X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קשיש שהגיש תביעת גירושין נגד אשתו חויב בכתובה למרות שהציג תמונות המעידות שאשתו התערטלה בציבור
▪  ▪  ▪
מופע חשפנות בסלון [אילוסטרציה: פלאש 90]

אהרון (שם בדוי) התאלמן מאשתו, ובגיל 70 החליט לבנות את חייו מחדש ולשאת לאישה את בת גילו, שולה (שם בדוי). אלא שהנישואים המאוחרים לא עלו יפה, לאחר שאהרון ביקש לכבד את זכרה של אשתו המנוחה ולתלות את תמונתה בחדר המדרגות.
תליית התמונה הייתה לצנינים בעיניה של שולה שהרגישה כאישה שנייה של אהרון. היא החלה לנפץ את תמונת המנוחה, תוך שבעלה מנסה למנוע זאת ללא הצלחה. התמונה נשברה ובין בני הזוג הקשישים פרצה קטטה אלימה, שבסופה הפרידו שוטרים בין הניצים. בכך ניתן האות לסיומם של שבעה חודשים אומללים.
הסכסוכים בין בני הזוג החריפו, ושולה הגישה במשטרה תלונה בגין תקיפה. אהרון הורחק מהבית לחמישה ימים, וכבר למחרת אותו יום שכרה שולה דירה בנפרד לתקופה של 18 חודשים.
עניינם של השניים הגיע לאחרונה לבית הדין הרבני הגדול בירושלים, שנדרש להכריע בשאלת דמי הכתובה אותם דורשת האישה מבעלה לשעבר, לאחר דיון קודם בתיק הגירושים, שהתקיים בבית הדין האזורי בבאר שבע.

הבעל: הותקפתי במכות ובשריטות

באשר לאירוע התקיפה נגד אשתו, טען הבעל כי הוא דווקא זה שהותקף במכות ובשריטות. הוא הציג מסמכים רפואיים המעידים כי פניה לחדר מיון ביום שבו נטען שתקף את שולה. אולם בחר לדבריו שלא הגיש תלונה במשטרה נגד אשתו.
אהרון טען כי מלכתחילה התכוונה שולה להתחתן איתו כדי לקבל את כספו, וכי מקרה התקיפה היווה עילה לכך. לדבריו, שלחה שולה את עורך הדין שלה להודיע לו כי לקחה מהכספת שלהם 37 אלף דולר, הסכום שנראה בעיניה כמגיע לה, וכי בכך תמו יחסי בני הזוג. שולה הכחישה ואמרה שלא לקחה דבר מן הכספת, והוסיפה כי הנישואים לא היו במטרה להשתלט על כספי הבעל, אלא על-מנת לחיות יחד. היא אף הוכיחה זאת והראתה שלצורך החתונה הפסידה כסף, שכן לקחה שנת חופשה מעבודתה הקבועה.
בית הדין הרבני האזורי לא התרשם מטענותיו של אהרון, והורה לו לשלם את סכום הכתובה לאשתו. אהרון לא ויתר, וערער לבית הדין הרבני הגדול.

צדקנות הבעל

הדיינים הרבנים אברהם שרמן, חגי איזירר וציון אלגרבלי דחו את הערעור ופסקו בשבוע כי הבעל חייב בכתובת אשתו למרות שהציג בפני בית הדין תמונות המעידות כי התערטלה בפני האורחים. בית הדין סבר כי התנהגות האישה אין בה כדי לחייבה בגט ללא כתובה. תרמה לכך העובדה שאהרון חי עם שולה חצי שנה אחרי אירוע ההתערטלות, ורק אחרי כן החליט להתגרש, מה שלדעת הדיינים מעיד שעילת הגירושין איננה צדקנותו של הבעל.
לפיכך פסק בית הדין הרבני הגדול כי יש לחייב את האישה בגט, אך על הבעל לשלם את הכתובה.

שולה התערטלה בסלון ואהרון צילם

אהרון טען בדיון בבית הדין בבאר שבע כי יש עילה לחייב את שולה בגט בעילת "התנהגות בלתי הולמת". שולה, מתברר, התערטלה בפני אורחיהם המשותפים של בני הזוג כדי להבריח אותם מן הבית. לצורך הוכחת דבריו, הציג אהרון בפני בית הדין תמונות המתעדות את האירוע המביש. במקרה רגיל, התערטלות בציבור יכולה להוות עילה לגירושי הזוג גם ללא כתובה.
אולם משנשאל מדוע לא הסתפק בתמונות בודדות וצילם 14 תמונות במהלך האירוע, השיב: "היא עשתה פרצופים, ובגלל זה צילמתי". בית הדין הרבני התרשם מדבריו כי הצילום לא נועד רק למטרות תיעוד התביעה, וכי מעדותו עולה שלא סבר אז כי התנהגות אשתו הינה חריגה. נוספה לכך עדותו, ולפיה הוא רגיל לצלם תמונות מעין אלה, ולתלות אותן בחדר השינה של בני הזוג.

תאריך:  02/09/2008   |   עודכן:  02/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אשתי התפשטה בסלון והבריחה את האורחים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הוא מוצג כאידיוט גמור! ל"ת
אולי לזה הוא ראוי  |  3/09/08 13:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
הורשעו בהריגה שני שוטרי משמר הגבול שהשליכו פלשתיני מג'יפ נוסע    אחד המורשעים: "לא עשיתי כלום, כולה הלכתי לצלם"    השופטת: השוטר שראה את המתרחש מבעד לעדשת המצלמה, נושא באחריות כ'מבצע בצוותא'
איציק וולף
כתב אישום ובו סעיפים חמורים של סיוע לאויב במלחמה ומגע עם סוכן זר הוגש נגד אניס ספורי וחוסאם חליל, ערבים אזרחי ישראל תושבי שפרעם    היו חברים בחוליה שתיכננה פעולות טרור נגד חיילים ואזרחים ישראלים
מאיה שני
במהלך שמסמן את תחילת נסיגתה של ארה"ב מעירק, מסר הצבא האמריקני את השליטה בחבל ענבאר לידי העירקים
דרור מרום
ממשלת תאילנד הכריזה על מצב חירום במדינה, ומשרד החוץ בירושלים ממליץ למבקרים בתאילנד להימנע מלהגיע לאזור הפרלמנט ומשרדי הממשלה בבירה ולהתרחק מהתגודדויות והפגנות
משה ריינפלד
באטה שהקים אימפריית נעליים בינלאומית ייצר, לפי נתונים שפורסמו ב-2001, 14 מיליארד זוגות נעליים - יותר ממספר זוגות הרגליים שהילכו בעולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il