X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בית"ר חלמה על בארסה גם על הדשא יכולת עלובה של האלופה בתבוסה 5:0 לוויסלה, ועוד עונה אירופית נגמרה עם אחד הביזיונות הגדולים בכדורגל הישראלי קאמפ נואו? נתראה באורווה
▪  ▪  ▪
השפלה. גאידמק
תבוסה בקראקוב

לא כך קיווה לראות ארקדי גאידמק את בית"ר ירושלים שלו כשהחל בפרויקט ההשתלטות על הכדורגל הישראלי. האלופה, שנבנתה כדי לדרוס בארץ אבל בעיקר כדי להצליח באירופה, הודחה הערב (רביעי) ממוקדמות הצ'מפיונס עם תבוסה כואבת ומביכה, 5:0 לוויסלה קראקוב בפולין.
החבורה של שום עשתה לא מעט הכנות כדי להגיע בזמן ובשיא למפגש הכפול עם ויסלה, אבל במאני טיים, במשחק שבו תיקו הספיק לה כדי לקבוע דייט בלתי נשכח עם ברצלונה הגדולה, היא נראתה כמו כלום וכבר בתחילת אוגוסט סגל המיליונים שלה אמר שלום אחרון לאירופה. לא נשאר אפילו גביע אופ"א לרפואה.
אולי זה החוסר המסורת, אולי השחקנים החדשים שלא התאקלמו, ואולי הוותיקים שלא סיפקו את הסחורה. האמת? זה לא ממש משנה. בית"ר עשויה לגלות בתקופה הקרובה שהמאבק האמיתי שלה הוא הרגעת הרוחות. הרי אבראו, בואטנג ופרננדס באו לפה בשביל לשחק בצ'מפיונס ולא בשביל הביקורים באורווה.
מהלך המשחק
בית"ר שוב ספגה מוקדם, הפעם בדקה השמינית, ושער שלא בטוח שקאלה לא היה יכול להציל. הפולנים זכו בבעיטה חופשית אחרי עבירה מיותרת של בואטנג 23 מטרים מהשער. השוער הקרואטי לקח פינה, אבל חצי צעד שלו לכיוון הנגדי עלתה לאלופה בשער יקר. 0:1 לוויסלה, המבקיע הוא מאורו קנטורו. קראקוב המשיכה ללחוץ, אבל קאלה הציל ממצב טוב של ברוז'ק. בדקה ה-25 הדיפה לא טובה של קאלה למרכז הרחבה הובילה להכשלה של שחקן פולני על-ידי עידן טל. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, קלבר גילגל פנימה. 0:2.
החצי מצב הראשון של בית"ר הגיע בדקה ה-30, אבל הבעיטה של ברוכיאן הייתה חלשה מדי. דקה לאחר מכן ניסה אוחיון את כוחו מ-30 מטרים, אבל הכדור הלך גבוה מעל המשקוף. בדקה ה-36 ההגנה של בית"ר פישלה שוב. ברוז'ק מצא את עצמו לבד מול קאלה, וקבע 0:3 בקלילות. הפעם לשוער לא הייתה אשמה בספיגה. על סף הירידה למחצית, אבראו ניסה נגיחה מ-9 מטרים, אבל פאבלק לקח. גם עידן טל ירה כדור שלא הגיע לשום מקום.
החמיץ מול רשת חשופה
ויסלה לא חיכתה יותר מדי, ו-11 דקות לאחר שחזרה מהמחצית, דיאז כבש את הרביעי בבעיטת וולה מתוך הרחבה. בדקה ה-65 הגיעה אחת מההחמצות הגדולות שזכורות על-ידי שחקן ישראלי, כשברק יצחקי עמד לבדו, מול רשת חשופה, ומ-5 מטרים בעט מעל המשקוף. בדקה ה-71 רדוסלאב סובולבסקי כמעט הפך את התבוסה לעוד יותר מביכה, אבל הטיל שלו מ-30 מטרים לא מצא את המסגרת. בדקה ה-74 קאלה ביצע עוד תעלול מהארסנל שלו כשהרחיק רע וכמעט ספג. לצערו של שומי, ה-0:5 הגיע גם הגיע, בדקה ה-88 משער של ניידז'לאן.

תאריך:  06/08/2008   |   עודכן:  07/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בית"ר ירושלים הושפלה בפולין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
השפלה לכדורגל הישראלי ו..
טדי  |  7/08/08 01:07
2
סוף סוף הצ'חצ'חים אכלו אותה! ל"ת
ג.כ.ע.י.חל.  |  7/08/08 02:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עשרות מפגינים דרשו מממשלת ישראל להפסיק לאיים על אירן ולסגור את הכור האטומי בדימונה ואת המכון הביולוגי בנס ציונה    הם העבירו מכתב לשגריר ארה"ב בישראל בו הצעה לפירוז המזה"ת מנשק להשמדה המונית
יואב יצחק
דבר קיומה של החקירה נגד משה סויסה פורסם לראשונה ב-Nfc    היום הפכה החקירה לגלויה    בימים הקרובים דיון בדרישה להשעותו
רותי אברהם
העליון קבע כי יולי נודלמן ישלם 500 אלף שקלים פיצוי לשר לשעבר נתן שרנסקי בגין לשון הרע    מדובר בהפחתה מסכום של 900 אלף שקלים    השופטות: נודלמן הוא אדם פרטי ודל אמצעים
מאיה שני
פאנל של שישה קציני צבא בגוואנטנמו הרשיע את נהגו לשעבר של אוסאמה בין לאדן בפשע מלחמה    הוא זוכה מאשמת קשירת מזימה    זה המשפט הצבאי הראשון שמתבצע בגוואנטנמו והראשון שמקיימת ארה"ב מאז סוף מלחה"ע השניה
עומר כרמון
התפוצץ בשטח פתוח    לא היו נפגעים ולא נגרם נזק    אלפים ממפוני גוש קטיף קראו להקים מחדש את ישוביהם ברצועת עזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il