X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נגד האדומים תלוי עונש על תנאי מהעונה שעברה אחרי זריקת רימוני עשן בדרבי. אוהדי הפועל שוב זרקו רימון עשן במשחק מול הכח עמידר ר"ג. אם תורשע, תשחק הפועל פעמיים מחוץ לבלומפילד
▪  ▪  ▪
[צילום: טלספורט]

אחרי התיקו 2:2 שלשום, ייפגשו הכח עמידר ר"ג והפועל ת"א - הפעם בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות קריאות גזעניות של אוהדי הקבוצה לעברו של איב ג'ידה מהכח עמידר, ועל רימון עשן שהושלך מכיוון יציע אוהדי הפועל למגרש.
הפועל ת"א צפויה לספוג עונש של שני משחקי רדיוס, עונש שעומד נגדה על תנאי למשך שנה מהמשחק ב-11.11.2007 נגד מכבי ת"א, אז הורשעה (בהחלטה שהתקבלה ב-20 בנובמבר) בגין התפרעות אוהדים אחרי זריקת 3 רימוני עשן. אם תואשם הקבוצה באותה עבירה היא תאלץ לשחק שני משחקי בית במרחק של של למעלה מ-50 ק"מ מבלומפילד.
אם אכן תספוג הקבוצה עונש כזה, היא לא תוכל לארח את מכבי חיפה בבלומפילד, דבר שעלול לפגוע בה בצורה קשה, מקצועית וכלכלית. המשחק הביתי הבא של האדומים יהיה מול הפועל פ"ת.
לגבי קריאות גזעניות אין להפועל ת"א עונש על תנאי מכיוון שלא הורשעה בגין אותה עבירה בעבר. תובע ההתאחדות לכדורגל, שלום אבן עזרא, טרם קבע את סעיף האישום, אבל נראה שאין לו הרבה ברירות מכיוןן שבשני המקרים מדובר בזריקת רימוני עשן למגרש.
העולה החדשה תועמד לדין על סירובה לקצץ את הדשא בוינטר, לאחר שנתבקשה לעשות כך על-ידי השופט הבינלאומי, חיים יעקב. הסעיף בו תואשם הכח עמידר היא אי מילוי הוראת שופט. הקבוצה, שגם כך סובלת מבעיות תקציביות קשות, תיאלץ ככל הנראה לשלם קנס. "היכן נמצא גנן ב-20:00 בערב?", אמר בכיר במועדון לאתר ספורט 5.
בהפועל ת"א מאוכזבים מאוד מהתיקו. כפי הנראה, אחת המסקנות של אלי גוטמן, היא הורדתו של וואליד באדיר, שהיה חלש במשחק, לספסל. דגלאס דה סילבה יחזור לעמדה הטבעית שלו, בעוד שאביחי ידין, אם יהיה כשיר, וביברס נאתכו, ישחקו לצד שי אבוטבול בקישור האחורי.
בקבוצה האשימו בשער השני את וינסנט אניימה, אולם היו גם כאלה שהזכירו את התצוגה של השוער במשחק מול וויודינה. "גם לשטראובר זה קרה פעמיים. הוא שוער טוב וגם הוא יכול לטעות", אמרו שחקנים.
רמי דואני, שהתנצל על התנהגותו בפני גוטמן וחבריו לקבוצה, חזר אומנם להתאמן אך אם יוחלט שלא לעבור למועדון אחר יישאר מחוץ לסגל. דמיטאר טלקיסקי, שהוחלף גם אתמול, נראה בסיום מאוכזב. "הוא הולך על המגרש ולא זז. אין לו מה להיות מאוכזב", אמרו בקבוצה.

תאריך:  03/09/2008   |   עודכן:  03/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפועל ת"א צפויה להיענש בשני משחקי רדיוס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה חסון
אנשיו של גאידמק פנו לראובן עטר שנמצא בחופשה בארה"ב. מקורבים לעסקה טוענים שקיים כבר סיכום עקרוני בין הצדדים    בנאדו: "עשו מתיקו אחד אסון"
מוטי פשכצקי
דודו אוואט היחיד שתורגל בין הקורות לקראת שבת. קשטן, שניסה מערך 3 בלמים, הקרין לשחקנים סרט על הדרים טים: "הם החליטו לקחת מדליה? תחליטו שאתם מנצחים"
גלית יצחק
כוכבת הישרדות תוביל קמפיין של רשת האופנה העין השלישית    ורה תקבל עבור הקמפיין 60 אלף שקלים    [צילום: רונן פדידה]
יפעת גדות
בהקמת הרשת השקיעה חברת Web2sport, שעם בעליה נמנים בין היתר חברת "איזי-פורקס" ואלון כרמל מאתר JDATE, כ-4 מיליון שקל    המודל העסקי יתבסס על הכנסות מפרסום, תוך שימוש במודל של פרסום פרסונאלי ממוקד
דרור מרום
באוגוסט נרשמה ירידה בייבוא של המוצרים בני הקיימא, וזאת לאור ההבדל במועדי החגים ביחס לאשתקד - שבה נרשם ייבוא בהיקף גבוה של מוצרים כבר באוגוסט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il