X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הענקית מרדמונד שוב בחזית חווית הגלישה בין המאפיינים הבולטים של IE8: אפשרויות גרירה ושחרור מתקדמות, יכולת שחזור טאבים וסרגל ניווט חכם
▪  ▪  ▪
משיקה גרסת בטא שנייה [צילום: יח"צ]
"הדפדפן החדש מציג מיקוד מוגבר בחוויית הגולש, ובפועל מיישם מספר מאפיינים שיגרמו ללא מעט סטארט-אפים לחייך בחיוך מריר: לשוניות שנסגרו ניתנות לפתיחה מחדש, וכך גם חלונות דפדפן שלמים"

חברת מיקרוסופט השיקה הבוקר גרסת בטא שנייה של הדפדפן אינטרנט אקספלורר 8. הגרסה החדשה, על שלל מאפייניה, הייחודיים והייחודיים פחות, מציבה את ההענק מרדמונד שוב בחזית חווית הגלישה לאחר שנראה היה שמתחרותיה, ובראשם פיירפוקס מבית מוזילה זכו ליתרון.
בין המאפיינים הבולטים בגרסה החדשה טאבים (לשוניות) צבעוניים, יכולת לשחזר טאבים, יכולות גרירה ושחרור מתקדמות, סרגל ניווט חכם, אבטחה מוגברת ופונקציה שימושית במיוחד לביטול אחסון כתובות בהיסטוריית הגלישה. המאפיינים החדשים ניתנים לשימוש בגרסאות השונות של ויסטה ועם גרסת SP3 של XP.
בניגוד לגרסת הבטא הראשונה שיצאה באפריל, גרסה שיועדה למפתחים בלבד, מיועדת הגרסה החדשה לקהל הרחב. הגרסה ניתנת כעת להורדה באתר החברה בגרסאות באנגלית, גרמנית, יפנית וסינית. הגרסה העברית של הגרסה החדשה צפויה להיות זמינה במהלך ספטמבר. הגרסה הסופית צפויה לצאת במהלך נובמבר 2008.
הדפדפן החדש מציג מיקוד מוגבר בחוויית הגולש, ובפועל מיישם מספר מאפיינים שיגרמו ללא מעט סטארט-אפים לחייך חיוך מריר: לשוניות שנסגרו ניתנות לפתיחה מחדש, וכך גם חלונות דפדפן שלמים. מאפיין מרשים נוסף שמעניק לדפדפן החדש של מיקרוסופט יתרון על פני המתחרים - פיירפוקס, אופרה, וסאפארי של אפל, הוא סרגל הניווט החכם, שיציע לגולשים כתובות שונות בהתבסס על היסטוריית גלישה, מועדפים, ומנויי RSS. מיקרוסופט גם מרחיבה את האפשרות לביצוע של גרירה ושחרור של טקסטים מתוך אתרים - על-ידי סימון של טקסט נוכל לגרור אותו מעתה לתוך אתרי ווב 2.0 שונים, ובכך לחסוך את הליך החיתוך וההדבקה.
היבט אחר שהוצב כאחד מיעדי הפיתוח המרכזיים של מיקרוסופט הוא אבטחת הגלישה. הדפדפן החדש כולל כחלק מאופן פעולתו הרגיל תוכנת התרעה בפני תוכנות זדוניות, מאפיין שכבר קיים בפיירפוקס 3.0 ובאופרה 9.5 אך טרם קיים בסאפארי של אפל. בנוסף ימנע הדפדפן החדש גלישה לאתרי פישינג - אתרים המדמים אתרים של חברות מרכזיות על-מנת להוציא מהגולשים פרטים חסויים במרמה. דרך נוספת שבה הדפדפן ינסה למנוע מהגולשים לטעות בזהות האתר היא על-ידי הדגשת אתר הבית המרכזי של האתר בו אתה גולש.
עוד מאפיין שרבים תהו אך לא הגיע קודם הוא הכלי InPrivate שיאפשר למשתמשים לגלוש בין אתרים ללא שפרטי האתרים, תמונות, וכתובות URL ישמרו במחשב. הכלי שימושי במיוחד בעת שעושים שימוש במחשבים של אחרים, כמו, למשל, בעת שמזמינים מתנה לאדם האהוב דרך המחשב שלו. קיימת אפשרות שמספר גולשים קטן ימצא בו גם שימושים למטרות אחרות. פונקציה דומה לזו הוצעה כבר בסאפארי של אפל, אך הורדה לאחר זמן מה. פיירפוקס אינו מציע מאפיין דומה.
ביקורות שפורסמו על הדפדפן טרחו לציין חסרונות אפשריים בחווית הגלישה בדפדפן שנוטה לייצר התרבות מואצת במיוחד של טאבים, מאפיין שעלול להקשות על משתמשים שנוהגים לעבוד עם מסכי גלישה רבים בעת ובעונה אחת. בנוסף לכך, ולמרות היתרונות המובטחים, טרם ברור כיצד תעמוד הגרסה החדשה בפני הקשיים שיציבו בפניה מיליוני גולשים שאינם מתמחים. כדי להמנע מאי נעימויות מבקשת מיקרוסופט מהגולשים המבקשים להוריד את הדפדפן החדש לסמן תיבה המבהירה כי הם "יסייעו בהליך פיתוחו של הדפדפן".

תאריך:  28/08/2008   |   עודכן:  28/08/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקרוסופט השיקה בטא ציבורית של אקספלורר 8
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
חברת החשמל תיכנס למו"מ עם חברת סימנס לרכישת ציוד במסגרת מה שהיא מכנה "פרויקט חירום לתוספת אמצעי ייצור חשמל"
רותם סלע
המעו"ף יורד ב-1.3%    מניית פועלים צונחת ב-2.8% על-רקע הדוחות    בעקבות המשך הרכישות בקרדי סוויס מניית כור צונחת ב-7.7%
אלעזר לוין
עלייה של 93% לעומת התקופה המקבילה אשתקד    החברה פעילה ברוסיה ומניותיה נסחרות בבורסה של לונדון
דרור מרום
במסגרת עיסוקה כרופאה עצמאית קיבלה פציינטים באופן פרטי, הן חברי קופות החולים והן פרטיים    ההכנסות הגיעו מבדיקות ומהכנת חוות דעת רפואיות
דרור מרום
ההכנסות התפעוליות והאחרות הסתכמו במחצית הראשונה ב-636 מיליון שקל, ירידה של 8.8%    הירידה מוסברת בירידה של 28 מיליון שקל בהכנסות בדמי ניהול קופות הגמל עקב מכירתן, ודיבידנד קטן מחברת בזק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il