X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האמונה אומרת שאם זוג מתנשק במהלך שיט בגונדולה מתחת לגשר הריאלטו שבוונציה, אז מובטחת לו אהבת נצח אמונה נוספת אומרת שהשלכת מטבע למזרקת המשאלות ברומא מבטיחה חזרה לעיר
▪  ▪  ▪
לרענן את האהבה בוונציה

איטליה נחשבת לאחת הארצות היפות והרומנטיות המתאימות לביקור ברוב עונות השנה. הטיולים באיטליה מרעננים את האהבה והרומנטיקה כשבמהלכם מגלים פינות חמד רומנטיות משובחות במיוחד. השילוב בין הנופים המרהיבים, המוזיקה והאמנות האותנטיים והאוכל האיטלקי המשובח הופכים את הביקור לחוויית חובה.
אחת הערים היותר רומנטיות היא ונציה, הממוקמת בצפון מזרח איטליה ושוכנת על 118 איים בלגונה שלשפך נהר פוֹ לחוף הים האדריאטי. העובדה שהעיר שוכנת על איים הביאה למצב בו אופי התחבורה הפנימית בעיר ייחודי ומתבצע כידוע, באמצעות סירות הגונדולה הרומנטיות. במרכזה של ונציה עוברת התעלה הגדולה שלמעשה נחשבת לעורק הראשי של העיר.
כל אחד מ-400 הגשרים שעוברים מעל התעלות נחשב לאתר רומנטי בפני עצמו, כשבין המפורסמים שבהם הוא גשר ריאלטו, ולרומנטיקנים מומלץ להתנשק בעת שיט מתחת לגשר כהבטחה לאהבת נצח. זוגות אוהבים יכולים ליהנות מסרנאדה במהלך שיט בגונדולה. השיט מאורגן על גבי גונדולות לאורך הגרנד קאנל, כך שבזמן שהסרנאדות מתנגנות ברקע עוברים לצד הארמונות והנופים הקסומים של וונציה. חלקו האחרון של השיט מתמקד בתעלות החשוכות והנסתרות של ונציה.
במחוז טוסקנה, המאופיין בגבעות ירוקות שעל ראשיהן חוות עתיקות, אפשר ליהנות מנופים מרגיעים וטיפולי ספא שמחזירים את החיוניות. העיירה מונטקטיני תרמה נחשבת לעיירת מרפא מהמפורסמות והיוקרתיות ביותר באיטליה כשמי המעיינות באזור שופעים במינרלים והטיפולים בספא משלימים את החוויה. בנוסף, אפשר לקחת חלק בסיור של שעות אחר-הצהריים באזור קיאנטי, אחד האזורים המרגשים יותר בטוסקנה. האזור מוכר בכל העולם בזכות יינותיו והשטחים הכפריים היפיפיים. ביקור בכפר עתיק וטירה היסטורית וכן טעימות מהיינות היוקרתיים המיוצרים שם הופכים את הטיול ליחיד במינו.
רומא נמצאת באמצע הדרך לאורך החוף המערבי של איטליה, כ-20 ק"מ מהים. בין האטרקציות המגוונות והייחודיות שאפשר למצוא בעיר נמצאת גם מזרקת המשאלות, פונטנה די טרבי. כשהאמונה אומרת שככל שמשליכים אליה יותר מטבעות, מאשר לכל מזרקה אחרת ברומא, כל מטבע יבטיח את החזרה לעיר הנצח. אפשרות נוספת לבילוי רומנטי בעיר היא ארוחת ערב על גבי ספינה עם שיט בנהר טברה הכולל מבט לילי על רומא, מוזיקה אותנטית וארוחת ערב איטלקית מסורתית.
ב-7 בספטמבר רומא לא הולכת לישון. הרחובות מתמלאים במאות אירועי תיאטרון, מוזיקה, קניות ואוכל, כשחייבים לראות כדי להאמין. כמידי שנה, גם הפעם מתקיים לילה לבן ברומא. בליל ראשון ה-7 בספטמבר יפתחו אירועי הנוטה ביאנקה וימשכו עד הבוקר שלמחרת. החל מהשעה 8 בערב ועד השעה 8 בבוקר שלמחרת תהיה העיר פתוחה, כולל אתרי התיירות המקומיים, המוזיאונים, מוסדות תרבות, התיאטראות ובתי הקפה. כולם יהיו מוצפים במופעי רחוב ואירועים מיוחדים שיחברו יחדיו בכדי ליצור אווירה מיוחדת של חגיגות בלילה.
"הלילה הלבן ברומא מושך אליו תיירים ותושבים מקומיים רבים ולכן מומלץ להזמין מקום מראש בבתי המלון שבאזור", אומר מנכ"ל אלדין טרוול, משה מרום, "בנוסף לטיולים היומיים מציעה רומא מבחר סיורי לילה המאפשרים לראות את אתרי התיירות מוארים ומשרים אווירה רומנטית במיוחד".

פורסם במקור באתר אינדקס מדיה
תאריך:  04/09/2008   |   עודכן:  04/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
הנתונים החדשים יתרמו להפגת החששות של הבנק הפדרלי מפני סטגפלציה, שילוב של עליות מחירים עם קיפאון בצמיחת המשק
גלית יצחק
בגיל שנתיים וחצי בלע גיא חזן ממעלות גולה    במהלך השנים הוא סבל מדלקות, מנזלת מוגלתית בנחיר אחד ומקשיים בנשימה בזמן השינה    רק בגיל 8 נמצאה הגולה בצילומים והוצאה מאפו בניתוח
אלעזר לוין
מגרש בנוף ים נמכר במחיר-שיא של 1.85 מיליון דולר    בית ישן במרכז הרצליה - 400 אלף דולר
איציק וולף
ראש ממשלת טורקיה הודיע כי השיחות העקיפות בין ישראל לסוריה יימשכו בעוד שבועיים ויימשכו יומיים    מוקדם יותר הודיע נשיא סוריה כי השעה את השיחות בשל המצב הפוליטי בישראל ובעקבות התפטרות טורבוביץ'
משה ריינפלד
הבנק האירופי המרכזי השאיר את הריבית על 4.25%    הבנק המרכזי של בריטניה השאיר את הריבית על 5% אך תיתכן הפחתה כדי לשלום את המיתון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il