X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החברה הגרמנית, שציידה את נבחרות ספרד וגרמניה בגמר האירופי ואת נבחרת סין למשחקים האולימפיים, ניצלה היטב את חולשת הדולר לקיצוץ בעלויות
▪  ▪  ▪

יצרנית מוצרי הספורט השנייה בגודלה בעולם, אדידס, המשווקת בין היתר את המותגים אדידס, ריבוק ומוצרי הגולף טיילורמייד-אדידס, דיווחה (יום ג', 5.8.08) על גידול של 12% ברווח הנקי שלה ברבעון השני של 2008, לעומת הרבעון המקביל ב-2007, ל-116 מיליון אירו (180.2 מיליון דולר).
החברה, שמרכזה בהרצוגנראוך שבגרמניה, נהנתה מהיחלשות הדולר ב-13% לעומת האירו בשנה שהסתיימה ביוני, החלשות שהפחיתה את עלויות חומרי הגלם שלה. עיקר הגידול במכירות שלה היה בשווקים המתעוררים באסיה ובאמריקה הלטינית.
מניית אדידס עלתה בפרנקפורט ב-5.9% עקב פרסום התוצאות העסקיות, אבל לאחר מכן שבה וירדה במקצת. מראשית השנה ירדה המניה ב-22%, פי שלושה יותר מהמתחרה נייקי, יצרנית מוצרי הספורט הגדולה בעולם.
פדיון המכירות של אדידס גדל ברבעון השני של 2008 ל-2.52 מיליארד אירו. אירועי הספורט החשובים, ובראשם אליפות אירופה בכדורגל, סייעו לאדידס להגדיל את המכירות של חלק מהפריטים.
חברת אדידס רכשה מוניטין בזכות שיווק בגדי ספורט לספורטאים ידועי שם, מהרץ הצ'כי אמיל זטופק עד השחיין האוסטרלי איאן ת'ורפ.
בהשוואה, פדיון המכירות של מוצרי ריבוק ירד ב-13% ל-454 מיליון אירו. הירידה בניכוי שינויי שער החליפין, הייתה 6%.
חנות ענקית בבייג'ין
לרווחיות אדידס תרמה העובדה שרוב ספקיה פועלים באסיה, שבה רוב המדינות מצמידות את המטבע שלהן לדולר האמריקני. כמו-כן סייע לרווחיות של החברה הגרמנית, הגידול בהיקף הפעילות שלה עקב רכישת ריבוק ב-2006, צעד ששיפר את יכולתה להכתיב תנאים ולקצץ בעלויות.
ההזמנות למוצרי אדידס גדלו ב-9%. שתי הפינליסטיות של אליפות אירופה בכדורגל, ספרד וגרמניה, לבשו מדים מתוצרת אדידס. גם בענפים אחרים זכו מוצרי אדידס ללקוחות יוקרתיים, כגון קבוצת הכדורסל שיקגו בולס וקבוצת הרוגבי הניו-זילנדית אול-בלאקס.
מכירות אדידס באסיה גדלו ברבעון השני ל-620 מיליון אירו, ובאירופה ב-14% ל-1.1 מיליארד אירו. פדיון המכירות בצפון אמריקה ירד ב-20% ל-581 מיליון אירו, בגלל חולשת הדולר וההאטה הכלכלית בארה"ב.
אדידס מפעילה כיום 1,104 חנויות תחת המותג שלה, לעומת 900 בשנה שעברה. החברה פתחה בחודש שעבר בבייג'ין את החנות הגדולה ביותר שלה בעולם, כדי למצות את ההזדמנויות העסקיות של המשחקים האולימפיים. הנבחרת המארחת של סין ונבחרותיהן של 15 מדינות אחרות המתמודדות במשחקים משתמשות בציוד מתוצרת אדידס.

תאריך:  05/08/2008   |   עודכן:  05/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
טלי פייגנבאום סידרה את לוח השעם שלה ותוך כדי משחק, היא שאפה בטעות את הנעץ פנימה לתוך הפה, ומשם אל הריאות    הילדה עברה ניתוח במהלכו הוצא הנעץ מריאותיה    מצבה טוב
דרור מרום
כיהן שנתיים וחצי בתפקיד ו-8 שנים באלול שבשליטת דוד קוליץ, המייעצת לתעשיות ביטחוניות בינלאומיות בניסיונותיהן למכור מוצרים ומערכות לצה"ל, בשירותים טכנולוגיים למערכת הביטחון ובחקלאות
איציק וולף
בפגישה שהתקיימה בין ראשי המנגנונים הביטחוניים של הרשות הפלשתינית לבין מפקד אוגדת יהודה ושומרון וראש המינהל האזרחי הביעו הפלשתינים סיפוק מצעדי ההקלות שבוצעו עד כה
עומר כרמון
רשויות החוק בארה"ב פתחו בחקירה לאחר שהתברר כי שני אחים מרצועת עזה תרמו 29 אלף דולרים לקמפיין הבחירות של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב    האחים הפלשתינים: "בסך-הכל רכשנו חולצות"
משה ריינפלד
הבנק הסיני הממשלתי לפיתוח מתמודד עם הבנק הגרמני קומרצבנק על רכישת בנק דרזדנר מידי חברת הביטוח אליאנץ ששילמה עבורו 36.6 מיליארד דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il