X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הופעה מכובדת למתעמלת הישראלית, ששמטה את החבל ואחר כך גם את המקל אולם הלהיבה בתרגילי החישוק והסרט סיכמה: "אני חלמתי על זה מגיל 10. צריך להמשיך לחייך כי אין יותר מה לעשות"
▪  ▪  ▪
ריסנזון. גמר אולימפי

אירה ריסנזון הביאה היום (שבת) הרבה כבוד לספורט הישראלי בהופעתה בגמר ההתעמלות האומנותית בבייג'ין. למרות שסיימה במקום התשיעי מבין 10 מתעמלות, הציגה ריסנזון יכולת מצוינת וראויה לכל השבחים בבכורה היסטורית לישראלית בגמר ההתעמלות האומנותית.
ריסנזון דורגה במקום ה-9 בכל התרגילים מלבד החישוק וזכתה בציון כולל של 66.775 נקודות. מי שזכתה בזהב היא הרוסיה יילנה קנייבה שהפליאה בביצועיה וקיבלה ציון כולל של 75.500 נקודות, הרבה לפני יתר המתחרות.
"אין מה לעשות. חלמתי על הרגע הזה מאז שאני בת 10. בסך-הכל רציתי להגיע לגמר, זה מה שרציתי וזו הייתה המטרה שלי מההתחלה. זה המצב, אין לי טענות כלפי השיפוט", סיכמה ריסנזון.
"עכשיו אצא לחופש קצר ואתחיל להתאמן מחדש", הוסיפה המתעמלת בת ה-18, "המשימה הבאה שלי היא אליפות העולם בעוד שנה ואחריה אליפות אירופה. אתחיל הכל מחדש. כשיש תקלה בתרגיל ומשהו נופל אין מה לעשות, צריחך פשוט להמשיך לחייך".
כבר בתרגיל הראשון שביצעה ניכר היה שההתרגשות משפיעה על ריסנזון. החבל עימו ביצעה ריסנזון את התרגיל נשמט מידיה בשניות הראשונות, למרות שלאחר מכן הציגה המשך נאה לתרגיל. ריסנזון קיבלה ציון של 16.350 נקודות בתרגיל החבל, ובהמשך תתחרה עם חישוק, מקלות וסרט. אחרי התרגיל הראשון דורגה ריסנזון במקום ה-9 מ-10 המתעמלות.
ריסנזון נראתה טוב בהרבה בתרגיל השני, עם החישוק, אך נותרה במקום התשיעי אחרי שני תרגילים כשזכתה לציון של 17.025 נקודות. בתרגיל המקלות, השלישי במספר, שוב נפל המקל מידיה של ריסנזון בתחילת הביצוע. ריסנזון זכתה לציון חלש של 16.850.
ריסנזון התאוששה שוב וראויה להמון מחמאות על תרגיל הסרט, שהיקנה לה 16.550 נקודות. לצערה של ריסנזון היא לא הצליחה לעבור את הספרדיה אלמודנה סיד. המתעמלת היחידה אותה הקדימה ריסנזון בגמר היא הבולגריה סימונה פייצ'בה.
במדליית הכסף זכתה הבלארוסית אינה ז'וקובה, ובארד זכתה האוקראינית אנה בסנובה.

תאריך:  23/08/2008   |   עודכן:  23/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גמר אולימפי: ריסנזון שמטה את המקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ספינות השמאל שנתקלו בשעות הצהרים במיסוך אלקטרוני כבד הגיעו לנמל עזה    אלפי פלשתינים קיבלו בהתלהבות את פעילי השמאל, ביניהם פרופ' ישראלי
משה ריינפלד
עקב גילוי מכרה עשיר בזהב ונחושת פרצה מחלוקת בין התושבים בשאלה אם להתיר את הכרייה ולסכן אוצר טבע אחר של האזור: דגי הסלמון
עומר כרמון
אסון נורא בברוקלין: יעקב ניומן בן חמש נפל אל מותו בדרך לישיבה    ניסה להיחלץ ממעלית שנתקעה בין קומות    העירייה לא טיפלה במעלית בגלל קיצוצי תקציב
משה ריינפלד
משרד הפנים באפגניסטן: נהרגו 50 ילדים    כוחות הקואליציה מכחישים: נהרגו 30 קיצונים מוסלמיים בהפצצה בחבל הראט    דובר צבאי אפגני: נהרגו גם חמישה אזרחים
עומר כרמון
ברק אובאמה בחר בג'ו ביידן כסגנו במרוץ לבית הלבן: מתנגד חריף לתקיפה באירן    בעד מדינה פלשתינית    נגד חנינה לג'ונתן פולארד    יוסי ביילין מברך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il