X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שקנאים בשמורת החולה
טיולים קסומים לסוף הקיץ
מיוחד ל-Nfc: המלצות לפעילויות בסוף השבוע: להצטרף לחוקר ציפורים, לשזור פרחים, להכין תירוש בגת, ללמוד על איכות סביבה במשתלה, לעלות לקברי צדיקים ולצפות בכוכבים

מזג האוויר בסוף השבוע
יום שישי - בהיר.
יום שבת - מעונן חלקית. בשעות אחר-הצהריים ייתכן גשם מקומי בהרי הצפון.

יום שבת, 23.8

פסטיבל עפיפונים בחוף ניצנים
סדנאות עפיפונים לילדים, סדנאות טיסנים, קרבות אוויר ותצוגות תכלית של עפיפונים, אקרובטים ועפיפוני ענק שמגיעים לגודל של 30 מטרים. רחבת מוזיקה ובידור, ודוכני מזון.
פרטים והרשמה: כוכבית 3639
גוסט אקשן -במרום גולן
טיולי טרקטורונים וטומקארים יוצאים משטח הקיבוץ דרך אגמים, שדות חקלאיים, מטעי התפוח והדובדבן עד למצודה הסורית. מטפסים לתל מחפי, יורדים במורדות ההר לעמק הבכא עד לאנדרטת חטיבה 77 שם מתקיימת הפסקת תה/קפה המלווה בהסברים ובתצפיות על האזור.
ספארי לילה עם גי'פים יוצא משטח חוות הבוקרים לטיול של שעתיים, הכולל תצפיות על הנוף, חיות לילה, הכנת מדורה עם תה צמחים ועוד.
פרטים והרשמה: 6960267- 04
סיורי שקיעה ולילה בפארק תמנע
צפייה במופע מולטימדיה המתאר את סיפור כריית הנחושת מתקופת ממלכת מצרים העתיקה ועד ימינו. סיור רגלי באתר הקשת ובמכרה הנחושת העתיק בעולם. זחילה במחילות הכרייה וביקור בסלע הפטרייה. דמותו של שלמה המלך תספר אגדות מתקופת המלכים, תצפית על כוכבים, ביקור באוהל מועד שהוא שחזור של משכן בית המקדש, סיור באתרי הענק החצובים באבן ומוארים בתאורה מיוחדת - הספינקס, האבן התלויה ועמודי שלמה.
פרטים והרשמה: 08-6316756

יום שישי, 22.8

מעלות לרקיע
טיול חוצה דתות בעקבות תופעת העלייה לרגל לקברי צדיקים, המקשרים על-פי המסורת בין האדם לשמיים. נבקר ברכס יודפת בקברו של "אבו אל היג'א", הידוע בסגולות המרפא שלו בקרב המוסלמים. נבקר ברובע היהודי בצפת בבתי כנסת עתיקים, ונשמע סיפורים מרתקים אודות האר"י וגוריו, וחזיונותיו המיסטיים של רבי יוסף קארו. נטייל בין עצי יער ביריה ונרד אל קברו של רבי יונתן בן עוזיאל, "מזווג הזיווגים".
פרטים והרשמה: 03-6388688, 057-2003030
בית זיבנברג ברובע היהודי
טיול של נגיעה בסלע קיומנו - סיור המעניק מבט אחר על ירושלים, כשבשיאו נבקר באתר מרגש במיוחד - בית זיבנברג ברובע היהודי שבירושלים. בית פרטי, שמתגוררים בו תיאו ומרים זיבנברג, שהחליטו לגלות את העבר הטמון מתחת ליסודות ביתם.
פרטים והרשמה: 02-9935200
פסטיבל הכורמים בעין יעל
פעילות מיוחדת באתר הירושלמי הקסום: שזירת פרחים, הכנת תירוש בגת, הכנת פמוטים בסדנת הקרמיקה, אפיית חלות, הכנת שקיות ריח להבדלה; לימוד ניגונים לשבת; הדלקת נרות באווירה אחרת
פרטים והרשמה: 02-6451866
סדנת הכנת קומפוסט ביתי לילדים
הורים שמעוניינים ללמד את ילדיהם פרק חשוב בשימור הסביבה, מוזמנים להכין עמם קומפוסט לדישון הגינה. תהליך ההכנה מראה לילדים כיצד אפשר להפוך זבל ממקור אורגני שמקורו באוכל ביתי או בפסולת גינה לדשן שמועיל לצמחים וחוסך את השימוש בדשנים הכימיים. ההשתתפות ללא תשלום. כל ילד יקבל עציץ במתנה.
פרטים: 09-7963154 (עין ורד), 08-9765510 (שילת), 08-8659917 (עד הלום)
‏כשהיינו ילדים
על משחקי הילדים, השירים והאווירה התל אביבית של שנות ה -40' וה-50'. אל עץ התות של סבתא בת שבע, האריה המפחיד בסמטה אלמונית, אל חיים פטיפון, מגרש מכבי, מחבואים בבית הקברות, קיפקות מול טיארות ופוס שברו את הכלים ולא משחקים.
פרטים והרשמה: 03-5166188
עם הציפורים בצרעה
בשנים האחרונות התגלו עמק צרעה ונחל שורק הזורם לאורכו כמקום מעניין עבור עופות מים וציפורים נודדות. בימים אלו, עם תחילת נדידת הסתיו, אנו מזמינים אתכם להצטרף לחוקר ציפורים של החברה להגנת הטבע, לצפות בתהליך טיבוע ציפורים, וללמוד ממרחק נגיעה על ציפורי השיר ועל חייהן.
פרטים והרשמה: 052-3869488

תאריך:  21/08/2008   |   עודכן:  21/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
שר האוצר רוני בר-און ושר המשפטים דניאל פרידמן הסכימו על הקמת מערך עצמאי להוצאה לפועל    האוצר יערוך "התאמות בתקציב המדינה"    בוועדת החוקה: ביטול מדורג של מאסר לחייבים
רותי אברהם
בסיומה של פגישה עם פרקליטי טלנסקי הודיע פרקליט המדינה: נבקש מהתביעה האמריקנית חסינות עבור טלנסקי    הבקשה - גם על חלקה הראשון של העדות    "מצפים שיכבד התחייבותו לשוב לישראל"
משה ריינפלד
יצרנית המזון האמריקנית הגדילה את רווחיה ממכירות לקמעונאים ב-11%, באמצעות העלאת מחירים אך רווחיה ממכירות למסעדות ירדו
אלעזר לוין
חברת הביטוח הפניקס נותנת מעת לעת הלוואות לחברות נדל"ן    תלווה לדלק נדל"ן 75 מיליון שקל. ההלוואה צמודה למדד, בריבית השוק, ל-10 שנים, ותיפרע בתשלומים שנתיים שוים של הקרן והרבית
איציק וולף
משרד ההגנה הרוסי הודיע לנאט"ו על הפסקת שיתופי הפעולה הצבאיים עד להודעה חדשה    בשבוע שעבר סירב נאט"ו לאפשר לספינות של רוסיה להצטרף לסיורים בים התיכון    מוושינגטון נמסר: ארה"ב מצרה על ההודעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il