X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ההוצאות של המשרדים הסתכמו ב-119.6 מיליארד שקל, לעומת 114.8 מיליארד אשתקד - עלייה של 4.2%
▪  ▪  ▪
גירעון של 5.5 מיליארד בשנה האחרונה
הוצאה נמוכה באוגוסט [צילום: פלאש 90]

בחודש אוגוסט היה לממשלה עודף של 0.2 מיליארד שקל בפעילות הכללית נטו, ועודף של 0.6 מיליארד שקל בפעילות למימון הכוללת מתן אשראי נטו. בפעילות מקומית היה לממשלה עודף של 0.3 מיליארד שקל ובפעילותה בחו"ל נרשם גירעון של 0.1 מיליארד שקל.
מנתוני החשב הכללי עולה כי מתחילת השנה מסתכם העודף בפעילות הממשלה ב-2.2 מיליארד שקל, לעומת עודף של 7.6 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד. הגירעון המצטבר ב-12 החודשים האחרונים הסתכם ב-5.5 מיליארד שקל, ומתחילת השנה מסתמנת עלייה בגירעון המצטבר.
חודש אוגוסט התאפיין ברמה נמוכה של ההוצאות וההכנסות בהשוואה לחודשים קודמים. כלל ההוצאה הממשלתית ללא מתן אשראי הסתכמה ב-16 מיליארד שקל. הוצאות המשרדים הסתכמו ב-13.7 מיליארד שקל והיו נמוכות ב-9.4% מהרמה החודשית הממוצעת מתחילת השנה. רמת ההוצאה הנמוכה מוסברת, בחלקה, על-ידי הקדמת הוצאות משרד החינוך ליולי.
תשלומי הריבית והחזר הקרן והריבית למוסד לביטוח הלאומי הסתכמו ב-2.3 מיליארד שקל. כלל הוצאות הממשלה (ללא מתן אשראי) מתחילת השנה הסתכמו ב-147.3 מיליארד שקל, לעומת 142.7 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות של המשרדים (ללא מתן אשראי) הסתכמו ב-119.6 מיליארד שקל, לעומת 114.8 מיליארד אשתקד, עלייה של 4.2%. בתקציב השנתי תוכננה עליה של 4.1% בתקציבי המשרדים, ושיעור הביצוע מהתקציב השנתי המקורי) עומד על 62% - לתקופה המקבילה אשתקד. בפעילות המימונית של הממשלה היה גיוס הון נטו בסך 2.5 מיליארד שקל. ביתרות הממשלה בבנקים חלה עלייה של 3.1 מיליארד שקל כתוצאה מהפעילות התקציבית - כלומר הגירעון ומימונו.
כלל ההכנסות (ללא גביית קרן) הסתכמו בחודש אוגוסט ב-16.2 מיליארד שקל. ההכנסות ממיסים הסתכמו ב-14.9 מיליארד שקל, לעומת 16.1 מיליארד באוגוסט אשתקד. ההכנסות ממיסים ישירים (מס הכנסה) הסתכמו ב-7.5 מיליארד שקל לעומת 8.9 מיליארד, ההכנסות ממיסים עקיפים (מכס ומע"מ) הסתכמו ב-7.1 מיליארד שקל, לעומת 6.9 מיליארד. כלל הכנסות המדינה (ללא גביית קרן) הסתכמו מתחילת השנה ב-149.4 מיליארד שקל, לעומת 150.2 מיליארד בתקופה המקבילה אשתקד. סך ההכנסות ממיסים הסתכמו ב-127.9 מיליארד שקל, לעומת 130.1 בתקופה המקבילה אשתקד, במיסים הישירים חלה ירידה נומינאלית של 9.2% ובמיסים העקיפים חלה עלייה נומינאלית של 8.1%.

תאריך:  03/09/2008   |   עודכן:  03/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הממשלה: עודף בפעילות המקומית וגירעון בחו"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
לאחר שהפליגה לרצועת עזה בספינת פעילי השמאל, זועקת לורן בות' לעזרה ומתחננת לסיוע כדי להיחלץ מהרצועה    "מצרים וישראל לא מאפשרות לי לצאת. אני מתגעגעת למשפחתי. ישראל מפרה את אמנת האו"ם
משה ריינפלד
חברת הברוקרים הבריטית, שקבוצת דלק מתעניינת ברכישתה, שוקלת את קניית עסקי ניירות הערך והייעוץ של הבנק הגרמני בבריטניה
אלעזר לוין
החברה מודה: "ספק משמעותי אם נוכל להמשיך ולפעול כעסק חי"    הדוחות אושרו ללא השתתפות נציגי הציבור בדירקטוריון    בל"ל דורש פירעון מיידי של 105 מיליון שקל, וגם בעלי האג"ח עשויים לתבוע
דרור מרום
למרות שהתביעות סולקו ללא הודאה באשמה של מי מהצדדים, שילמה קולסמן סכום של 17 מיליון דולר ל-IS&S - ושתיהן "ייבחנו הזדמנויות לשיתופי פעולה עסקיים בעתיד"
רותי אברהם
כתב אישום הוגש נגד אישה על ביצוע לכאורה של מעשה מגונה בקטין כבן 12    באישום: שוחחו "על נושאי מין", והוא נגע בחזה שלה    כמו כן: הורידה את מכנסיו בניגוד לרצונו וביצעה בו מעשה מגונה במשך 5-7 דקות    התביעה תדרוש מאסר בפועל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il