X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גם הפניקס ושומרה זכו לציונים גבוהים ליקוי מוזר: תוצאות הסקר ניתנו באחוזים בלבד, וללא נתונים מספריים
▪  ▪  ▪
צריכים ביטוח [צילום: AP]

חברת הביטוח אליהו היא הטובה ביותר בענף בטיפול בתביעות צד ג' בביטוח רכב. כך עולה מסקר שערכה לשכת סוכני הביטוח. הסקר קובע, כי מספר הפניות ללשכת סוכני הביטוח, בעניין טיפולה של חברה זו בתביעות צד ג', היה בשנה האחרונה רק 1% מסך הפרמיה שהחברה גובה. במקום השני, בהפרש קטן, נמצאת הפניקס.
בשנה האחרונה עלה ב-10% מספר התלונות שהבגישו מבוטחים כנגד חברות. בסקר יש ליקוי יסודי ומוזר: הוא מוסר נתונים באחוזים בלבד, ולא במספרים. מסיבה זו, קשה להתייחס בצורה יסודית לחלק מממצאי הסקר. הלשכה לא הסבירה מדוע לא מסרה נתונים מספריים. הסקר הוצג היום (10.9.08) בכנס סוכני הביטוח, על-ידי מנהלת המחלקה המשפטית בלשכה, מיכאלה יגר.
הלשכה אומרת, כי ב-89% מהמקרים הצליחה להסדיר את העניין על-ידי פנייה ישירה לחברת הביטוח. אין נתונים מספריים.
אחוז התלונות ביחס לפרמיה בחברות אחרות: שומרה 3%, הראל ו-AIG 4%, מגדל ומנורה 5%, אילון 7%, הכשרת הישוב ביטוח 8%. החברה לביטוח ישיר, אחת הגדולות בביטוח רכב, אינה חברה בלשכה, ולכן לגביה אין נתונים מספריים.
הסקר מציין כי בשנה האחרונה נרשמה ירידה במספר התלונות שהגיעו ללשכה נגד חברות שומרה, אליהו, הראל ו-AIG. לעומת זאת, נרשם גידול במספר התלונות נגד שירביט, הכשרת הישוב ביטוח, החברה לביטוח חקלאי (בשליטת הראל), מגדל וכלל. אין נתונים מספריים.
העדרם של נתונים מספריים מקשה על ניתוח תוצאות הסקר. יש סתירה בולטת, לגבי כמה חברות, בין הנתונים באחוזים לבין ההערכה הכללית של הלשכה לגבי התנהגותן. בנוסף, לא נמסר מי ערך את הסקר ומתי נערך.
התלונות העיקריות הן מארבעה סוגים: סחבת בטיפול בתביעות; קיזוז הוצאות שונות מהתשלום; דחייה תביעה ללא הנפקה מפורטת; אי-תשלום סכום שאינו שנוי במחלוקת.

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אליהו מובילה בטיפול בתלונות צד ג'
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
זהירות מחברות הביטוח
pinu  |  10/09/08 15:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
נדחתה בקשה לצו להסרת חסיון עיתונאי על מקור של הרכילאית "ליאורה"    התובע: עו"ד בית און -ליאורה הוציאה לשון הרע והפרה חוק בתי המשפט    השופטת: התובע עודד את הפרסום
איציק וולף
בן 45 ובנו בן ה-25 נדקרו ונורו מטווח קצר בעכו    פונו במצב קשה לבית החולים בנהריה    הערכה: שוב מוביל סכסוך בין עבריינים לירי
יפעת גדות
חשוב לזכור כי גורמים רבים יכולים לגרום לשינויים במצב הרוח בקרב אנשים הסובלים מסוכרת
משה ריינפלד
ענקית התרופות הבריטית תזרים עד מיליארד וחצי דולר לחברת הביוטכנולוגיה הבריטית-גרמנית סלזום המפתחת דור חדש של גלולות נגד מחלות דלקתיות
גלית יצחק
מדובר בהשתלה שבוצעה פעמים בודדות בעולם    החולה עבר שני ניתוחים בזה אחר זה    קודם כל בוצעה השתלת לב ולאחר שמצבו התייצב, בוצעה השתלת כליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il