X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בבית המשפט המחוזי בת"א מתקיים דיון בנושא הערבויות של בית"ר הבעלים של האלופה לא הגיע עורך דינו: "בנק המזרחי מנצל את הסיטואציה כדי להרעיש על גב בית"ר. ארקדי אמר שיש לו כסף"
▪  ▪  ▪
מדגיש שיש לו מספיק כסף [צילום: פלאש 90]

בית המשפט המחוזי בתל אביב דן כעת בנושא פירעון הערבויות שהובטח לארקדי גאידמק עבור בית"ר ירושלים, על-ידי בנק המזרחי. הבנק סירב לפרוע את הערבויות בשבוע שעבר נוכח מצבו הפיננסי, הלא טוב לטענתו, של הבעלים של האלופה.
השופט מגן אלטוביה יצטרך להכריע בסוגיה משפטית חשובה - האם בנק יכול למנוע מימוש של ערבות כספית אוטונומית. הערבות שנתן הבנק לגאידמק, עוד ב-2006, היא בגובה 43.7 מיליון שקל, והיא זו שצריכה לאפשר, בין היתר, מעבר חוזים בבקרה התקציבית כמו אלו של המאמן החדש ראובן עטר ושל החלוצים טוטו תמוז וסבסטיאן אבראו. גאידמק כבר התחייב בפני יו"ר הבקרה התקציבית יאיר רבינוביץ' כי ימציא לבקרה ערבות חדשה או כסף מזומן אם בית המשפט לא יאשר את פירעון החוב.
לדיון הגיעו נציגי ההתאחדות והיועצים המשפטיים, נציגי בית"ר ירושלים ובכללם היו"ר איציק קורנפיין, רבינוביץ' ועורכי דינו של גאידמק. בעלי בית"ר עצמו לא הגיע לדיון למרות שנמסר לתקשורת שהוא אמור להופיע.
עורך הדין המייצג את בנק המזרחי דיבר ראשון ואמר לשופט: "הבנק לא רגוע מבחינת הבטוחות של הלקוח. המצב של הלקוח הוא לא כפי שהיה לפני שנה".
עורכת הדין פוזנר, שמייצגת את הבקרה התקציבית, טענה כי יו"ר הבקרה התקציבית אחראי לכך שיהיה תוכן כלכלי שיאפשר לקבוצה לעמוד בהתחייבויותיה, ושאם בית"ר ירושלים תשחק ביום ראשון בלי אישור הערבות, יו"ר הבקרה יחרוג מתפקידו.
עורך דין נאור, שמייצג את גאידמק: "הבנק מנצל את הסיטואציה כדי לעשות הרמת ידיים, על גבו של גוף ציבורי כמו בית"ר ירושלים. הלקוח אמר ואומר גם היום שאין לו בעיה כספית ושהוא ידאג לקבוצה בכל זמן. ניסינו למצוא נוסחה שתוך מספר ימים נגיע להסדר עם הבנק אך זה בלתי אפשרי בגלל לוח הזמנים הצפוף של הבקרה החייבת לקבל החלטה עד להיום המשחק, יום ראשון".
נאור השיב בדיון לישראל מאור, ראש סקטור לקוחות מיוחדים בבנק: "אין לגאידמק שום קושי להעביר כסף והוא יותר מיכול לעשות כן אבל הוא לא מוכן שישימו את בית"ר כבת ערובה. אם אתה חושב שתגיע להסדר מול הלקוח על גב בית"ר אתה טועה. לבקרה אין שום צד בדברים שבין הבנק ללקוח".

תאריך:  09/09/2008   |   עודכן:  09/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הבנק לא רגוע מבחינת בטוחות הלקוח. מצבו לא כמו לפני שנה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
בשנים הראשונות שלאחר הפיגועים היו הטיסות הבינלאומיות כמעט ריקות - וחברות התעופה גיבשו דרכים להתמודדות עם בריחת מיליוני הנוסעים מטיסותיהן
יפעת גדות
מחקרים שנעשו בנושא לא הניבו תוצאות מוחלטות    כדי להוריד את רמות הכולסטרול רצוי להתמקד במקום בשינויים בסגנון החיים
איציק וולף
סקר שערכו אגודות הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית מגלה כי 93% מן הסטודנטים בישראל מכירים את המלצות ועדת שוחט להעלאת שכר הלימוד וכי 70% מכלל הסטודנטים מעוניינים בהשבתת השנה האקדמית הבאה
דרור מרום
דוח מיוחד של הג'וינט מצביע על כך שבעולם חיים 192 מיליון מהגרים    אחד מכל 35 אנשים נחשב כמהגר בארץ מחייתו - ותופעת ההגירה העולמית "מגלגלת" בשנה 315 מיליארד דולר
מערכת PCאון
באינטל משיקים שבבים מיוחדים עבור שרתים, המציעים פחות זיהום לסביבה, פחות זליגה של זרם ופחות חום. כתוצאה מכך, ניתן לחסוך באמצעי קירור ובצריכת החשמל. כמה זה עולה? מיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il