X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ההסכם כולל הסכמי שכר עד לסוף שנת 2010 ומסדיר את סוגיית צורות ההעסקה השונות המנכ"לית: "ההסכם והשקט התעשייתי המובטח יאפשר לבורסה להמשיך בתהליך ההשתלבות בשוקי ההון הבינלאומיים" יו"ר ועד עובדי הבורסה: "אני מצטרף לדבריה"
▪  ▪  ▪
מסחר סדיר לפחות לשנתיים

נחתם הסכם עבודה רב-שנתי חדש בין הנהלת הבורסה לנציגות העובדים וההסתדרות, המסדיר את נושא צורות העסקת עובדים בבורסה ואת סוגיית השכר. הפתרון אמור להביא לקץ הסכסוך המתמשך בין הנהלת הבורסה לעובדיה, שמחו על אי-ההעברה של מועסקים במיקור חוץ למעמד עובדים קבועים - וכן דרשו תוספות שכר. העימות גרם לשיבושים בפעילות הבורסה במשך חודשים לסירוגין, כולל קיצור זמני המסחר והשבתת המסחר לימים שלמים.
בהסכם סוכמו צורות ההעסקה ונקבעו קווים מנחים להעסקת עובדי חוץ ועובדים בהסכם מיוחד, כולל הפעלת מיקור חוץ והקמת פרויקטים במחלקת המיחשוב. חלק מהעובדים אשר היו מועסקים כעובדי חוץ, עובדי קבלן ועובדי מיקור חוץ ייקלטו כעובדי הבורסה בהסכם הקיבוצי.
הסכם השכר נחתם לשנים 2010-2008, לפי מתווה שלפיו תינתן תוספת שכר שנתית של 4.6%, שחלקה יהיה אחיד וחלקה משתנה ומותנה בתרומת העובד לבורסה. עובדי הבורסה זכו להישג בדמות מענקים שנתיים, קבועים ומשתנים, אשר ייקבעו בהתאם לביצועי הבורסה והתרומה האישית של העובדים. בתמורה הם הבטיחו שקט תעשייתי בבורסה בתקופת ההסכם.
מנכ"ל הבורסה, אסתר לבנון, שהתעמתה חזיתית עם העובדים במהלך המשבר, כולל השבתה מוחלטת של הפעילות מצידם במחאה על יציאתה לסיור בארה"ב במהלך המו"מ, אמרה כי היא "מברכת על חתימת ההסכם ארוך הטווח המאגד לראשונה את כל צורות ההעסקה בבורסה. ההנהלה והעובדים הגיעו להבנות מתוך ראייה כי עלינו להמשיך ולפתח את שוק ההון ולספק למשקיעים שירות ברמה גבוהה.
"ההסכם יאפשר להמשיך את פיתוח הבורסה כגוף מודרני הפועל לפי סטנדרטים בינלאומיים ובחזית הטכנולוגיה. השקט התעשייתי המובטח יאפשר לבורסה להמשיך בתהליך ההשתלבות בשוקי ההון הבינלאומיים". יו"ר ועד עובדי הבורסה, יצחק לרנר, הוסיף: "אני מצטרף לדבריה של אסתר ומברך על חתימת ההסכם".

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נחתם הסכם עבודה רב-שנתי בבורסה לניירות ערך
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
ארבעה פעילי אל-קאעידה נהרגו בעקבות מתקפת טילים אמריקנית בפקיסטן
מחלקה ראשונה
יו"ר הנהלת אומ"ץ אריה אבנרי נבחר ברוב קולות לכהונה נוספת    אומ"ץ פנתה לארבעת מועמדי הפריימריז בקדימה בדרישה לחשוף את היקף התרומות שקיבלו ואת מקורותיהן
משה ריינפלד
ממשלת סין אומרת שהצליחה לבלום את התייקרות המזון, למרות נזקי הסופות ורעידת האדמה, אך חוששת מהאצה בהתייקרותם של מוצרים אחרים
איציק וולף
שגריר אירן באו"ם הגיש למזכ"ל הארגון מכתב תלונה בעקבות האיום שהשמיע השר לענייני גימלאים רפי איתן כי המוסד עשוי לחטוף את הנשיא האירני אחמדינג'אד
יפעת גדות
הבוקר החל הניסוי הגדול בהיסטוריה שינסה לשחזר את מה שאירע במפץ הגדול    מדענים חוששים מיציאת הניסוי משליטה שתגרום לשחורים שחורים לבלוע את העולם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il