X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ערב מחריד לנבחרת שירדה למאזן 2:1 בקמפיין מוקדמות היורובאסקט ומתקרבת לטורניר "ההזדמנות האחרונה" חרוש: "כמו משקולות ברגליים"
▪  ▪  ▪
יובש במשך רבע שלם. הלפרין

אז מה למדנו הערב (רביעי) על נבחרת ישראל בעקבות ההפסד 91:70 לצ'כיה? קודם כל, שהרגל ההעפלה ליורובאסקט מטורניר ההזדמנות האחרונה המתיש חזק ממנה. מה עוד? שכנראה לא הבנו עד כמה הפערים ביבשת הצטמצמו, או פשוט עד כמה הנבחרת שלנו כבר לא עליונה על קבוצות שנחשבו לנמושות.
כל זה לא מצדיק את הקריסה של החבורה של שרף שסימנה מראש את צ'כיה כמקום בו יהיה הכי קל יחסית להשיג את ניצחון החוץ המיוחל. כשטפירו קולע נקודות ראשונות רק ברבע השלישי, הלפרין מיובש רבע שלם (בצדק או שלא), וכשהקלע המוביל של הנבחרת הוא שחקן מריבה שטרוד בבעיות אישיות (פניני), למה יש לצפות?
מילא אם זה שהיה רק עניין של כשרון, אבל שחקני הנבחרת שלנו נראו כל כך חסרי חשק ועניין, כל כך לא מפוקסים ולא שומרים בהגנה שניצחון בבריטניה נראה כמו חלום רחוק. ועוד לא דיברנו על ההפרש, שעשוי להיות חשוב להמשך. צביקה שרף חייב להעיר את החבורה שלו לפני שעוד קמפיין שהבטיח הרבה הולך ובורח מהידיים.
עוזר המאמן, יורם חרוש, נשלח להגיב לתקשורת ואמר: "היינו גרועים. רצינו מאוד את ניצחון החוץ הזה, אבל הקבוצה היותר טובה ניצחה. מתחילת הרבע ה-3 הבנו שלא ננצח, קיווינו להורדת הפרש וגם בזה כשלנו. שיחקנו כאילו היו משקולות ברגלינו. אנחנו בבעיה עם ההפרש, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. נצטרך להתאושש ולנסות לקחת ניצחון בבריטניה, זה הצ'אנס היחיד שלנו".
"נכון לעכשיו, אף קבוצה לא הצליחה לנצח בחוץ", המשיך וניתח חרוש שהתייחס גם להורדתו של הלפרין לספסל: "בשני המשחקים האחרונים לא פתחנו טוב וניסינו לעורר את הקבוצה ולעשות התאמה. רצינו גם לעורר קצת את יותם".
מהלך המשחק
על השינוי בחמישייה והורדתו של הלפרין לספסל, אמר חרוש: "בשני המשחקים האחרונים לא פתחנו טוב וניסינו לעורר את הקבוצה ולעשות התאמה. רצינו גם לעורר קצת את יותם. לא הצלחנו בריבאונד ההתקפה. כשלנו בנקודה הזו מאוד, נצטרך לשבת ולראות למה. זמן ההכנה קצר מאוד, מחר אנחנו כבר נוסעים לאנגליה ונצטרך לעשות סוויץ' מהר מאוד, לנתח את הדברים ולקוות ליכולת הרבה יותר טובה באנגליה".
שרף וחרוש הבטיחו מהפיכה בחמישייה וביצעו. יותם הלפרין ועידו קוז'יקרו לא פתחו. טפירו, ווטסון, נאור, פניני וגרין עלו בפתיחה. שלשה של פניני, פורוורד המריבה, קבעה 5:6 לצ'כים אחרי 4 דקות. התוצאה נשארה 6:6 עד 3 דקות לסיום הרבע, אבל אז בנדה הגבוה התחיל לעבוד (10 נקודות כבר ברבע הראשון) והעלה את המארחת ל-10:16. כספי הגיב עם חמש מהירות משלו, אבל זה לא ממש עזר. תוצאת הרבע: 12:18.
שרף המשיך לייבש את הלפרין, והצ'כים עלו ל-14:25. אחרי כמעט חמש דקות עם שתי נקודות זכות בלבד, הגארד עלה מהספסל, וחברו הטוב פניני הוריד מעט את ההפרש. נקודות ראשונות של הלפרין קבעו 19:25 צ'כי. חמש נקודות רצופות של הובאלק החזירו את המארחת ל-19:31. אחרי שהפער צמח ל-13, פניני (14 נק' במחצית) ולימונד דאגו לקזז ל-36:28 בהפסקה.
הצ'כים שוב מצאו את ישראל לא מוכנה ורצו ל-0:5 מהיר בפתיחת הרבע השלישי. וולש וחבריו ניצלו את הנחיתות של ישראל מתחת לסלים ועלו ל-32:48. כספי ופניני מזערו נזקים, אבל לא הצליחו לעשות יותר מזה. טפירו הראה סימני חיים עם שלשה, אבל מייד לאחר מכן הלפרין החטיא ליי אפ קליל. 44:57 לצ'כיה דקה וחצי לסיום הרבע. קוטאס והובאלק ניצלו את האיזורית הנוראית של האורחת והפציצו בשלשות עד ל-44:63.
שלשה של וולש העלתה את צ'כיה ליתרון שיא, 51:70, שצמח ל-21. גרין הוריד ל-76:58, 4 דקות לסיום. יירי וולש המצויין הפציץ מעבר לקשת בדרך ל-60:81. ארבע נקודות רצופות של הלפרין קיזזו ל-86:70. שלשה של סוקולובסקי ושתי החטאות מהעונשין של הלפרין סגרו את הסיפור על 91:70 מביך ומאוד מסבך לשרף.
קלעו לישראל: פניני 22, הלפרין 13, כספי 12, לימונד 10, גרין 7, טפירו 3, קוז'יקרו 3, אליהו 1. הרבו לקלוע לצ'כיה: בנדה ו-וולש 22, סוקולובסקי והובאלק 11.

תאריך:  10/09/2008   |   עודכן:  10/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קמפיין שלילי: ישראל מושפלת עם 91:70 בצ'כיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
את המחקר הציגו תומכי הצעת חוק המונחת בקונגרס האמריקני להגביל את יכולתם של משקיעים להזרים כספים לשוקי הנפט למטרות ספקולציה בלבד
עומר כרמון
התאונה האחרונה במסוק קוברה התרחשה לפני עשר שנים. אחד משני ההרוגים - הקצין הבכיר ביותר של חיל האוויר שנקלע לתאונת טיסה, תא"ל שמואל אלדר ז"ל    במהלך הטיסה דיווח אלדר על רעידות. כעבור דקה התפרק זנב הקוברה    שנה לפני מותו שימש כחבר בוועדה שחקרה את אסון המסוקים
משה ריינפלד
ממשפטו של ראש כנופיית גנבי רכב עולה שבעלי המוסכים הפלשתינים מסרו לו העתקי מפתחות, קודים, ורישיונות של כלי רכב ישראלים שתוקנו אצלם
רותי אברהם
הוועדה לתכנון דחתה בקשה לאשר בדיעבד בנייה לא חוקית בגן האירועים 'קו האופק'    הוועדה: לא נעודד עבריינות    עוד בהחלטה: לא יאושר שימוש חורג, בשל היות השטח חקלאי
משה ריינפלד
שש שנות מאסר בפועל נגזרו על מאמון אבו טיר, בן 20, שהתכתב באינטרנט עם פעילי הג'יהאד האיסלאמי ברצועה והתכוון לבצע פיגוע מטעמם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il