X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לראשונה ביחד: הנשיאה ביניש ושר המשפטים פרידמן מקיימים כינוס שופטים ארצי בכינוס חושפת ביניש תוכניות לשיפור ולייעול המערכת הכינוס נסגר בפני תקשורת
▪  ▪  ▪
דורית ביניש ודניאל פרידמן. בדלתיים סגורות [צילום: פלאש 90]

חזית מאוחדת. נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, ושר המשפטים פרופ' דניאל פרידמן מקיימים (יום ה', 28.8.08) ביחד כינוס שופטים ארצי, ראשון מזה שנים. בכינוס תיחשף תוכניתה של ביניש לשיפור ולייעול מערכת המשפט. הכינוס נסגר בפני התקשורת.
בבנייני האומה בירושלים מתקיים (יום ה', 28.8.08) כינוס שופטים ארצי, במהלכו יוצג תהליך שמובילים נשיאת בית המשפט העליון, מנהל בתי המשפט ופורום נשיאי בתי המשפט ושמטרתו "שיפור, קידום ופיתוח מערכת המשפט בישראל".
במהלך הכינוס ישאו דברים: נשיאת בית המשפט העליון השופטת דורית ביניש, שר המשפטים הפרופ' דניאל פרידמן ונציבת תלונות הציבור על שופטים, השופטת (בדימ.) שטרסברג כהן. עוד יישאו דברים מנהל בתי המשפט השופט משה גל ויו"ר נציגות השופטים, סגנית הנשיא השופטת ורדה אלשיך.
במסגרת הכינוס יימסר לשופטים דיווח אודות "תהליכי חשיבה לקראת שינוי והמשכיות המתבצעים במערכת בתי המשפט ויעלו לדיון נושאים כגון: רציונל התהליך, מעמד המערכת, מערכת היחסים בין בתי המשפט ובין 'גורמים משיקים', היחס בין הערכאות השונות, תפקידי נשיא בית משפט, סביבת העבודה של השופט וכיוצ"ב".
עוד יוצגו, "שלבים ותוצרים שהושגו עד כה במסגרת התהליך שביניש החלה להוביל לפני כחצי שנה בשיתוף מנהל בתי המשפט והנשיאים, כולל הערכת מצב מערכתית של ההתנהלות המקצועית של מערכת בתי המשפט".
בין הנושאים שיוצגו בפני באי הכינוס, הצעת ביניש להקים בית דין לערעורים שייקל על העומס המוטל על שופטי העליון. ההצעה מעוררת התנגדות על-רקע החשש כי בעקבות כך בית המשפט העליון "יתפנה" לשמש רק כבית משפט לחוקה.
תהליכי השינוי נעשים בשני ערוצים, אחד מהם מובל בידי מנהל בתי המשפט בשיתוף המטה, מנהלי המחוזות והמזכירים הראשיים. הנשיאים, סגני הנשיאים והשופטים הופקדו על ערוץ הבקרה והפיתוח. בכינוס יימסר לשופטים הצפי על המשך תהליך הפיתוח המקצועי בשנת העבודה הקרובה.
מרצים נוספים בכינוס הם: פרופ' עלי זלצברגר וד"ר אילנה דיין.

תאריך:  28/08/2008   |   עודכן:  28/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביניש ופרידמן מכנסים ביחד את השופטים
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
פרצופה בזעיר אנפִּין
ע. סובול  |  28/08/08 11:42
2
למה כנס סגור לתקשורת
טוחס לקר  |  28/08/08 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
חברת הסקרים של אבינועם ברוג, אחיו של יו"ר העבודה, מבצעת סקרים בתשלום עבור המפלגה    ההתקשרות בין הצדדים נעשתה ללא מכרז    עלות כל סקר: 8,000 שקלים
אלי סבתי
אחרי ה-0:0 בבולגריה, קריית שמונה קיימה מסע"ת לקראת הגומלין מול ליטקס    המאמן מצהיר: "אפילו לא התאמנו על פנדלים, יש לי פה בועטים מצויינים
דרור מרום
הלימות ההון של הבנק היא מעל 11.0%    המאזן המאוחד לסוף יוני הסתכם ב-300 מיליארד שקל, לעומת 303 מיליארד שקל בסוף שנת 2007
מוטי פשכצקי
אוהדי הקבוצה לא הורשו להיכנס לאימון המסכם לקראת הגומלין מול צ'רנו מורה באופ"א    סבן: "אני קונה 2:2, רק שנעבור"    מאמן היריבה: "לא נבוא לשחק על 0:0"
מערכת ספורט 5
בוריסוב, אנורתוזיס ואלבורג בשלב הבתים. ואיפה אנחנו?    הסינדרלות מקפריסין ובלארוס עלו, גם אלופת דנמרק. אתלטיקו דרסה את שאלקה 0:4 וחזרה לצ'מפיונס אחרי תקופה ארוכה, גם ארסנל ופיורנטינה בפנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il