X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בורגר ראנץ' הודיעה לבית המשפט כי מסכימה למינוי מפרק זמני בשל ה"נסיבות שנוצרו" החברה מאשימה ב"מצב" את הפרסומים בעיתונות ואת סירובה של פז להגיע להסדר
▪  ▪  ▪
בורגר ראנץ'. התקשורת אשמה

סוף הדרך? חברת בורגר ראנץ' הודיעה (יום ד', 20.8.08) לבית המשפט המחוזי בתל אביב על הסכמתה למינוי מפרק זמני. מדובר בתגובה לבקשת חברת פז לאכוף על בורגר ראנץ' שיעבודים וכינוס נכסים. באי-כוחה של חברת בורגר ראנץ' הודיעו לבית המשפט כי "בנסיבות שנוצרו בעקבות הפרסומים בעיתונות ולאחריהם, הגשתה לבית המשפט של הבקשה לאכיפת שיעבודים ולמינו כונס נכסים זמני לחברה... אין החברה מתנגדת למינוי מפרק זמני לחברה".
בתגובה טענו באי-כוחה של בורגר ראנץ', עוה"ד יורם ראב"ד ושמואל גלינקא מראב"ד, מגריזו, בנקל, להב ושות', כי "טובת החברה, עובדיה ונושיה מצדיקים מינויו של מפרק זמני לחברה שכן מינוי שכזה עשוי לעצור ולמנוע את גרימתם של נזקים חמורים לחברה וחשוב מכך, עשוי להוות פתח לגיבושו של הסדר כלשהו שיאפשר את המשך פעילותה של החברה, באופן שייטיב עם עובדיה ונושיה".
בתגובה ביקשה החברה כי בית המשפט יאשר בנוסף למינוי מפרקים מטעם המבקשים את המינוי למפרק נוסף מטעם החברה, בא-כוחה עו"ד יורם ראב"ד.
עוד נטען בתגובה כי חובותיה של בורגר ראנץ' לפז הם חובות "שוטפים" ומלבדם "אין לה חובות שמועד פרעונם הגיע ואשר לא שולמו על ידה לפז... ובכל מקרה, סכומי 'החובות' הנזכרים בבקשת פז, אותם חבה החברה כביכול, אינם נכונים ואינם מדויקים".
עם זאת, לטענת החברה, "לאור הנסיבות אין באפשרות החברה להמשיך ולפעול בנקודת זמן זו ובתנאים שנוצרו, ואם לא יהיה שינוי כלשהו בנסיבות, היא אכן לא תוכל לשלם למבקשות או מי מהן כמו גם לספקים אחרים של החברה את התשלומים שיגיעו להן במועדי התשלומים הבאים".
בתגובה נמתחה ביקורת על התנהלות פז, מגישת הבקשה לאכיפת שיעבודים. לטענת בורגר ראנץ' נעשו ניסיונות להגיע עם פז להסדר וכי אם היו מגיעים להסדר אשר היה מונע את הגשת הבקשה "הדבר היה מאפשר את המשך פעילותה ומאפשר לה לעמוד בהתחייבויותיה כלפי העובדים והספקים של החברה". באי-כוחה של בורגר ראנץ' טענו כי "כל ההצעות של מנכ"ל החברה על-מנת לשמור על החברה כעסק חי העומד בהתחייבויותיו תוך שמירה על האינטרסים של כל הנוגעים בדבר הושבו ריקם".
המפרק הזמני יבדוק חשד ל"פגם" בשיעבוד
לבית המשפט הוגשה גם עמדת הכונס הרשמי. באת-כוחו עו"ד רות לינקר מזרחי מסרה כי הכונס אינו מתנגד למינוי עו"ד שאול ברגרזון למפרק זמני לחברה וכן למינוי רו"ח שלמה נס, לכונס הזמני. על-פי הודעת הכונס, השניים יפעלו "למכירת נכסי החברה ומניותיה בהקדם האפשרי וזאת במטרה למקסם את התמורה ולהתחלק בשכר שיקבע על-ידי בית המשפט". לינקר מזרחי אף הודיעה כי המפרק הזמני "יבחן את תוקף השיעבודים שנרשמו על נכסי החברה בפיקוחו ובהשגחתו של הכנ"ר".
מדובר בין היתר בשיעבוד שנרשם לטובת חברת פז. על-פי הסיכום, אם בדיקת המפרק הזמני תעלה חשד לקיומו של "פגם" בתוקף השיעבוד שנרשם לטובת פז", יקיים הכונס פגישה שבה יאפשר לצדדים לטעון את טענותיהם בסוגיה. אם לא תתגבש הסכמה "יובא הענין להכרעת בית המשפט".
פז: המפרק אינו נייטרלי
בעקבות הפרסומים והטענות של בורגר ראנץ', הגישה חברת פז (יום ד', 20.8.08)בקשה מטעמה להצטרף כ"צד" לבקשה למנות מפרק זמני. זאת בין היתר בטענה כי היא "נושה מהותית בעלת חוב בסך של 15 מיליון שקלים, המובטח בשיעבודים בדרגה ראשונה".
באי-כוחה של פז עוה"ד ראובן בכר, מיטל בן בסט ויעקב שברגולד הביעו בבקשה התנגדות למינוי עו"ד שאול ברגרזון למפרק זמני בטענה כי הוא אינו "נייטרלי". לטענתם הוא מייגצ בכמה הליכים את אחת ממבקשות הפירוק, חברת נטו מלינדה. "בניגוד לנטען בבקשה, מינוי המפרק...לא יביא למינוי 'גורם נייטרלי' אלא יביא למינוי גורם המזוהה באופן מובהק עם נטו מלינדה".פז מנגד הציעה למנות ככונס זמני את ד"ר שלמה נס "בעל תפקיד נייטרלי בעל שם בתחום חדלות הפרעון".
עוד טענה בבקשה כי למרות שפנתה ב-13.8.08 לכינוס נכסים, היא נדחקה, בניגוד לסדרי הדין, ל"תחתית התור" על-ידי נושים לא מובטחים. לטענתה "רישום שיעבודים מדרגה ראשונה אינו ענין של מה בכך. מדובר בזכות קניינית של פז - זכות יסוד ראשונה במעלה - אשר לא ניתן להתעלם ממנה 'ולהניחה בצד' כאילו אינה קיימת". לטענת פז המבקשים עשו לכאורה שימוש ב"נוסחת הפלא", וענות נגד השיעבוד שהועלו "בלי ביסוס עובדתי". בטענות אלה לטענת פז אין כדי לגרוע מתוקף השיעבוד.

תאריך:  20/08/2008   |   עודכן:  20/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בורגר ראנץ' מסכימה למינוי מפרק זמני
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בורגראנץ'
הבנות שונות  |  20/08/08 11:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
בלשכת מנכ"ל שירות התעסוקה אומרים כי החל משנת 2004 הסתמנה עליית מדרגה במספר הדרושים שנרשמו בשירות בהשוואה לארבע השנים הקודמות
איריס פרחי
התובעת פסעה לכיוון בית קפה ונחבטה בדלת זכוכית שקופה בכניסה למקום    הנתבעים השיבו שהייתה שיכורה ולא הבחינה בדלת - הם חויבו בפיצוי
איריס פרחי
לטענתם, המוכרים פירקו מזגנים וארונות וגרמו נזק לקירות המזכה בפיצוי    בעלת הדירה השיבה שהתובעים במילא שיפצו את הבית    נפסק שהכונס ישלם לתובעים
איריס פרחי
לטענתם, הנתבעים גרמו נזקים לעצים בחצרם ועליהם לפצותם    הנתבעים הכחישו והשיבו שעוברי אורח יכולים לטפס על גדר חיץ ולהגיע לעצים    התביעה נדחתה
משה ריינפלד
ענקית המסחר האלקטרוני בשיטת המכרזים החליטה לחזר אחרי מוכרים במחיר קבוע כדי להחזיר אליה את המשווקים שעברו לאמזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il