X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רב בכיר בציונות הדתית אומר כי יש להתייחס כראוי לרווקה שנכנסה להריון למרות האיסור "יש ילדים כאלה שמתעוררים בלילה בבכי ושואלים על אביהם ואחרים הסובלים בשל כך בבית הספר. האם צריך במו ידינו לגרום למציאות כזו"
▪  ▪  ▪
הרב שלמה אבינר. על רווקה מעוברת
"באה אלי בחורה ושאלה האם מותר להרות ללא נישואין. אסרתי עליה, והיא בכל זאת עשתה זאת - וילדה. כולם איחלו לה מזל טוב וגם אני אמרתי לה מזל טוב"

רווקה מעוברת אינה ראויה לשמש אם לשום יצור חי
עידן יוסף
מתקפה חריפה של רבנים נגד רעיונות להתיר תרומת זרע לאישה רווקה כדי שתנהל הורות ללא אב * הרב אריאל: " הורות ללא זוגיות אינה אמיתית, זה כמו מרובע עגול" * הרב רבינוביץ': "אישה שיולדת כדי למלא רצונותיה, אין לך רשעות ואכזריות גדולה מזו"
לרשימה המלאה

הרב שלמה אבינר, ראש ישיבת "עטרת ירושלים" ומראשי הציונות הדתית, קובע כי אחרי שרווקה נכנסה להריון יש להתנהג אליה באופן אנושי, למרות המעשה אותו עשתה ולא לנדות אותה מן החברה. בראיון ל"מקור ראשון", סיפר הרב: "באה אלי בחורה ושאלה האם מותר להרות ללא נישואין. אסרתי עליה, והיא בכל זאת עשתה זאת - וילדה. כולם איחלו לה מזל טוב וגם אני אמרתי לה מזל טוב. כלומר, מצד אחד בוודאי אסור - אבל מצד שני ברור שמי שכבר עשתה זאת צריך לתמוך בה ולכבד אותה, כמו שעושים לכל יהודי בעם ישראל. אלא שהדרך הזאת היא לא הפתרון".
"כדי לפתור אומללות לא יוצרים אחת חדשה"
דבריו של הרב אבינר מצטרפים לאיסור הרבנים שהושמע בשבוע שעבר בכינוס רבני צהר, ולפיו מדובר במעשה אסור, וזאת למרות שהמטרה הסופית היא חיובית - להביא ילדים לעולם לפני גיל בלות, ואף למצוא להם אב בהמשך. "כדי לפתור אומללות אחת לא יוצרים אומללות אחרת", הסביר הרב אבינר. "ילד צריך אבא למען בריאותו הנפשית. כך סוברים גם רבנים וגם עובדים סוציאליים. דברים אלה שמעתי באחד הכנסים הרבניים גם מהרב אהרון ליכטנשטיין ורעייתו הרבנית, שהיא דוקטור בעבודה סוציאלית. שניהם הסכימו שמדובר בפגיעה בילד חף מפשע. והרי התורה מדגישה כל כך את החובה לרחם על יתומים ולעזור להם, אז אנחנו ניצור מלכתחילה יתומים ואומללות מיותרת? אגב, אפילו לילד יתום יש עדיין דמות של אב דרך סיפורים ומסרים מהסביבה ומהמשפחה, ואילו לילדים האלה אפילו זה חסר. הנה סיפור שימחיש את הבעיה: שמעתי פעם על ילדה שנולדה מתרומת זרע של סטודנט לרפואה. אותה אומללה הלכה לאוניברסיטה העברית כאן בירושלים, הגיעה לפקולטה לרפואה, עמדה בכניסה ושאלה בתמימות כל סטודנט שעבר האם הוא האבא שלה. יש ילדים כאלה שמתעוררים בלילה בבכי ושואלים על אביהם ואחרים הסובלים בשל כך בבית הספר. האם צריך במו ידינו לגרום למציאות כזו".
הרב אבינר הציע כי הפתרון הרצוי למצב יהיה בהתגייסות של כל הקהילה לסייע לרווקים ולרווקות למצוא את בני זוגם.

תאריך:  14/08/2008   |   עודכן:  14/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לכבד ולתמוך ברווקה בהריון"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מסכים איתך! ("שתוקי") ל"ת
יואב ריעני  |  21/08/08 04:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
נערה שנרמסה על-ידי סוסים באירועי עמונה הגישה תביעת נזיקין נגד קצין פרשים ארצי    בתביעה: הקצין אחראי לכך שהפרשים הרכובים דהרו עם סוסיהם על גופה "ביודעין ובזדון"    תיק מח"ש נסגר בנימוק "העבריין לא נודע"
מאיה שני
סוריה ולבנון הודיעו כי יכוננו קשרים דיפלומטיים מלאים בין שתי המדינות    נשיא לבנון התקבל בברכה בסוריה
שמרית טסה
במסגרת עבודות החברה הלאומית לדרכים בצומת המוביל, נתגלו בחפירות הארכיאולוגיות שלוש גולגלות מפוסלות מתקופת האבן החדשה    הגולגלות פוסלו כדמויות הנפטרים והוצבו בבתים כמנהג "פולחן האבות" התומך ב"מעשה אבות - סימן לבנים" [צילום: רשות העתיקות]
אלעזר לוין
"השופט שפירא אישר לנאמנים להשתמש בכספי החברה לצרכי הפעלתה, ובכך פגע בזכויות הרשויות, שנידר חייבת להם 11 מיליון שקל"    הנאמנים לא הודיעו לרשות המיסים ולבנק לאומי על פנייתם לבית המשפט
שמרית טסה
צעירים וצעירות מארה"ב נחתו היום בישראל במסגרת מבצע עלייה מיוחד של משרד הקליטה וארגון "נפש בנפש" במיוחד כדי להתגייס לצה"ל    רובם יתגייסו ליחידות לוחמה בצה"ל. אחרי לצנחנים...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il