X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרויקטים הם בעיקר מגופים ממשלתיים ייחשפו בכנס בעכו בהשתתפות מנהלי הרכש של החברות
▪  ▪  ▪
חברות ממשלתיות לצד התעשיינים המקומיים

התאחדות התעשיינים איתרה עבור תעשייני הצפון 800 הזדמנויות עסקיות בקבלנות משנה, ב-12 פרויקטים בהיקף כספי של 2.1 מיליארד דולר. ההתקשרויות הפוטנציאליות ייחשפו בכנס מיוחד בעכו שבו צפויים להשתתף מאות תעשיינים מחיפה, הקריות, עכו, נהריה, כרמיאל, קריית-שמונה, בית-שאן, מגדל העמק, עפולה, יוקנעם, נצרת, הגליל, צפת וחדרה. בין החברות המרכזיות שמנהלות את הפרויקטים נמצאות מקורות, חברת חשמל, רפאל והתעשיה האווירית.
לדברי סמנכ"ל התפעול, הרכש והלוגיסטיקה בתעשיה האווירית, יעקב גולדמן, החברה מוציאה בארץ בכל שנה על רכש וקבלנות משנה מעל למיליארד דולר בתחומי האלקטרוניקה, המתכת והחומרים המורכבים. מדובר בפרויקטים בנושאים אזרחיים ובנושאים צבאיים כמו החלל והתעופה, כגון מטוסי מנהלים לצד הסבות מטוסים מנוסעים למטען. בין ההזדמנויות העסקיות החדשות שמציעה התעשיה האווירית נמצאות הקמת מיזם לייצור חלקי מטוסים מחומרים מרוכבים, הקמת מרכז לוגיסטי במיקור חוץ ומיזם חדש להרכבות מבנים תעופתיים.
מנהל הרכש והלוגיסטיקה של חברת מקורות, מאיר כזם, מסר כי החברה מציעה לתעשייני הצפון הזדמנויות עסקיות באמצעות קבלני משנה ברכש צינורות מתכת, PVC, פוליאתילן, מנועים, לוחות חשמל, שנאים, ממירי תדר, מגופים ואביזרי מים, כימיקלים למים ומערכות בקרה מתקדמות. הפרויקטים העיקריים הם חיבור מתקן התפלה בהיקף של כ-100 מיליון קוב ובהיקף השקעה של כ-400 מיליון דולר באשדוד; הקמת פרויקט הקו החמישי לאספקת מים לירושלים בהיקף השקעה של 2.5 מיליארד שקל - ופרויקטים שוטפים לפיתוח תשתיות המים בישראל, כדוגמת הקמת מתקן התפלה להט בערבה להתפלת מים מלוחים. היקף הרכישות עומד על 300 מיליון שקל בשנה, ולדברי החברה המטרה היא שהרכש יתבצע ברובו בתעשיה הישראלית.
בחברת החשמל מציינים כי בין השנים 2013-2008 יהיה צורך להשקיע כ-6 מיליארד דולר בפיתוח משק החשמל, ומתוך זה יהיה רכש מקומי ועבודות תשתית שיגיעו למחצית מהיקף ההשקעה. מדובר בעיקר בהקמת תחנת כוח פחמית חדשה באשקלון בהספק של 1,200 מגוואט וכן בהקמת 5-6 טורבינות גז ותוספות במספר אתרים בארץ, בטורבינות קיימות. בחברת רפא"ל מציעים לתעשייני הצפון הזדמנויות עסקיות בקבלנות משנה בתחומי פיתוח, עיבוד שבבי מדויק, יציקות, אלקטרוניקה ותקשורת ותוכנה. מדובר לדברי החברה בהיקף של 300 מיליון דולר.

תאריך:  07/09/2008   |   עודכן:  07/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזדמנויות עסקיות ב-2.1 מיליארד ד' לתעשיה בצפון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
ענקית הטיסות המוזלות, אייראסיה, מהמרת על מדיניות הפוכה: היא מגדילה את הטיסות והקווים אבל הסיכונים במדיניותה גבוהים
מאיה שני
אסיף אל זרדארי, בעלה של ראש ממשלת פקיסטן לשעבר בנזיר בוטו שנרצחה בדצמבר, זכה ברוב של מעל שני שליש בבחירות לנשיאות בפקיסטן
איציק וולף
יו"ר העבודה הודיע בישיבת הממשלה כי מפלגתו תתנגד להצעת השר פרידמן להגבלת כוחו של בית המשפט העליון    "במצב הפוליטי הנוכחי אין מקום לקבלת החלטות כה חשובות"
יפעת גדות
ידוע כי התעמלות יכולה לעזור במניעת סרטן, גם על-ידי שליטה בשומן הגוף    אך לפעילות פיזית יש גם השפעות אחרות שיכולות באופן תיאורטי לעצור את התפתחות הסרטן
מחלקה ראשונה
תשע שנים לאחר שהתפוצצה פרשת המתנות של בני הזוג נתניהו פנתה שרה נתניהו למשרד המשפטים בבקשה לקבל לידיה חלק מן המתנות שהחרימה המשטרה בביתה    לדבריה, מדובר בפריטים אישיים שהיו שייכים לה מלכתחילה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il