X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סכסוך העבודה ברשות המיסים נוגע לעובדי שירותי העיבוד המומכנים והוכרז בעקבות "מבוי סתום במשא-ומתן על ההסכם הקיבוצי" - שנוגע להשלכות הרפורמה בעניין "מס הכנסה שלילי", דבר היוצר עומס ותוספת עבודה לעובדים
▪  ▪  ▪
עימותים בכמה בתי חולים [צילום: AP]

הוועדה לתיאום וביצוע של האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הכריזה היום (ה', 31.7.08) על שורת סכסוכי עבודה, כולל ברשות המיסים, בבית החולים פוריה, במעבדות לבריאות הציבור במשרד הבריאות, בבית החולים גהה, בעיריית פתח-תקווה ובעיריית היישוב אלשג'ור.
סכסוך העבודה ברשות המיסים נוגע לעובדי שירותי העיבוד הממוכנים והוכרז בעקבות "מבוי סתום במשא-ומתן על ההסכם הקיבוצי" שנוגע להשלכות הרפורמה בעניין "מס הכנסה שלילי", דבר היוצר עומס ותוספת עבודה לעובדים.
סכסוך העבודה בביה"ח פוריה הוכרז בעקבות "התעלמות המעסיק מדרישות נציגות העובדים לנהל משא-ומתן קיבוצי שיסדיר את תנאי עבודתם של עובדי קרן מחקרים". סכסוך העבודה נוגע לעובדי המנהל והמשק וקרן המחקרים.
סכסוך העבודה במעבדות לבריאות הציבור במשרד הבריאות, הוכרז בעקבות "ההחלטה החד-צדדית של המעסיק להקים מרכז ארצי לבריאות הציבור בתל השומר", שמשמעותו העברת כל המעבדות, כולל אנשי המינהל מירושלים, באר שבע, חיפה ותל אביב לביה"ח תל השומר. דבר זה עשוי לכלול אף פיטורי עובדים.
לדברי יו"ר הסתדרות המיקרוביולוגים ועובדי המעבדות, אשר גולדשלגר, "זאת הפעם השנייה שמשרד הבריאות מנסה לפגוע במעבדות בריאות הציבור וכפי שהצלחנו לפני 4 שנים אנחנו מקווים להצליח גם הפעם". סכסוך העבודה בביה"ח גהה הוכרז בעקבות "התעלמות המעסיק מדרישת נציגות העובדים ולפגיעה בתנאי עבודתם", עקב מחסור בכוח אדם וזאת למרות מטלות רבות שנוספו לעובדים שלא מתחום עיסוקם. כמו כן, הסכסוך נוגע להעסקת עובדי המטבח באמצעות קבלן ניקיון, במקום כעובדי כללית.
סכסוך העבודה בעיריית פתח תקוה הוכרז בעקבות דרישת נציגות העובדים להחיל את תנאי חוקת העבודה ברשויות המקומיות על פקחי רשות החנייה ועובדים נוספים המועסקים באמצעות חוזים אישיים. כמו כן, קובלים על ניוד שיטתי של עובדים באופן חד-צדדי; על סירוב ההנהלה לתשלום שעות נוספות וכוננות לכלל עובדי העיריה וזאת לאחר שהתשלום אושר על-ידי מנהלי היחידות, וסירוב העיריה לחתום וליישם את המלצות מועצת הייצור שעליה הוסכם בין הצדדים. סכסוך העבודה בעיריית אלשג'ור, נוגע לעובדי העיריה, אשר "סובלים מפיגורים מתמשכים בתשלום משכורותיהם".

תאריך:  31/07/2008   |   עודכן:  31/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
שתי מכולות על שם חברת בוקסר אבטחה, שמירה וניקיון הגיעו לארץ. לפי המוצהר הכילו מגבות - אבל אחת מהן הכילה סיגריות מזויפות
מאיה שני
קבוצת 'לוחמים' יצאה להגן על עצמה מפני 48 אלף אנטישמים משתמשי פייסבוק שקוראים למחיקת ישראל כמדינה מדפי פייסבוק    ייתכן שהקבוצה האנטישמית פועלת מתוך השטחים    פייסבוק: זו קבוצה לגיטימית
עידן יוסף
ועדת החוקה הנחתה את מבקר המדינה שלא לראות במאמרי מערכת ומדורים קבועים המוקדשים למערכת בחירות תרומה למפלגה, אף אם תוכנם קורא במובהק לתמיכה במפלגה מסוימת
עומר כרמון
נאסר אבו עזיז, שפיקד על הפיגוע בדוכן השווארמה שבו נרצחו 11 בני אדם, הוסר מרשימת המבוקשים של צה"ל    גם מחבל שהשתתף ברצח בני הזוג כהנא קיבל חנינה
עידן יוסף
תגרום להורדת מחירים בכל הענף באמצעות חברות חדשות בתחומי התקשורת הנייחת והסלולרית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il