X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ג'וזף שברחובות מציעה מלבד עיצוב פנים גרנדיוזי, גם אוכל משובח מנת הפטריות שלהם הצליחה לרגש אפילו את שגיא עמית, שועל מסעדות ותיק, ולחם הבית החצוף החריב את הדיאטה של הג'ינג'ית
▪  ▪  ▪
[צילום: מסעדת Josef ברחובות]

שנתיים התגוררתי ברחובות. זה היה כשעוד לבשתי מדים וכש'חיים פרטיים' ו'בילויים' היו מושגים מופשטים ובלתי ניתנים ליישום. בתקופה ההיא, אם להודות באמת, לא הרגשתי פספוס גדול מדי. כשהפאב היחיד באזור היה ברחוב הרצל צמוד לבית הקפה הבודד בעיר, פשוט לא חשתי החמצה.
הרבה השתנה מאז, הצבא מבחינתי הוא נחלת העבר, וגם רחובות שינתה פניה לבלי היכר. עשרות מקומות בילוי שוקקים מצטופפים בפארק המדע שבכניסה לעיר. נפתחים ונסגרים בקצב מסחרר, ומספקים בכך חוויית בילוי מתחלפת למתגוררים בסביבה. חלקם, כך עושה רושם, באו כדי להישאר. כזה הוא 'ג'וזף' - צעיר מאד, אך מגובש ומוקפד. אנין במידה, אך לא גולש לעבר יומרנות סטייליסטית מוגזמת.
מגיעים לרחובות. הג'ינג'ית היפה שלי מצויידת במצב רוח טוב במיוחד. אני תוהה מה יקרה לו כשהיא תגלה שאין לי שום כוונה להזמין בסוף קינוח. אנו עוברים בין שולחנות מאוכלסים בחלק החיצוני הפתוח ומתיישבים בשולחן פנימי זוגי. החלל מעוצב לתפארת וניכר כי הושקעה בעיצובו מחשבה רבה, וכמובן סכום עתק. אם הייתי מבקר עיצוב פנים כנראה שיכולתי למלא כתבה רק בתיאור הנברשת הגרנדיוזית שתלתה מעלינו. אבל אני לא, ולפיכך נעבור למה שמעניין באמת.
לראשונות מנת פורטבלו מיקס (39 שקל) - מנה גדולה מאד של רבעי פטריות פורטבלו צלויות ומוקפצות בשמנת ויין לבן, עם ניחוח של מוסקט ושום. מנת טרין סלמון (41 שקל) - שלוש יחידות של סלמון מעושן, מגולגל וממולא בחציל ובגבינת עיזים. ענת, הבעלים, לא הסכימה להגיש את הפטריות בלי לחם הבית הטרי (12 שקל) שיעשה לנו, כך לדבריה, את "כל הכיף בניגוב השמנת בסוף". רק אלוהים יודע כמה היא צדקה. אלוהים והמוכר בקסטרו שעומד לגלות ששוב עליתי מידה במכנסיים. לא אגזים אם אומר שמנת הפטריות הייתה מהראשונות המוצדקות ביותר שטעמתי בתקופה האחרונה. כמה פשוטה ככה קולעת. לחם הבית החצוף הזה, הוגש עם ממרח גזר ובטטה שאי איזכורו פה היה גובל בפשע נגד האנושות ממש. תענוג אמיתי. הסלמון המגולגל לעומת זאת, לא התעלה אל מעבר לממוצע המנות מסוגו והיה גדוש בכמות גבינה שמנעה הנאה גדולה יותר ממנו.
לעיקריות מנת פרגית היבאצ'י (57 שקל) עבורי וסלט ישראלי (36 שקל) לג'ינג'. מנת הפרגית הגיעה במימדים עצומים ממש. לא שקלתי את כמות הבשר שהייתה שם, אבל מניסיון של למעלה מאלף סטייקים (רק החודש, כן?) אני יכול להעריך שהיו שם לפחות 700 גרם. הפרגית, שהגיעה ברוטב מתוק-חריף בנאלי משהו, התגלתה כנימוחה ומצויינת. קוביות תפוחי האדמה שמתחתיה, באותו רוטב כמובן, גם לא איכזבו, אם כי נדמה שנדבקו בבנאליות מהרוטב. הסלט הישראלי, גם הוא בכמות מכובדת, היה קצוץ דק-דק ושילב 9 (!) סוגי ירקות ורוטב טחינה. החיתוך הדק של סוגי ירקות רבים כל כך העיף אותי עם הביס הראשון היישר לסלט הביתי האהוב שלי, ואין קומפלימנט גדול מזה.
כשאנחנו מפוצצים מפרגיות, הגברת מתחילה לדבר על קינוח, אבל אני נחוש בדעתי לעמוד על שלי ולא להזמין כלום. מנת הכנאפה (36 שקל) שהזמנו הפגינה דווקא חדשנות יצירתית והייתה טובה במיוחד. גבינת העיזים שבחלקה התחתון הייתה מלאה בפיסטוקים טעימים ולמרות גודלה היא חוסלה כמעט לגמרי.
ג'וזף, כפי שמספר אלכס המלצר, חזק במיוחד בעסקיות הצהריים שלו לעובדי האזור ומפגין את ביצועיו הקולינריים גם באירועים סגורים למאות אנשים. תושבי רחובות מסודרים.

* הכותב היה אורח המקום.
Josef - המדע 1 פארק המדע רחובות, 08-9465552
תאריך:  08/09/2008   |   עודכן:  08/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יוסף ילד שלי מוצלח
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חגגנו שם יומולדת 18 של בתי
תגובה מעורבת  |  9/09/08 10:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
החברה האם של איירבוס רואה בשביתה חדשות טובות והמניה שלה זינקה בבורסה, אך קבלניות משנה של בואינג באירופה מודאגות וצפויה פגיעה בכלכלת ארה"ב
דרור מרום
כיהן כיו"ר הדירקטוריון בחברות גדולות בתחומי התקשורת שביניהן בזק, פלאפון ובזק בינלאומי - ולפני כן באגף התקציבים במשרד האוצר ובחברות להשקעות
משה ריינפלד
החברה הגרמנית תספק תוכנות ושירות בסך 92 מיליון דולר לבנק הגדול ביותר בברזיל למשך ארבע וחצי שנים
יפעת גדות
עבור רוב האנשים, לשבץ אין סימני אזהרה מקדימים    כל דקה חשובה כשמדובר בטיפול בשבץ
משה ריינפלד
החברה הישראלית אלשיך, ששימשה 30 שנה נציגה בלעדית של יצרנית האטמים הגרמנית בורגמן, תובעת ממנה שני מיליון שקל על נישולה מהייצוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il