הרווח הנקי של קבוצת אסם בשלושת חודשי הרבעון השני של שנת 2008 הסתכם ב-48.4 מיליון שקל, לעומת 44.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 8.9%. ההון של הקבוצה הסתכם ב-1.36 מיליארד שקל, המהווה 49.1% מסך המאזן.
המכירות ברבעון היו 787 מיליון שקל, עלייה של 10.4%, לעומת 712 מיליון, ובששת החודשים הראשונים של שנת 2008 הן הסתכמו ב-1.56 מיליארד שקל, לעומת 1.44 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 8.5%. הגידול במכירות בא לידי ביטוי בכל תחומי הפעילות שבהם פועלת הקבוצה. בתחום החטיפים והמאפה גדלו המכירות בשיעור של 8.2%, בתחום המזון הקפוא גדלו המכירות בשיעור של 6.6% ואילו בתחום המזון מצונן גדלו המכירות ב-4.4%.
המכירות לשוק המקומי בששת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו ב-1.35 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.23 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 9.6%. מכירות הקבוצה בחו"ל בששת החודשים הראשונים היו 210 מיליון שקל, בהשוואה ל-207 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של 1.8%. הגידול במכירות בחו"ל הושג למרות השחיקה בשערי המטבעות.
הקבוצה בניהול היו"ר, דן פרופר, והמנכ"ל, גזי קפלן, הצליחה להפחית את הוצאות המכירה, השיווק וההפצה בששת החודשים הראשונים של השנה ל-23% מהמחזור לעומת 23.7% בתקופה המקבילה אשתקד. גם הוצאות הנהלה צומצמו והיוו 6.5% מהמחזור, לעומת 7.3% בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות המימון נטו של הקבוצה מתחילת השנה הסתכמו ב-10.7 מיליון שקל, לעומת 10.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.