X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההפסד של הקבוצה ברבעון השני של השנה נובע ברובו תוצאותיה העסקיות של אל-על, שבדומה לחברות תעופה אחרות בעולם הושפעה מהעלייה המסחררת של מחירי הדלק הסילוני בשיעור של כ-80% ביחס לרבעון המקביל אשתקד
▪  ▪  ▪
מקלחת קרה של הפסדים [צילום: סיון פרג´]

חברת האחזקות של אל-על, כנפיים, הציגה ברבעון השני של השנה הפסד, בדומה לחברה המוחזקת והמרכזית בפעילותה. החברה חרגה ממנהגה ונמנעה מפרסום דיווח לתקשורת על הפסדיה והסתפקה רק בהודעה לבורסה.
ההפסד המיוחס לבעלי המניות של כנפיים ברבעון השני הסתכם ב-7 מיליון דולר, לעומת רווח של 2.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ההפסד המיוחס לבעלי המניות ביחד עם בעלי לזכויות המיעוט הגיע ל-13.3 מיליון דולר, לעומת רווח בסך 12.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה.
ההפסד של הקבוצה ברבעון השני של השנה נובע ברובו תוצאותיה העסקיות של אל-על, שסבלה מהפסד של 11 מיליון דולר, ושבדומה לחברות תעופה אחרות בעולם הושפעה מהעלייה המסחררת של מחירי הדלק הסילוני בשיעור של כ-80% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וכן מהחולשה הכלכלית בארה"ב ובאיזורים אחרים בעולם. בנוסף הושפעו תוצאות הקבוצה מהמשך פיחות הדולר ביחס לשקל בשיעור של כ-16% וכן מהחרפה נוספת של התחרות מצד חברות התעופה הזרות אשר הגדילו את היצע המושבים שלהם בנתב"ג ב-24% ביחס לרבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות של החברה ברבעון השני הסתכמו ב-575 מיליון דולר, גידול של 24.1% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. המזומנים נטו שנבעו מפעילות שוטפת הסתכמו ב-77 מיליון דולר, גידול של כ-0.8% ביחס לרבעון המקביל. שווי המזומנים וההשקעות לזמן קצר הסתכמו ב-359 מיליון דולר בהשוואה ל-311 מיליון דולר בסוף דצמבר 2007. ההון העצמי של החברה היה 345 מיליון דולר, בהשוואה ל-334 מיליון דולר בדצמבר.
במהלך הרבעון היה מרכזי בפעילות כנפיים: ביולי היא חתמה על הסכם עם חברת תו"ת תאגיד עובדי תעופה ותיירות, ובמילים אחרות עובדי ארקיע, לרכישת כל אחזקותיה של תו"ת (25%) בחברת-הבת של החברה, גלובאל כנפיים ליסינג תמורת 22 מיליון דולר. לאחר השלמת העסקה מחזיקה החברה ב-100% מהחברה שבאמצעותה מתבצעת פעילות החכרת המטוסים (ליסינג) של כנפיים. הרכישה מומנה הן ממקורותיה העצמיים של הקבוצה והן באמצעות מימון בנקאי של 14 מיליון דולר.

תאריך:  22/08/2008   |   עודכן:  22/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
מאז הוקם הארגון התפתח הוועד הבינלאומי של הצלב האדום (ICRC) לארגון מבצעי הפועל בכל רחבי העולם, להגן על קורבנות של עימותים צבאיים וסכסוכים ולסייע להם
משה ריינפלד
קבוצת אינשורנס אוסטרליה שדחתה באחרונה שלוש הצעות רכש של חברת ביטוח אחרת, הודיעה שהפסידה 326 מיליון דולר בחצי שנה
משה ריינפלד
בתביעה נטען שמנכ"ל ענקית הביטוח לשעבר, המיליארדר הנק גרינברג, וכמה מבכיריה, עבדו במקביל בסוכנות ביטוח ושלשלו לכיסם עמלות ששילמה AIG
יפעת גדות
גם רצים למרחקים ארוכים סובלים מהמצב
איציק וולף
יו"ר העבודה ושר הביטחון ראה את מצבו הגרוע בסקרים וכינס את בכירי המפלגה על מנת לנסות ולהרגיע אותם    "מצבה של העבודה ישתפר כשתתחיל מערכת הבחירות לכנסת"    "אני לא מצטער שלא פרשתי אחרי דוח וינוגרד - אך אני משלם את המחיר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il