X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שמעון גרשון: הגיע הזמן להתאושש אחרי טראומת ויסלה, האלופה עם סגל חסר בחוץ אצל סגניתה בגביע הטוטו (20.45)
▪  ▪  ▪
יואב זיו. ינסו להתאושש[צילום: פלאש 90]

אלי ארזי, יו"ר בית"ר ירושלים, הגיע לאימון הקבוצה המסכם לקראת משחק החוץ בגביע הטוטו מול מכבי נתניה (20:45). ארזי, שכינס את השחקנים לאסיפה בשבוע שעבר במטרה להרגיע את הרוחות בקבוצה, בחר הפעם שלא לדבר עם השחקנים. עוד אדם שהגיע לבקר הוא היו"ר לשעבר מאיר פניג'ל, שנמצא בקשרים טובים עם הנהלת הקבוצה ושבשבוע שעבר נפגש בפגישה חשאית עם ארקדי גאידמק. בבית"ר אומרים כי פניג'ל הגיע לביקור ידידותי ולא מעבר.
לראשותו של יצחק שום יעמוד סגל חסר, זאת לאור העובדה שהשחקנים עם החוזים החדשים עדיין לא עברו בבקרה התקציבית. לכן, ברק יצחקי, משה אוחיון ועידן ורד לא יהיו בסגל. אליהם יצטרפו גם שמעון גרשון ואבירם ברוכיאן הפצועים. חלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו, שכבש השבוע שער במשחק נבחרתו ביפן, חזר לארץ וצפוי לשחק.
שמעון גרשון התראיין לרדיו י-ם ואמר: "עכשיו זה הזמן של הקבוצה להתאושש ממה שקרה בקראקוב ולצאת לדרך חדשה. אני חושב שיש לנו את הסגל הטוב ביותר בליגה, אבל כדי להצליח נצטרך לעבוד קשה וזה בטח לא יהיה פשוט, גם מול מכבי נתניה. חזרתי לאימונים השבוע והרגשתי טוב, אבל באימון עצמו חזרתי כמה צעדים אחורה וזה מאוד מתסכל. אין ספק שאנחנו מעורבים מאוד בכל מה שקורה בקבוצה, והשמועות והדברים שקורים מגיעים גם אלינו".
במקביל לאימון הקבוצה הבוגרת, הגיע גיא עזורי להיפרד משחקני קבוצת הנוער. באסיפה מרגשת הוא איחל להם הצלחה בהמשך הדרך. מי שיחליף את עזורי הוא ז'אן טלסניקוב, שויתר על הצעת עזורי להיות עוזרו בפ"ת והחליט להישאר בבירה.
הרכב משוער: טברטקו קאלה; כריסטיאן אלברז, תומר בן יוסף, אריק בנאדו, יואב זיו; שמואל קוזוקין, דרק בואטנג, עידן טל, מיכאל זנדברג; עמית בן שושן, סבסטיאן אבראו.
יאמר דיבר עם השחקנים
מכבי נתניה נמצאת במו"מ מתקדם לחוזה אימוץ עם חברת 'רטרו שיק' תמורת 200 אלף דולר לעונה. מדובר בחברה המייבאת ריהוט בסגנון אירופי, ומוצרי נוי לבית לעיצובים מיוחדים. המו"מ מתנהל מול הבעלים רוני נוימן-שמעוני, ובנתניה הבהירו כי הוא נמצא בשלב מתקדם.
בעלי הקבוצה, דניאל יאמר, דיבר עם השחקנים ואמר: "יש לנו הזדמנות טובה לעשות עונה טובה בליגה ובגביע". לאחר מכן עבר יאמר בין השחקנים וחילק להם ציונים על ההופעה במשחק מול חיפה ו-ורנה.
לגבי המפגש מול בית"ר, עבור לותר מתיאוס הוא משני בחשיבותו לעומת משחק הגומלין מול צ'רנו מורה ביום ה' (1:1 במשחק הראשון) ולכן הוא החליט שדדי בן דיין ותיירי תאזאמטה לא יהיו בסגל הקבוצה ואילו ברוך דגו יכלל בסגל אך לא יפתח, כל זאת כאמור כדי לאפשר מנוחה לקראת גבוה אופ"א. איתי שכטר ייצא לבדיקות אצל הרופא של באיירן מינכן ואם יקבל תשובה חיובית יוכל לשחק בחמישי.
טל מעבי יפתח במקום בן דיין. גולן חרמון הועדף על פני זאב חיימוביץ' לצידו של לואיס מרין. את גזל יחליף פראנסמן ביבאן, שיתופקד לצדו של אלמוג כהן. החלוץ פרנסיס קיויו, שצפוי להיחתך עד סוף השבוע, יפתח.
הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, אלמוג כהן, פרנסמן ביבאן, שניר גואטה, שלו משנה, אוקוצ'ה ופרנסיס קיויו.

תאריך:  23/08/2008   |   עודכן:  23/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היום בגביע הטוטו: בית"ר ירושלים נגד מכבי נתניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת ספורט 5
ארגנטינה לקחה זהב בכדורגל עם 100 אחוזי הצלחה, אחרי שניצחה את נבחרת ניגריה 0:1 בגמר הטורניר האולימפי. הקשר המצוין,לאונל מסי, סיפק את הסחורה עם בישולו של שער הניצחון שכבש אנחל די מריה. ילד מצטיין
גיא ליברמן
דירת 3 חדרים ברחוב סוקולוב ברמת השרון, נמכרה ב-850 אלף שקל    דירת 3 חדרים ברחוב אבן שפרוט בירושלים נמכרה ב-2.74 מיליון שקל    דירת 3 חדרים ברחוב שלמה המלך בת"א נמכרה ב-1.14 מיליון שקל
משה ריינפלד
חואן רמירס אבדייה, המבוקש בארה"ב על סחר בסמים, כיבוס כספים ו-15 מעשי רצח, נידון למאסר ממושך בברזיל אך המשיך לנהל קרטל סמים מהכלא
משה ריינפלד
על-פי סעיף מעורפל בהסכם הפסקת האש מותר לצבא רוסיה להישאר ברצועה צרה לאורך הגבול בתחום גאורגיה, אך המערב טוען שזהו סעיף זמני
עומר כרמון
דיווח: ישראל החזיקה שני בסיסים בדרום-גאורגיה שיועדו לתקיפת מתקני הגרעין באירן    כוחות מיוחדים של צבא רוסיה פשטו על השדות ולקחו מזל"טים ישראלים וציוד מודיעין ישראלי מתקדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il