X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אישום הוגש נגד תושב יצהר בגין ידוי אבן על רכב פלשתיני ופציעת נוסעיו התביעה: "השלכת אבן אל עבר נוסעי רכב ופגיעה בהם היא תופעה שטמון בה סיכון רב לחיי אדם ולביטחון הציבור" התביעה דרשה מעצר עד תום ההליכים
▪  ▪  ▪
ידויי אבנים - סיכון רב לחיי אדם [צילום: דוברות הצלה ישראל]

הפרקליטות הגישה לבית משפט המחוזי בפתח תקוה (יום ב', 25.8.08) כתב אישום נגד תושב יצהר דניאל אברהם. אברהם מואשם בהשלכת אבן לעבר מכונית פלשתינית ופציעתם של נוסעיה. מדובר באירוע שהתרחש ליד הישוב יצהר ב-1 באוגוסט 2008.
באישום שהוגש נגד התושב, דניאל אברהם, עולה כי באותו יום נסע מאלי חאזם ברכב יונדאי כשעמו אשתו פלשתין המצויה בחודש השביעי להריונה ושלוש בנותיהם. באותה עת נהג הנאשם ברכב סיטרואן כשעמו ברכב שלושה נוסעים. "הנאשם עצר את הרכב בסמוך לכניסה ליצהר, ירד מהרכב הרים אבן גדולה בידו בכוונה להשליכה לרכב הפלשתיני".
לטענת התביעה, כשהגיעה היונדאי סמוך למקום עמידת הנאשם, "השליך הוא את האבן לעבר הרכב בכוונה לפגוע בנוסעים וברכב ולסכן את בטיחותם. האבן פגעה בשמשת היונדאי, נפצה אותה חדרה לתוך הרכב ופגעה בפלשתין ושתיים מבנותיה. מיד לאחר מכן נמלט הנאשם עם אחיו והאחרים מהמקום ברכב הסיטרואן". עוד נטען כי "כתוצאה מפגיעת האבן שהשליך הנאשם על הרכב נפגעה פלשתין בראשה... ובידה. פלשתין אושפזה בבית חולים במחלקת טיפול נמרץ ולאחר מכן היא נותחה במחלקה הנוירוכירורגית". גם שתיים מהבנות נפצעו מפגיעת האבן, אחת מהן נפגעה בגולגולת ובעין וכן בגפיה"היא אושפזה בבית חולים בטיפול נמרץ ילדים וטופלה תרופתית". גם אחותה בת שנתיים וחצי נחבלה באורח קל. אברהם מואשם בסיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. כתב האישום כולל אישום על עבירה של החזקת נשק ותחמושת ללא היתר. נטען כי אברהם החזיק בחדרו שביצהר "מחסניות לרובה M16 וכדורי רובה תואמים"
התביעה דרשה להאריך את מעצרו בפעם השלישית וזאת עד תום ההליכים. בין היתר טענה כי יש בידיה ראיות לכאורה להוכחת אשמתו בעבירה של סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה. הראיות הן: עדות נהג הרכב הנפגע ואשתו על השלכת האבן ופגיעתה, תעודות רפואיות וכן, "ראיות נסיבתיות המלמדות יחדיו כי הנאשם הוא שהשליך את האבן, בהן עדות הקטין י. שנסע עימו אשר נהג ברכב סיטרואן. במהלך הנסיעה סמוך ליישוב יצהר עצר אברהם את הרכב והוא יצא ממנו. מייד לאחר מכן שמע רעש של פגיעה ברכב וראה רכב עוצר בצד. לאחר מכן חזר הנאשם לרכב ונהג מונית עצר לצידם וצעק עליהם".
עדות נוספת, היא של נהג מונית נאצר דוויקאת שטען כי "ראה רכב סיטרואן עוצר וממנו יורד האדם שנהג ברכב והשליך את האבן אשר פגעה ברכב". נהג המונית טען כי "נסע לכיוון אותו אדם שחזר לכיוון מושב הנהג ברכב, עצר לידו וצעק עליו".עוד עדות היא של אחד הנוסעים ברכבו של הנאשם, מתנאל מעוז, ש"אישר כי אברהם נהג ברכב הסיטרואן. במהלך הנסיעה עצר את הרכב וירד ממנו אז נשמע רעש ולאחריו חזר המשיב לרכב ואז נסעו מהמקום".
עוד טענה התביעה כי "תיאורו הכללי של הנאשם - שתואם לנאשם, כפי שנמסר על-ידי נהג המונית, הנפגע ואשתו - כבחור גבוה, צעיר, עם שיער בלונדיני. התנהגות הנאשם בחקירה המחזקת את הראיות כנגדו: שתיקתו בחקירה וסירובו להשיב לשאלות, סירובו לעימות ולמסדר זיהוי חי והעובדה שעם הצגת תמונות הנפגעת ובנותיה פרץ בבכי". מכל אלו עולה כי "הנאשם הוא שיצא מהרכב והשליך את האבן שפגעה במתלוננת ובנותיה".
עוד נטען כי בידי התביעה ראיות לאשמת החזקת נשק ותחמושת ללא הייתה וזאת על בסיס "דוחות של שוטרים על תפיסת התחמושת לפי הצבעת אמו של הנאשם על חדרו, תעודת קצין משטרה על הנשק ושתיקת המשיב בחקירותיו במשטרה".
באישום טענה התביעה כי "השלכת אבן אל עבר נוסעי רכב ופגיעה בהם היא תופעה שטמון בה סיכון רב לחיי אדם ולביטחון הציבור ומי שנכון לבצע עבירה מסוג זה מעיד על עצמו כי עלול הוא להמשיך ולסכן את הציבור באם ישוחרר. טיב העבירה ונסיבות ביצועה מלמדים כי אין קיימת חלופת מעצר בעניינו של המשיב אשר תבטיח את מטרת המעצר".

תאריך:  25/08/2008   |   עודכן:  25/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אישום נגד מתנחל: השליך אבן על פלשתינים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חייב להיות שיוויון, נכון? אז
אפרי  |  25/08/08 16:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
עסקת בעלי עניין של שתי חברות בשליטת יצחק תשובה    ההלוואה - בריבית נמוכה מהתשואה על השקעה בנדל"ן, אך גבוהה מהריבית על אג"ח בבורסה    רשות ניירות ערך תחקור את הפרשה
עומר כרמון
עורך הדין עדי הדר: חשש כבד שגורלה של רוז יהיה דומה לגורלה של הילדה הבריטית מדלן מקאן    יתכן שהוריה של הילדה הקטנה מנתניה שנעדרת מאז חודש מאי לא ידעו על החוויות המזעזעות שעברו על בתן    משטרת ישראל ממשיכה בחיפושים
יפעת גדות
גוף האדם "מדליק" נורה אדומה כשמשהו אינו כשורה - כאב חזה, קוצר נשימה, סחרחורת    מתי התסמינים מצביעים על מצב של חיים או מוות?
משה ריינפלד
הבעלים ההודיים נוקטים צעדי זהירות עקב המפולת בביקוש לרכבי שטח, בעיקר בארה"ב, למרות שעדיין יש ביקוש חזק לרכבי לנד רובר ברוסיה ובסין
דרור מרום
את הרבעון השני סיימה צים בהפסד של 42 מיליון דולר, לעומת רווח של 10 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד    מנכ"ל החברה לישראל: חברת הספנות ממשיכה בתוכניתה האסטרטגית לקליטת אניות ענק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il