שושנה בורוכוב תבעה את עולם השעונים - פלאנט קמעונאות בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות בפתח-תקווה בסכום של 6,250 שקל לאחר שקנתה שעון פגום. לדבריה, העסקה נעשתה בחודש ספטמבר אשתקד ותמורת השעון, שנקנה כמתנת יום הולדת לבעלה, שילמה סך של 5,000 שקל.
בחודש פברואר השנה התלוננה שהשעון מפגר ובחנות הרגיעו אותה שזה שום דבר ולא מדובר בתקלה. כעבור חודש חזרה שוב לחנות עם אותה תלונה והשעון נשלח לבדיקת מעבדה. תוצאות הבדיקה העלו שמנגנון השעון נפגם כתוצאה ממכה והוא הוחלף. בורוכוב מצידה, סירבה לקחת את השעון, שנשאר בחנות, וביקשה את כספה אך נתקלה בסירוב. בכתב התביעה ביקה לבטל את העסקה בטענה שהשעון נמכר מלכתחילה פגום.
בכתב ההגנה טענה הנתבעת שהשעון לא נמכר פגום אלא נפגם לאחר שקיבל מכה והמנגנון שלו נשבר, כשהיה ברשות הנתבעת ואין לה אלא להלין על עצמה. הנתבעת ביקשה לדחות את התביעה והוסיפה שהחליפה את המנגנון לפנים משורת הדין ואין מקום לבטל את העסקה ולהשיב לתובעת את כספה.
בדיון בפני השופטת קלרה רג'יניאנו, הכחישה התובעת שגרמה נזק לשעון וחזרה על הטענה שהוא נמכר פגום. בפסק דין שניתן שלשום, בהעדר הצדדים, קיבלה השופטת רג'יניאנו את התביעה וחייבה את הנתבעת להחזיר לתובעת את הסך של 5,000 שקל בתוספת 750 שקל הוצאות משפט.
"התובעת שילמה עבור השעון סכום לא מבוטל ומיד לאחר רכישתו התגלו תקלות בשעון. אני מאמינה לתובעת שהשעון לא קיבל מכה רצינית ולפיכך איני מוציאה מכלל אפשרות שהמנגנון היה פגום כבר בעת רכישתו. העובדה שנתגלו תקלות מיד עם רכישתו מדברת בעד עצמה. בנסיבות אלה הייתה זכאית התובעת לקבל את כספה בחזרה". עוד נקבע שהשעון יוותר ברשות הנתבעת.