X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אחרי ה-0:0 בבולגריה, קריית שמונה קיימה מסע"ת לקראת הגומלין מול ליטקס המאמן מצהיר: "אפילו לא התאמנו על פנדלים, יש לי פה בועטים מצויינים
▪  ▪  ▪
עבאס סואן [צילום: טלספורט]

עם תוצאה טובה של 0:0 מהמשחק הראשון מול ליטקס לובץ' בבולגריה, הופעה בגביע אופ"א היא כבר מזמן לא החלום של עירוני קריית שמונה. בצפון רוצים מקום בסיבוב הראשון. או תלוי את מי שואלים. המאמן מישל דיין מצהיר כי הוא לא רואה מצב בו קבוצתו נכשלת בקריית אליעזר, ולעומתו גיא צרפתי מספר שהוא כאן כדי ליהנות.
"היו לנו הזדמנויות להכריע את המשחק הראשון", אמר דיין במסיבת העיתונאים, "אנחנו לא מבכים את מה שהיה אלא אני חושב שיצאנו מחוזקים. מדובר בקבוצה יוצאת מהכלל בכל פרמטר. אנחנו באים עם הראש למעלה וחבל שאני לא יכול להגיד שגם עם תמיכת הקהל כי אנו לא נשחק במגרש שלנו. אני סומך על השחקנים, הם גילו אופי שם ומקווה שנעבור אותם. אם זה יקרה אני חושב שכל הכדורגל הישראלי צריך לתת שאפו גדול לשחקנים שלי".
"לא נבוא לשחק סגור ולהתגונן. אני מאמין בשחקנים שלנו והם יודעים את המלאכה. אין לי ספק שיעשו את הטוב ביותר. איכותית ליטקס טובה יותר אבל המטרה היא לעלות שלב וכדי לעשות את זה כל האמצעים כשרים. אנחנו הולכים לעבור שלב". על האפשרות שההכרעה תיפול בכדורי עונשין מ-11 מטרים: "יש לי בועטים כל כך טובים שאני אפילו לא צריך לתת להם לבעוט".
אחרי דיין, גיא צרפתי נתן את נקודת המבט שלו. "אני לא יודע אם הלחץ עלינו", קבע, "אנחנו מאוד נהנים מגביע אופ"א ורוצים להצליח. אנחנו מראים את זה על המגרש עם כדורגל התקפי. ברור שצריך להיות רגישים לתוצאה ונבוא עם הגישה הזאת אני מקווה שנעלה, אבל לא הצבנו כמטרה לזכות בגביע אופ"א. ברור שתהיה סוג של אכזבה קטנה אם לא ננצח, אבל צריך לזכור כי ק"ש פעם ראשונה במפעל הזה וגם אם לא נעבור לא יקרה כלום".
עבאס סואן סיכם: "צריכים לבוא, ליהנות ולעשות תוצאה טובה. צריכים להיות עם מחוייבות למשחק, לשחק בצורה טקטית וללמוד אותם יותר טוב. אם נבוא מחוייבים אני חושב שאפשר לעבור".

תאריך:  28/08/2008   |   עודכן:  28/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
הלימות ההון של הבנק היא מעל 11.0%    המאזן המאוחד לסוף יוני הסתכם ב-300 מיליארד שקל, לעומת 303 מיליארד שקל בסוף שנת 2007
מוטי פשכצקי
אוהדי הקבוצה לא הורשו להיכנס לאימון המסכם לקראת הגומלין מול צ'רנו מורה באופ"א    סבן: "אני קונה 2:2, רק שנעבור"    מאמן היריבה: "לא נבוא לשחק על 0:0"
מערכת ספורט 5
בוריסוב, אנורתוזיס ואלבורג בשלב הבתים. ואיפה אנחנו?    הסינדרלות מקפריסין ובלארוס עלו, גם אלופת דנמרק. אתלטיקו דרסה את שאלקה 0:4 וחזרה לצ'מפיונס אחרי תקופה ארוכה, גם ארסנל ופיורנטינה בפנים
יפעת גדות
חוקרים מהמרכז הרפואי בני ציון: מעריכים כי בכל שנה יותר מ-100 מיליון בני אדם סובלים מכאבי ראש הקשורים לטיסה
משה ריינפלד
היצרנית השנייה בעולם של מכונות מזל, אריסטוקרט, הודיעה על ירידה תלולה ברווח בגלל השפל בבתי הקזינו האמריקניים המאלץ אותם לקנות פחות ציוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il