X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קינן יפתח במקום סטרול, המחליפים מול שוויץ, אוחיון, סהר וברדה, גם בהרכב. קשטן: "אין לי בעיה עם הביקורת, לא אמרתי שנתנו משחק גדול מול שוויץ"
▪  ▪  ▪
דרור קשטן [צילום: AP]

אחרי התיקו מול שוויץ, דרור קשטן יודע, גם אם לא יודה בזאת, שכל תוצאה פרט לניצחון במולדובה (רביעי, 20:30) תהפוך את יתר קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 לעניין כמעט פורמאלי.
היום בצהריים פרסם קשטן את הרכב הנבחרת למשחק: דודו אוואט, שמואל קוזוקין, דקל קינן, טל בן חיים, יואב זיו, תמיר כהן, משה אוחיון, יוסי בניון, סלים טועמה, בן סהר, אליניב ברדה.
קינן מגיע על חשבונו של אבי סטרול. שחקנה של לוקרן ערך אימון חלקי, אחריו המליץ מרק רוסנובסקי לקשטן שלא לשתפו. "בתפקיד שלו שחקנים צריכים להיות כשירים ב-100 אחוז", אמר הדוקטור. "ראינו כמה העמדה הזו חשובה". באימון קשטן לא תרגל את ההרכב אחרי שהבחין בדוברובולסקי מרגל ביציע. שלושת השחקנים שנכנסו כמחליפים מול שוויץ, משה אוחיון, בן סהר ואליניב ברדה, יפתחו על חשבונם של רוברטו קולאוטי הפצוע שנופה, ועומר גולן ובירם כיאל שיירדו לספסל.
מאמן היריבה איגור דוברובולסקי לא נבהל כנראה מההפסד הביתי 2:1 ללטביה בטיראספול בשבת. אולי זה המעבר לאצטדיון בקישינב עם 10,00 האוהדים שימלאו אותו, אולי סתם לוחמה פסיכולוגית. מה שבטוח, אצל דרור קשטן הורגש שינוי גישה משמעותי.
המאמן, שחש כנראה כי דבריו אחרי ה-2:2 בשבת הכעיסו לא מעט אנשים, נשמע שונה במונולוג ארוך במסיבת העיתונאים. "הבהרתי שנבחרת ישראל לא הציגה משחק גדול מול שווייץ", אמר, "אבל אמרתי שהיא הציגה דברים שאפשר וצריך לקחת אותם. אמרתי שלא כל נבחרת יכולה לחזור מפיגור של 2:0. אני חושב שכולכם קראתם ושמעתם על התוצאות שעשו נבחרות גדולות במשחק הראשון שלהן. במחצית הראשונה אומנם לא היינו גדולים, אבל הקשנו מאוד על היריבה ועובדה שהם הבקיעו ממצב נייח. זאת הייתה הכוונה. אניח חושב שגם אחרי ה-0:2, נבחרת ישראל לא הרימה ידיים והמשיכה לשחק בהתלהבות, שאפתנות וקבוצתיות, צמצמה את פער שני השערים והשוותה את התוצאה".
"אני חושב שזה מצביע על שחקנים בעלי אופי ורוח. לא סתם אמרתי שבנבחרת הזאת נושבת רוח אחרת ושונה. זה לא פשוט לחזור מפיגור של 2:0 מול שוויץ ולהשוות. במומנטום שבו היינו, אילו היו עוד 5 דקות, יכול להיות שגם היינו מנצחים את המשחק. אין לי ספק בדבר אחד, כולנו רוצים בהצלחת הנבחרת. יש מישהו שלא רוצה? גם אני אוהד את הנבחרת ורוצה בהצלחתה ולא רק בשנתיים האחרונות. גודלתי וחונכתי בישראל וגדלתי על ברכי שחקני הנבחרת הגדולים ביותר. קיבלתי את המורשת שלהם והאהבה שלהם לכדורגל ולמדינה. כמו שהאוהדים רוצים ואתם בתקשורת רוצים להצליח, גם אני רוצה וכמובן שהשחקנים רוצים".
על דברי המאמן המולדובי אמר קשטן: "שמעתם את ההתייחסות שלי. למדנו אותם, אני ראיתי אותם וגם מוטל'ה שפיגלר היה פה וראה אותם. אנחנו יודעים את כל הדברים ולכך אנחנו מתייחסים. זה שמאמן אומר דבר כזה או אחר, אני מתייחס רק למשחק ובשיא הרצינות".
המאמן הוסיף בנושא הלקחים שנלמדו בעקבות התיקו בר"ג: "בכל משחק יש הפקת לקחים. בשיחות עם השחקנים אנחנו מדברים על הדברים הטובים ומנסים לתקן את הליקויים, על-מנת שלא יחזרו על עצמם. מה שחשוב זה הלכידות של הנבחרת ולא חשוב מי ישחק. יש אנשים שיודעים את המטרה שלהם ולשם מה הם בנבחרת. אני כמאמן חש את השדרים האלה מהשחקנים, האמינו לי שהם רוצים לנצח בדיוק כמוכם וכמו כל אוהדי הנבחרת".
הנבחרת הבוגרת גילתה פטריוטיות בזמן משחקה של הנבחרת הצעירה בגרמניה וכל השחקנים צפו בו יחדיו בחדר האסיפות ושמחו לראות את חניכיו של מוטי איוניר מעפילים לפלייאוף במוקדמות אליפות אירופה.
עכשיו התור שלהם. הקפטן יוסי בניון הפתיע כשאמר במסיבת העיתונאים: "יש קנאה, כולם חכמים בדיעבד אבל אנחנו מאוחדים. אחרי שננצח יחזרו לפרגן, ככה זה אצלנו. כשנצליח לא תהיה ברירה אלא לפרגן".
בניון נשאל על הלחץ לקחת את מלוא הנקודות וענה: "גם אם היינו לוקחים שלוש נקודות מול שוויץ היינו צריכים לעשות גם פה ניצחון. נעשה הכל כדי לנצח, אנחנו מאמינים בעצמנו. נשחק את המשחק הרגיל שלנו ואין סיבה שלא נעשה את זה. רק בעבודה קשה ננצח. זה לא יהיה משחק קל כמו שהרבה חושבים".

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כך עולה מסקר טים באוגוסט 2008    במהלך חודש החופשות נרשמה ירידה כמעט אצל כולם    עלייה לאתרי הספורט בשל האולימפיאדה    צניחה קשה גם לתפוז ול-msn
משה ריינפלד
UPM וסטורה, מיצרניות הנייר המובילות בעולם, סוגרות מפעלי נייר ופולפה ומפטרות אלפי העובדים בגלל ירידה תלולה ברווחיהן ובמכירותיהן
רותי אברהם
הוארך ב-4 ימים מעצר בכירים בעיריית חדרה החשודים בעבירות של שוחד    אחד מהם לקה בלבו במהלך מעצרו    המשטרה: נלכדו על חם כשהם מקבלים כסף
דרור מרום
שעון הקיץ השנה היה מהארוכים ביותר, והביא לחיסכון אדיר למשק - בעיקר בצריכת החשמל ובהעלאת התפוקה בעבודה
דרור מרום
נעתר לבקשת רשות המיסים - עקב חובות של 1.25 מיליון שקל בתחום המיסוי    להקת הפסגות - שהוא המנהיג שלה - מוכרת מלהיטה "זינגרלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il