X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רווחי רשתות אינדיפנדנט וג'ונסטון ירדו בינואר-יוני ב-6.3% ההכנסות ממכירת המודעות של מקומוני גונסטון צנחו מאז ראשית יולי ב-21%
▪  ▪  ▪

רשתות עיתונים בבריטניה דיווחו (יום ד', 27.8.08) על שינויים לרעה בעסקיהן. רשת העיתונים והתקשורת אינדיפנדנט ניוז אנד מידיה, המוציאה לאור את העיתונים "אינידיפנדנט" ו"אייריש אינידיפנדנט", ועיתונים נוספים בדרום אפריקה, באוסטרליה ובאסיה, בעיקר בהודו, דיווחה על ירידה של 6.3% ברווח למניה, לאחר דילול, במחצית הראשונה של 2008. עם זאת, היו תוצאותיה העסקיות של החברה טובות יותר מאלה של רשתות בריטיות אחרות, בזכות הפיזור הגיאוגרפי שלה.
רשת העיתונים הרגיונליים והמקומונים ג'ונסטון פרס, דיווחה על ירידה של 10% בהכנסות ממודעות. לעומת זאת, גדלה מכירת המודעות של אינידיפנדנט במחצית הראשונה של השנה ב-2.8%. סך הכנסות החברה ירד בתקופה זו ב-3.7%, ל-780.4 מיליון אירו (623 מיליון ליש"ט), אך לטענתה הירידה נובעת בעיקר משינויי שער החליפין.
רשת העיתונים טריניטי מירור, המוציאה לאור בין היתר את הצהובון הפופולרי דיילי מירור, וכן מספר רב של עיתונים רגיונליים, עדיין לא דיווחה על תוצאותיה העסקיות, אך בחודש שעבר מסרה כי מכירות המודעות שלה ירדו במחצית הראשונה של 2008 ב-6%, ובחודש יולי ב-15%.
אינידיפנדנט ניוז טוענת כי ביצועיה העסקיים היו טובים בשוק הסובל מלחצים כלכליים קשים וצמצום ברכישת בהכנסות ממודעות. אם יימשכו מגמות הפרסום של המחצית הראשונה של השנה, אינדיפנדנט ניוז מאמינה כי בכל השנה תהיה רווחית, אמר מנכ"ל החברה אנתוני או'ריילי.
אנו ממשיכים להאמין שהגיוון הגלובלי של רווחי החברה וחשיפתה לשוקי המשקים הצומחים, כגון הודו ואינדונזיה, ימתנו את השפעת הירידה בשווקים הבשלים יותר, הוסיף או'ריילי.
הביצוע הטוב ביותר של החברה היה בדרום אפריקה. הכנסות החברה מהמכירות במדינה זו ירדו ב-7.7%, אך הרווח התפעולי גדל ב-31.5%.
ירידה במודעות דרושים, דירות ורכב
רשת ג'ונסטון דיווחה כי המכירות שלה במחצית הראשונה של 2008 לא תאמו את ציפיות השוק. הכנסותיה ממכירת מודעות ירדו כאמור ב-10%. עם זאת, הפתיעו נתוני הרווח שלה את כל הפרשנים, לדבריה, בזכות שמירה על משמעת בתחום העלויות.
ג'ונסטון, המוציאה לאור 18 עיתונים ו-300 שבועונים, מסרה כי הרווח שלה ירד במחצית הראשונה של 2008 ב-6.3% ל-293.1 מיליון ליש"ט, פחות מהתחזיות.
הרווח התפעולי שלה ירד ב-15.6% ל-81.6 מיליון ליש"ט והרווח לפני מס ירד ב-18.1% ל-62.5 מיליון ליש"ט, טוב יותר מן התחזיות. ג'ונסטון מסרה כי קיצצה בעלויות 6.7 מיליון ליש"ט. מנכ"ל החברה, טים באודלר, אמר כי בשבעת השבועות הראשונים של המחצית השנייה של 2008 נפלו ההכנסות ממכירת מודעות ב-21% נוספים. הוא הדגיש כי הביצועים העסקיים בעתיד יהיו קשורים קשר הדוק למצב הכלכלי בבריטניה, ופחות מכך למצב הכלכלי באירלנד.
שליטתה של רשת ג'ונסטון בשוק המקומונים הבריטי הופך אותה לפגיעה יחסית לירידות בביקוש למודעות דירות, דרושים ורכב, גורם שהשתקף גם בתחזית הרווח שלה לשנת 2009, שהיא נמוכה יותר מזו של שאר רשתות העיתונים.

תאריך:  27/08/2008   |   עודכן:  27/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מפכ"ל המשטרה ציין כי המשטרה לא תחסוך בכסף ובאמצעים על-מנת למצוא את גופתה של הילדה רוז פיזאם בירקון    "המשטרה שוקלת לייבש חלקים בנחל באמצעים הנדסיים פרטיים על-מנת לסרוק את הקרקעית"
גלית יצחק
הדוגמנית הבינלאומית תשמש כפרזנטורית של רשת אופנת סינגל    הקונספט של הקמפיין הינו בהשראת הסדרה סקס והעיר הגדולה    תקבל 50 אלף דולר עבור הקמפיין
רותי אברהם
הפרקליטות הודיעה לבית המשפט כי לפי שעה עומדת בעינה הודעת העד המרכזי בפרשת מעטפות הכסף משה טלנסקי כי לא ישוב לישראל להמשך עדותו עד להסדרת חסינותו בארה"ב    הפרקליט אברבנאל: אמרנו להגנה לא לקחת סיכונים
אלעזר לוין
פארק השעשועים הגדול בארה"ב מפסיד בגלל התייקרות הדלק והמשבר הכלכלי - ופולאר רושמת הפסד של 12 מיליון שקל
אלעזר לוין
רווחי ביטוח חיים ירדו ב-71% בשל הירידות בבורסה    רווחי ביטוח כללי ובריאות ירדו ב-53%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il