X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוריקן גוסטב צפוי לפגוע בשעות הקרובות בחופי לואיזיאנה שבארצות הברית מיליון ותשע מאות אלף בני אדם התפנו מבתיהם מושל לואיזיאנה הפציר במאה אלף התושבים שנותרו בבתיהם לברוח כל עוד יש להם הזדמנות ראש עיריית ניו-אורלינס: אסור לנו לפשל הפעם
▪  ▪  ▪
"אסור לפשל הפעם". לואיזיאנה נערכת ונמלטת [צילום: AP]

הוריקן 'גוסטב' מגיע לארצות הברית. לאחר שהושלם פינוי היסטורי של כמעט שני מיליון בני אדם מחופי לואיזיאנה שבארצות הברית ניצבו שוטרים ואנשי כוחות הביטחון האמריקניים וחזו בטיפות הגשם שהחלו לרדת על הרחובות הריקים מאדם של ניו-אורלינס, כל זאת מתוך חשש שהעיר והאזור כולו עומדים בפני סופה הרסנית לא פחות מהוריקן קתרינה שעשה שמות בעיר לפני שלוש שנים.
קולונל מייק אדמונדסון, מפקד במשטרה המקומית, העריך כי לפחות 90 אחוזים מן האוכלוסיה של חופי לואיזיאנה נמלטו מבתיהם. הפינוי של מיליון ותשע מאות אלף בני אדם מבתיהם הוא הפינוי הגדול ביותר שהתרחש במדינה. אלפים נוספים נמלטו מבתיהם שבמסיסיפי, אלבאמה ומדרום מזרח טקסס.
בשעות הלילה המאוחרות של יום ראשון פנה מושל לואיזיאנה בפנייה אחרונה ונואשת ל-100 אלף התושבים שעדיין נשארו בבתיהם. "אם עדיין לא התפניתם, אנא עשו זאת. יש עדיין מספר שעות שבהן אתם יכולים להספיק ולעשות זאת", אמר.
סופת ההוריקן צפויה לפגוע בחופי לואיזיאנה בשעות הבוקר (שעון מקומי) ואז תגיע שעת המבחן של המאמצים לשיקום ניו-אורלינס מנזקי קתרינה. עד כה נהרגו מפגיעת 'גוסטב' לפחות 94 בני אדם במסלול שעברה הסופה באיים הקריביים.
למודי הלקח המר של יותר מ-1,600 הרוגים ועשרות אלפי חסרי בית, הפצירו המנהיגים המקומיים בתיירים ובתושבי האזור לנטוש את דרום לואיזיאנה. בין היתר איימו לעצור את מי שיסרב להתפנות מביתו.
"זה מדהים. אני מרגיש ממש טוב עם זה שכל כך הרבה בני אדם אומרים 'אנחנו כאמריקנים ואנחנו כעולם כולו חייבים להצליח להתמודד עם זה כמו שצריך הפעם'", אמר ראש עיריית ניו-אורלינס ריי נייגן, שהיה ראש העיר גם בעת שפגעה סופת ההוריקן קתרינה בעיר. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו 'לפשל' שוב".

תאריך:  01/09/2008   |   עודכן:  01/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשני מיליון התפנו מבתיהם בלואיזיאנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אהוד אבני מרעננה הוא הישראלי שנחטף    לפנות בוקר שוחרר לאחר שהתברר כי לא הוא האיש אותו ביקשו החוטפים לחטוף    לא ברור האם שולם עבורו כופר
מערכת PCאון
גרטנר: יישום טכנולוגיות לניהול מידע עדיף על רכישת אחסון נוסף לניהול מאגרי מידע ישנים; ארגונים רבים יעשו שימוש בתוכנות חיפוש שכבר קיימות במערכת כדי לנקות מידע שמור ועדיין ייהנו מיתרונות שיציעו מערכות חדשות לניהול מידע
אלעזר לוין
חברת אלעזרא הייתה אמורה לרכוש 51% מהחברה    נתנה לה ערבויות ב-27 מיליון שקל
איציק וולף
צה"ל נערך לצום הרמדאן שהתחיל הבוקר    ערבים ישראלים יוכלו לעבור ללא אישור מיוחד לשטחי הרשות הפלשתינית    עשרות אלפי אישורי כניסה יונפקו לפלשתינים שיגיעו לתפילות בהר הבית    חיילי צה"ל הונחו שלא לעשן ולא לאכול במחסומים אל מול עיני הפלשתינים הצמים
עומר כרמון
זעם רב בקרב הפלשתינים וחוגי השמאל באירופה בשל הופעתו המתוכננת בישראל של הזמר פול מקרטני: "מעניין מה ג'ון לנון היה אומר על זה?"    "הופעה בישראל כיום דומה להופעה בדרום-אפריקה בשיא תקופת האפרטהייד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il