X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלושה אחים יהלומנים מניו-יורק השקיעו 30 מיליון דולר ברכישת מגרשים למגורי יוקרה בגבול תל אביב -יפו רכשו מדלק נדל"ן ומהמינהל את מתחם לפיד ב-18.5 מיליון דולר יבנו גם דירות יוקרה ומסחר ליד ככר ציון בירושלים
▪  ▪  ▪

שלשת האחים בסל מניו-יורק, שעסקי הנדל"ן שלהם בישראל נחשפים היום (4.8.08) ב-Nfc, החלו להשקיע בישראל לפני כשלוש שנים. הם הגיעו למסקנה שהמחירים בשפל, וכדאי לקנות. בתוך זמן קצר קנו בכ-30 מיליון דולר ארבעה פרויקטים, לבניית 330 דירות יוקרה ושטחי מסחר. עיקר פעילותם היא בקו התפר שבין תל אביב ליפו, לאחר שזיהו שהאזור עומד בפני פיתוח רבתי.
העסקה הראשונה, והגדולה ביותר עד היום, נעשתה בשנת 2005: האחים בסל קנו מדלק נדל"ן וממינהל מקרקעי ישראל מגרש בן 12 דונם ליד רחוב אילת, בגבול תל אביב-יפו. הם שילמו 18.5 מיליון דולר. על חלק מהמגרש עמד בעבר בית החרושת "לפיד" למוצרי קרמיקה, של קבוצת כור, ומכאן שמו. כור מכרה את המגרש לדלק נדל"ן של יצחק תשובה. האחים בסל קנו מגרש זה, ובמקביל קנו מגרש צמוד, שהיה בבעלות מינהל מקרקעי ישראל.
האחים בסל מתכננים לבנות על המגרש מגורים ומסחר בשטח כולל של 45,000 מ"ר. על-פי הערכה, יבנו כ-250 דירות יוקרה בנות 150 מ"ר בממוצע, בשטח כולל של 37,000 מ"ר, ולצדן מרכז מסחרי בן 8,000 מ"ר.
היזמים המשיכו מערבה, וקנו מחברת אמקה וממשפחת קליין את מגרש "שער הים", בן 1.6 דונם, הנמצא ממש מול חוף הים, בפינת הרחובות גולדמן וברנר. לא נמסר מחיר הרכישה, אך ברור שמדובר בכמה מליוני דולרים. המגרש מיועד לבניית כ-20 דירות יוקרה בנות 170 מ"ר בממוצע, ולצדן מרכז מסחרי בן 600 מ"ר. הדירות אמורות להיות מבוקשות במיוחד, משום שהן פונות לים.
עסקה שלישית בתוך זמן קצר נעשתה בדרום-מערב מתחם "המושבה האמריקנית", מדרום לרחוב אילת וממזרח לשדרות ירושלים. האחים בסל קנו מקבוצה בראשות עו"ד רחל טל מגרש בן 3.1 דונם, ל-23 דירות יוקרה, ושילמו 4.2 מיליון דולר. ראה פרטים על עסקה זו בידיעה על הפרויקט, המתפרסמת במקביל ב-Nfc.
לאמיתו של דבר, קנו האחים בסל עוד שני מגרשים באותו אזור - מגרש בן 1.6 דונם בנווה צדק, ומגרש קטן בן 450 מ"ר ברחוב פוריה, בצמוד למושבה האמריקנית. הם ניצלו את העלייה החדשה של השנתיים האחרונות במחירי מגרשים בת"א-יפו, ומכרו את שני המגרשים, לאחר זמן קצר, ברווח ניכר.
במקביל, פנו האחים בסל לירושלים. הם קנו מפרטיים מגרש ברחוב יפו 37, ליד כיכר ציון, במחיר הנאמד בכ-3 מיליון דולר. על המגרש בית להריסה. התוכנית היא לבנות במקום 35 דירות קטנות בנות 50 מ"ר, ולצדן מרכז מסחרי בן 1,200 מ"ר.
האחים בסל מבקשים להמשיך ולרכוש מגרשים לדירות יוקרה בתל אביב ובירושלים. הם נמצאים במגעים לרכישת כמה מגרשים במתחם המושבה הגרמנית בירושלים, משני צדיו של עמק רפאים. עד היום, מימנו את הרכישות מהון עצמי.

תאריך:  04/08/2008   |   עודכן:  04/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חשיפה: האחים בסל יבנו 330 דירות יוקרה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
בסל, זה לא שם של ערבים? ל"ת
מלו2  |  5/08/08 01:38
2
NYC
nyc  |  9/08/10 03:09
3
האחים בסל
אנונימי  |  22/03/11 11:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
העסקה תאפשר תיכנון השקעות וחיסכון בעלויות כפולות, וכן ריכוז הניהול והשירותים של מערכות המידע והרכש    ההסכמות טעונות עדיין את אישור הרשויות השונות וכן אישור מהאסיפות הכלליות של בז"ן וכרמל
דרור מרום
מספר מועט של אורחים יחסית לשנה שעברה בחדרי האירוח והמלונות בגליל ובגולן    המחירים הזולים של המבצעים הרבים לחו"ל למשפחות וכן הידיעות בתקשורת על מיעוט מים בירדן יצרו בעיה בדרישה לנופשונים בארץ
יפעת גדות
מהם הגורמים לדם בזרע והאם המצב עלול להיות מסוכן
רותי אברהם
העליון הורה למדינה להשיב עד מחר (ג') לעתירה נגד העברתם ליהודה ושומרון של מחבלי הפתח    העותרים - אנשי חזית יהודית מדובר ב'מחבלים פעילים'    ועוד, מדובר ב"פגיעה אנושה בשלטון החוק במדינת ישראל"
דרור מרום
לאחר שנייס הפסידה בתביעה בארה"ב    הנהלת נייס מסרה לאחר הפסיקה כי בכוונתה לבקש מבית המשפט לבטל את ההחלטה בהתבסס על נימוקים משפטיים - ובמקרה הצורך גם לערער על ההחלטה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il