X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כינוס הרדיו נפתח בזוכים: שמוליק רוזן על מפעל חיים, רזי ברקאי - שדרן מצטיין גבי גזית ומנכ"ל רדיו קול חי השמיעו קולות צורמים והשופט טימן גנב את ההצגה
▪  ▪  ▪
גבי גזית. שתיים במחיר ארבע

כינוס הרדיו השני בחיפה נפתח (יום א', 7.9.08) בסימן עקיצות הדדיות של מנהלי התחנות. אחרי פתיחת הערב בברכות של ראש עיריית חיפה יונה יהב, מנהלי תחנות הרדיו, וקטעי קישור של טל ברמן ואביעד קיסוס, הגיע תורה של העקיצה הראשונה.
היה זה יושב-ראש רשות השידור, משה גביש, שבירך את גל"צ על היותה תחנת האקטואליה השנייה הטובה ביותר, ואת גלגל"צ כתחנת המוזיקה השנייה הטובה ביותר. עוד אמר גביש כי הטלוויזיה והאינטרנט לא דחקו את רגליו של הרדיו.
חריגה מהתחום
גביש, תומך מובהק של השידורים בשפה הערבית, החמיא לתחנה האזורית השפה הערבית "רדיו שמס", ואמר כי האמביציה שלהם מכריחה את קול ישראל בערבית להשתפר ולעשות רדיו טוב יותר.
ביקורת השמיע גביש כלפי תחנות הרדיו האזורי, ואמר כי הן חורגות מהתחום שלהן. על כך השיבה נורית דאבוש, יו"ר הרשות השנייה, והצהירה: "תחנות הרדיו האזורי אינן מפירות את החוק. נקודה".
לדברי דאבוש, התנופה של תחנות הרדיו בשנה האחרונה נובעת מההחלטה הנכונה ללכת למכרזים. "המכרזים הביאו תנופה אדירה גם בתוכן וגם במהות". דוד בן בסט מ"רדיוס" אמר כי הוא מאחל לתחנות הרדיו האזורי שעדיין לא עברו את המכרז הצלחה, ואמר כי הוא מקווה שבסיבוב הנוכחי יהיו פחות אמוציות בתהליך.
יצחק טוניק מגל"צ עלה לבמה ואמר כי גביש טעה לגבי תחנת האקטואליה הטובה ביותר, ואמר כי הוא שמח שגם בקול ישראל מבינים שגל"צ היא תחנה ציבורית וצבאית שמוכיחה שאפשר לעשות רדיו מצוין.
גזית נגד שקלאר; ליבוביץ נגד הכינוס
תקרית הייתה כאשר גבי גזית, שעזב את רשת ב' לטובת רדיו ללא הפסקה, הודה על כך בציניות למוטי שקלאר, מנכ"ל רשות השידור. לקהל סיפר ששקלאר הציע לו לשדר שתי תוכניות בשבוע במקום ארבע, תמורת אותה משכורת.
דבר נוסף שהעיב על הכינוס היה טענתו של מנכ"ל תחנת הרדיו השנייה באחוזי ההאזנה מקרב תחנות הרדיו האזוריות. עידו ליבוביץ, מנכ"ל רדיו קול חי, טען לאפליה באמצעות דף שאלות שהפיץ. ליבוביץ למעשה טען כי אין בכינוס ייצוג הולם לכל תחנות הרדיו, והייצוג במושבי חבר הדיון השונים מנותקים לגמרי מסקרי TGI.

רזי ברקאי - השדרן המצטיין

פרס השדרן המצטיין ניתן השנה לרזי ברקאי מגלי צה"ל. פרס התגלית לדור הבא ניתן לשדרנית גלגלצ הדר מרקס,
פרס מפעל חיים קיבל החידונאי הוותיק שמוליק רוזן. רוזן בן ה-82 סיפר לקהל כי באחת הפעמים שמע שני אנשים שהולכים מולו ואחד מהם אמר לחבירו: "תגיד, זה לא שמוליק רוזן ממול?", והחבר השיב: "לא, הוא מת מזמן...". רוזן הצהיר: שמוליק רוזן לא מת, הוא חי ובועט!".
בקטגוריית התוכניות המצטיינות זכו תוכניותיהם של גבי גזית, דידי הררי, "רגעי קסם" שהספיקה לשדר כ-5,000 תוכניות במהלך 20 השנה האחרונות, ומנחם טוקר מרדיו ירושלים.
בקטגוריית התרומה לקהילה זכה רדיו תל אביב בעקבות פרויקט "לא רק רדיו" בו תרם לעמותות ולגופים בקשיים כלכליים. רדיו דרום זכה בצל"ש על פעילותו למען האזרחים תחת מתקפת הקסאמים.
תעודות הוקרה הוענקו גם לקול ישראל, לגלגלצ ולרדיו החינוכי של קול ישראל. סדרת התוכניות "ישראל לקראת שישים" בעריכתו של אברהם בנמלך זכתה אף היא בפרס, גלגלצ על מאבקה בתאונות הדרכים והרדיו החינוכי על קידום צעירים.
מי ש"שפך מצחוק" את הקהל והתחרה עם הבדרנים הצעירים היה יו"ר הוועדה הבוחרת השופט שלי טימן, שהפליג בבדיחות. וכדי שלא תצאו בידיים ריקות, סיפר טימן על אוטוביאנקי קטן שעבר באור אדום, נהגו נעצר על-ידי שוטר, ולפשר מעשיו הסביר הנהג: "זה אוטו קטן, הוא לא מבין".

תאריך:  07/09/2008   |   עודכן:  08/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גבי גזית: "שתי תוכניות במשכורת של ארבע"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שלי טימן
יוא"ב  |  8/09/08 16:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
יושב-ראש העבודה שוב נמנע מלהשיב להאשמותיו של ראש הממשלה כלפיו בדבר הפרה חוזרת ונשנית של הסכמים קואליציוניים    בכינוס מפלגתי בחיפה זקף הישגים רבים שלא היו מתבצעים אילולא מפלגתו
יואב יצחק
מדובר למעשה בניסיון להדיח את איזי בורוביץ ולמנות לתפקיד זה גורם חיצוני-מקצועי שאינו נמנה עם בני משפחת בורוביץ    בין האחים דדי ואיזי בורוביץ נוצרו באחרונה חילוקי דעות חריפים
מאיה שני
ראש ממשלת קנדה התקשר למנהיגים יהודיים כדי לדון בבחירות שיתקיימו בחול המועד
משה ריינפלד
שופט דחה את בקשת האיש להסתפק בהענשתו כדי שיוכל לחזור לדואר, וקבע כי הימנעות מהרשעה הייתה מגמדת את העובדה שהאיש מעל באמון הציבור והמעסיק
משה ריינפלד
שופט פסק כי כדורסלן זר מוגדר לפי האמנה לכפל מיסים ישראל-ארה"ב כ"בדרן ציבורי" וחייב במס על כל שכר שקיבל, אם שהה בארץ יותר מחצי שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il