X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שגיא עמית, פלוס אח מינוס ציפיות, ביקר במוג'ו, מסעדה אסייתית חדשה בנתניה, ניתץ כמה אקסיומות, כמו הקשר בין שם דבילי למנה מעולה, או מיקום של מסעדה (כן, אפילו בנתניה) ויצא מופתע, לטובה
▪  ▪  ▪
[צילום: MOJO Asian Foodbar ]

נתניה נו, אתם יודעים... בטוח שמעתם... העיר הזאת שבנו שם ליד איקאה, מצלצל מוכר? אני מוכן להישבע שמשהו קורה שם בזמן האחרון. לפי התיאוריה של שגיא, הדברים הנכונים עוברים מתל אביב להרצליה בתוך שנתיים, ומשם לנתניה בתוך שנתיים נוספות, שזה בערך... עכשיו. בטח תהיתם מי זה שגיא בכלל, ומה לעזאזל יש לי לחפש מכל המקומות דווקא בנתניה, אני רק בולע את ביס הטפיוקה האחרון וכבר מסביר הכל.
אז ככה, השבוע התרחקתי מעט מהכרך הסואן, צירפתי אלי את אחי ונסענו ל'מוג'ו', האסייתית החדשה בנתניה. את הציפיות השארנו בבית. יכולתי לתרץ את זה בכך שהאוטו קטן ולא היה להן מקום, אבל אם להיות כן, אז כשמדובר במסעדות, נתניה לא מצליחה לפתח אצלי ציפיות גבוהות מדי.
מוג'ו קיימת בקושי ארבעה חודשים. עובר במונחים של מסעדות. שילוב של הנתון הזה עם המיקום הגיאוגרפי, גרם לי להיות מופתע במיוחד לנוכח האופי המגובש והנכון כל כך שהמקום משדר.
מוג'ו עוצבה בקפידה. שמחנו לגלות שעל התפריט הופקד השף ליאון אלקלעי. פתחנו במנת קלמרי נאם פריק (32 שקל). שם בומבסטי לאותה מנת קלמרי מטוגן פשוטה כל כך, שמוגשת באינספור מסעדות ולא נמאסת עלי לעולם (לא אתפלא אם יתחילו להגיש אותה גם בסביח של עובד). הקלמרי הפתיע בכמות מכובדת, במיוחד ביחס למחיר ההוגן. הטיגון העמוק לא ניכר בו, ובסך-הכל דורגה המנה כמשתלמת. יחד איתה לקחנו גם סלט באן באן צ'יקן (38 שקל) ומנת גיוזה (29 שקל). סלט הבאן באן צ'יקן הוכיח שאפילו אם יש לך שם קצת דבילי, אתה יכול לשחק אותה בענק. חסה עם מלפפון ולמעלה רצועות עוף בשומשום, ג'ינג'ר וסויה. כשיצירתיות חוברת לפשטות כנראה שזה מה שמקבלים. תענוג צרוף של טעמים בתוך סלט, שרק הוא עצמו שווה נסיעה לנתניה. הגיוזה לצערנו לא התעלתה לרמת שכנותיה לשולחן. כיסוני העוף היו שומניים מדי והרוטב סטנדרטי ופשוט. הרבה עוף, מעט מעוף.
המשכנו במרק טום יאם גונג (58 שקל) כעיקרית בשבילי, ובמנת פאד קפאו (52 שקל) בשביל גיל.
הערת ביניים: ניגוב השולחן על-ידי המלצרית החייכנית בין המנות (שהיה מתבקש לנוכח הקישוטים האימפרסיוניסטים שהשארתי עליו) היה משדרג את השירות מחביב וכיפי למקצועי וכיפי.
הטום יאם נראה על פניו כבחירה יקרה למדי כשמדובר בעצם בסך-הכל במרק, אך כשמקבלים את המנה ומגלים את גודלה המונומנטלי ואת כמות פירות הים הנדיבה שבה, הסכום נראה לפתע הוגן במיוחד. כשטועמים מבינים שזו ממש מציאה. טעם חלב הקוקוס דומיננטי במידה, חמצמצות הלמון גראס עדינה והמרקם מושלם, לא פחות. אוהבי הז'אנר יחגגו. מי שלא נמנה על אוהבי המרקים, ראוי לו שינסה את המאסטרפיס הזה וישקול את העדפותיו הקולינריות בשנית. מנת הפאד קפאו שילבה במיומנות אורז ובשר בקר קצוץ עם בזיליקום, פלפלים, נענע וסויה, כשמעל כל אלו ביצת עין נוזלית מצויינת. מנה ראויה בהחלט, שהעמידה אותנו על מאה אחוזי הצלחה בבחירת העיקריות.
את הקינוח אכלנו בחברת שגיא, הבעלים הצעיר של מוג'ו, אותו הכרתם כבר בפסקה הראשונה. שני השותפים שלו יצאו להעביר את ערב ט"ו באב עם הצמודות, הוא השאיר בבית את הצמודה שלו ובא לראות שעשרות הסועדים שממלאים את המוג'ו עד אפס מקום מקבלים בדיוק את השירות שהיה רוצה. אכלנו טפיוקה בקרם קוקוס עם פירות (25 שקל), מנה מצוינת ששווה כל קלוריה.
מוג'ו הפתיעה אותי פעמיים בערב הזה. האחת בכך שהצליחה ליישר קו עם הסטנדרטה תל אביבי. השניה בכך שהצליחה, בעזרת מנות איכותיות במיוחד, ואווירה נכונה, לגרום לי לרצות לחזור אליה. בקרוב מאד זה יקרה.

* הכותב היה אורח המקום.
MOJO Asian Foodbar - גיבורי ישראל 17 נתניה, 09-8850716
תאריך:  20/08/2008   |   עודכן:  20/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
פרשת מסמכי ליברמן: העליון דחה בקשת ערעור של אליעזר שולדינר על החלטה להתיר למשטרה לעיין במסמכי בא-כוחו - עו"ד מני    שולדינר: המסמכים אינם קשורים לחקירת ליברמן    השופט לוי: הנושא נבדק והוכרע
משה ריינפלד
הקידוחים בשדה חברון מול חופי מזרח קנדה התאפשרו רק לאחר שענקית הנפט ושותפותיה נכנעו לדרישת ממשלת ניו פאונדלנד לתת לה מניות בפרויקט
מאיה שני
ארה"ב ופולין חתמו על העסקה להציב מערכת הגנת טילים בפולין    הבטיחו כי הצעד נועד להגן מפני מדינות המזרח התיכון ולא נגד רוסיה
דרור מרום
מנכ"לי העמותות קוראים לשרים לא לאשר את קיצוץ תקציבי הרווחה    "אחת מהדוגמאות לקיצוץ האכזרי בתקציב הוא קיצוץ של 50% מתקציבי הקרנות השונות של הביטוח הלאומי"
משה ריינפלד
החברה בבעלות שווה של אריקסון ו-ST תספק את השבבים ליצרניות הטלפונים הניידים הגדולות נוקיה, סמסונג, סוני-אריקסון, LG ושארפ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il