות מה שהוא לא, ופשוט ממלא את הפונקציה העיקרית שלו - מקום שנועד עבור כולם, כל הזמן.

* הכותב היה אורח המקום.
Metropolis - יהודה המכבי 53 תל אביב, 03-6057026
תאריך:  31/07/2008   |   עודכן:  31/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב יזרסקי
מירב יזרסקי אימצה את ג'רמיה בתור השכונתי שלה (כשהיא בעיר) ושמחה למצוא, חוץ מעמדת פלייסטיישן ואווירה מגניבה אך ביתית, גם מנות מפתיעות    אפילו פייט רציני לכבד של חמותה
אלעזר לוין
חברת הנדל"ן שנקלעה לקשיים חייבת לבנק 234 מיליון שקל    "מטרת הקפאת ההליכים היא לאפשר למשפחת רחמין לאפשר ולשלוט בחברה, ללא תוכנית הבראה"
איציק וולף
העיתונאי יואב יצחק פנה לבג"צ בדרישה לקבל את עתירתו הדורשת להוציא את ראש הממשלה לנבצרות מיידית    "גם לאחר הודעת הפרישה שלו - לא נוצר שינוי מהותי והוא ימשיך בתפקידו עוד זמן רב"
דרור מרום
מאשימה את חברת קומפ פור-יו במכירת תוכנות לא חוקיות    התביעה היא נגד מנכ"ל החברה מרמת-גן - בסכום של 500,000 שקל    טוענת כי מכר לחוקרים פרטיים מחשבים עם תוכנות ללא רישיון מטעמה
מאיה שני
איזבלה הגולדן רטריברית אימצה שלושה גורי נמרים בגן חיות בקנסס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il