X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן רוסיה, הישראלי דיוויד בלאט, ושחקני נבחרת אירן לחצו ידיים בחמימות ובידידות בסיום משחק כדורסל בלאט: הלוואי שכל המפגשים שלנו עם האירנים היו כך
▪  ▪  ▪
בלאט. לחיצות ידיים

דייויד בלאט, מאמן נבחרת רוסיה, גבר הבוקר (ראשון) 49:71 על נבחרת אירן בפתיחת טורניר הכדורסל, אבל הסיפור הגדול היה כמובן בסיום. המאמן הישראלי עבר בין כל שחקני היריבה, לחץ את ידיהם והראה שכמתעסקים בספורט, אפשר לרגע גם לשכוח מהפוליטיקה.
בסיום התייחס בלאט למאורע ההיסטורי ואמר: "אני עייף, עוד בוקר, שעה מוזרה וקשה לשחק בה. אני שמח שהתעוררנו קצת יותר מקודם מהם כי כשהם קמו אנחנו כבר ישנו. לא ביצענו את מה שהיינו צריכים בהתקפה. האירנים הפתיעו לטובה, זו נבחרת לא רעה. הגנתית, כרגיל, היינו בסדר גמור".
"הלוואי שכל המפגשים שלנו עם האירנים היו כך", הוסיף בלאט. "הם חבר'ה על הכיפאק, נחמדים. הבעיות הן בדר"כ בין המנהיגים וכל אלה שלא רוצים לתקשר זה עם זה ולא בין ספורטאים ואנשים שאין להם בעיה להתערבב. זה היה מפגש טוב, ומי יודע, אולי מזה יתחיל משהו טוב".
"זה כל היופי במשחקים האולימפיים, הם מעל כל עניין הלאום. רק פה מאמן ישראלי יכול ללחוץ ידיים לשחקני ולמאמן נבחרת אירן". כשנשאל אם זה הרגע הכי מרגש שחווה ענה: "הרגע הכי מרגש היה דווקא המפגש עם הנשיא פרס והטקס בכפר האולימפי הישראלי. ריגש אותי שהזמינו אותי לקחת חלק באירוע".
עוזרו של בלאט, דניאל גוט, אמר: "אנחנו באולימפיאדה, מנסים להתעלם מהנושאים הפוליטיים וזה מה שטוב. אני לא יודע אם הם יודעים שאנחנו ישראלים אבל כולם לחצו את ידינו. פחדנו מהמשחק הזה, גם בגלל השעה המוקדמת. עכשיו נבוא יותר רגועים".
שחקן נבחרת אירן, סמאד ניקחה, הפתיע כשענה לשאלת עיתונאי ישראלי ואמר: "באנו לעשות פה ספורט. כל עניין ההצהרות הפוליטיות לא מעניין אותנו". אגב, עיתונאים אירניים ידעו לספר כי קיים במדינה כעס רב על השחיין האירני שלא הסכים להתחרות אמש מול תום בארי. לא היה ברור למה הוא לא קפץ למים מכיוון שאין מגע אישי ופיזי עם היריב כמו בג'ודו למשל.
מהלך המשחק
והיה גם משחק. בלאט פתח עם קירילנקו, הולדן, חרייפה, סברסנקו וקיירו. האירנים כנראה קצת התרגשו מגודל המעמד, ואחרי שקלעו 5 נקודות הם לא מצאו את הסל למשך כמעט שבע דקות. 9 איבודי כדור הביאו לסלים קלים של הולדן וחבריו, שירדו ביתרון מבטיח של 5:24 בסוף הרבע.
הצעקות של המאמן האירני כנראה עזרו, הרוסים הורדיו את הרגל מהגז והפעם הצטמצם ל-16:28 לאלופת אירופה באמצע הרבע. עד הירידה להפסקה אירן הצליחה לנגוס עוד קצת ביתרון, 22:38 לרוסיה במחצית.
האירנים המשיכו לקצץ את היתרון, ולרבע השלישי הם כבר ירדו בפיגור 46:38, כשרוסיה קולעת שמונה נקודות בלבד ברבע. ברבע האחרון החבורה של בלאט חזרה לעצמה, הוציאה את הרוח מהמפרשים של אירן וניצחה 49:71 בסיום.
את רוסיה הובילו שני כוכבי הנבחרת, הולדן עם 19 נקודות וקירילנקו עם 15. ניקחה קלע 16 לאירנים, קמראני הוסיף 11.
במשחק נוסף במסגרת טורניר הכדורסל, בבית ב' בו משחקות גם ארה"ב, יוון וספרד, גרמניה ודירק נוביצקי הביסו 66:95 את אנגולה החלשה. כוכב המאבס שיחק 23 דקות ותרם 23 נקודות ו-6 ריב'. שחקן NBA אחר, כריס קאמאן, הוביל את הגרמנים עם 24. אדוארדו מינגאס קלע 24 ליריבה.

תאריך:  10/08/2008   |   עודכן:  10/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האירנים לחצו ידיו של דיוויד בלאט
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שמחת זקנתי! ל"ת
החתול במגפיים  |  11/08/08 07:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הבדלנים מאבחזיה הרימו ראשם    משרד הפנים בטיבליסי הודיע כי כל הכוחות של צבא גאורגיה יצאו מדרום אוסטיה    דובר שגרירות רוסיה בישראל: אנו מעוניינים בהפסקת אש ומכירים בעצמאות גאורגיה
יפעת גדות
חוקרים מזהירים: גברים שמנים נוטים יותר לסבול מגידולים אגרסיביים וכן מהישנות הסרטן לאחר הניתוח
איציק וולף
הסאנדיי טיימס הבריטי מדווח כי הגנרל מוחמד סולימאן שחוסל בשבוע שעבר העביר לחיזבאללה טילים מתקדמים נגד מטוסים    המערכת המתקדמת עלולה לסכן את העליונות האווירית של ישראל בלבנון כשתהפוך למבצעית
איריס פרחי
בשנת 1998 ירתה בעלת מוסך בבעליו של מפעל לייצור משקאות קלים, הרגה אותו ופצעה את בניו    החודש, הצדדים התפשרו ונקבע שתשלם מיליוני שקלים פיצוי
איריס פרחי
החתן והכלה טענו שנגרמה להם עוגמת נפש וביקשו פיצוי    הנתבעת השיבה שהזוג לא פנה אליה בזמן אמת והתלונן באיחור    בית משפט פסק לזוג פיצוי נמוך יחסית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il