X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת הטלפונים הגדולה באירופה דיווחה שהרווח הנקי שלה ירד ברבעון השני ל-394 מיליון אירו בגלל בריחת לקוחות, חוזקו של האירו והוצאות מימון
▪  ▪  ▪
דויטשה טלקום [צילום: AP]

החברה הגרמנית דויטשה טלקום, שהיא חברת הטלפונים הגדולה באירופה, הודיעה (יום ה', 7.8.08) כי הרווח הנקי שלה ירד ברבעון השני של 2008 ב-35% לעומת הרבעון המקביל ב-2007, ל-394 מיליון אירו, בשל מעבר לקוחות גרמניים למתחרים, האירו החזק, והגידול בהוצאות המימון. המכירות של החברה, שמרכזה בבון, ירדו ברבעון השני ב-2.9% ל-15.13 מיליארד אירו.
דויטשה טלקום מאבדת לקוחות בתחום הטלפון הקווי מאז שנת 2001. חוזקו של האירו מכרסם בהכנסות החברה ממכירותיה בארה"ב. מנכ"ל החברה, רנה אוברמן, מנסה להשיג צמיחה באמצעות רכישות. דויטשה טלקום הסכימה לרכוש 25% ועוד מניה אחת בארגון הטלקומוניקציה ההלני, חברת הטלפונים הגדולה ביותר ביוון, ברבעון הנוכחי.
הרווח הגולמי של החברה הגרמנית, לפני ניכוי ריבית, מסים, פחת ובלאי, ירד מ-4.90 מיליארד אירו ברבעון המקביל לפני שנה ל-4.85 מיליארד אירו כעת.
עקב פרסום התוצאות העסקיות עלתה מניית דויטשה טלקום בבורסת פרנקפורט ביותר מ-3%. מראשית השנה עד לפרסום זה ירדה המנייה ב-24%, לעומת ירידה ממוצעת של 26% במניות התקשורת האירופיות.
החברה צופה ירידה במכירות וברווחים שלה השנה בעסקי קווי הטלפון הקבועים. עם זאת, החברה עדיין מקווה להגיע ליעד של רווח מתואם בסך 19.3 מיליארד דולר ותזרים מזומנים של 6.6 מיליארד אירו.
המכירות של חטיבת הפס הרחב והקווים הקבועים פחתו ברבעון השני ב-6.4% ל-5.29 מיליארד אירו. החברה איבדה ברבעון השני 653,000 לקוחות של קווי טלפון קבועים, מסר דובר החברה אנדריאס לייגרס. ברבעון הראשון איבדה החברה 582,000 לקוחות.
הלקוחות עורקים
בשנה שעברה איבדה דויטשה טלקום 2.1 מיליון לקוחות בתום קווי הטלפון הקבועים. החברה צופה כי בכל 2008 תאבד 3-2.5 מיליון לקוחות, לרבות מה שמכונה קווי מנוי דיגיטליים (DSL), העוברים למתחרים עקב דרישות של השלטונות הפדרליים. מה שמכונה ה-DSL "העירום" מאפשר גישה לאינטרנט בלא לחתום על מנוי אצל דויטשה טלקום.
המכירות של חטיבת החברה בארה"ב T-Mobile ירדו במחצית הראשונה של 2008 ב-0.8%, ל-6.96 מיליארד אירו. בדולרים טיפסו המכירות ב-14%. הדולר נחלש בשנה שהסתיימה ב-30 ביוני ב-14% לעומת האירו, ואילו הליש"ט איבדה 15%. פדיון המכירות של חטיבת החברה בבריטניה, T-Mobile UK, ירד במחצית הראשונה של השנה ב-12%.
בארה"ב הודיעה באחרונה החברה היריבה, ספרינט נקסטל, כי תציע לציבור מספר בלתי מוגבל של שיחות מהבית כדי לבלום את בריחת הלקוחות בתחום הסלולרי. ורייזן, חברת הטלפונים השנייה בגודלה בארה"ב, שוקלת לשווק מוצר שישלב אינטרנט ביתי עם שירותים סלולריים.

תאריך:  07/08/2008   |   עודכן:  07/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עאסף שווכאת, ראש המודיעין הצבאי הסורי וגיסו של הנשיא, עומד ככל הנראה מאחורי חיסולו של יועצו הצבאי של בשאר אסד    שווכאת מנהל מאבק מר עם אחיו הצעיר של הנשיא, מאהר
איציק וולף
הפרקליט הצבאי הראשי החליט על הגשת כתב אישום נגד סגן אלוף עומרי בורברג ונגד פקודו שירה לעבר פלשתיני כפות בכפר נעלין    הפצ"ר: לא ניתן להסתפק בדין משמעתי
עידן יוסף
הצהיר שאם אולמרט התמודד היה תומך בו    כשנשאל איך מסתדרת תמיכתו בלבני עם יריבותה עם רה"מ השיב שככה זה בפוליטיקה
יפעת גדות
חוקרים גילו צורה נדירה ביותר של מצב שבו "מתערבבים" החושים - אנשים המסוגלים לשמוע תמונות
משה ריינפלד
הפסד רבעוני רביעי לקבוצת הביטוח הגדולה בעולם AIG, וירידה ברווחים לשתי חברות הביטוח הגדולות באירופה אליאנץ ואקסה ולמבטחת ההולנדית אגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il