שידור ניסוי "המפץ הגדול" הועבר בשידור חי על-ידי חברת החדשות של הערוץ השני גם באינטרנט. בכל רגע נתון צפו בו כ־4,000-3,000 איש, כאשר בסך-הכל צפו בו כ־30-20 אלף איש דרך האינטרנט.
היום מבטיחה חברת החדשות שדרוג של תכניה באתרי קשת ורשת תוך מתן דגש לחומרי וידאו מצולמים מן השטח. בעקבות חוות דעת שהתקבלה מחברת ייעוץ, הוחלט בדירקטוריון חדשות 2 שלא לפתוח אתר עצמאי, אלא להמשיך להתבסס על גולשי שתי זכייניות הערוץ.
עריכה מהירה של כתבות עד היום רוכזו התכנים בשעות צפיית השיא החל מחמש בערב ועד המהדורה המרכזית של השעה שמונה, כאשר לחלקם הגדול לא נמצא מקום ראוי גם באינטרנט. החל מהיום יועברו כמעט כל תוכני המבזקים, מהדורות החדשות ותוכניות האקטואליה גם באינטרנט. תוך כרבע שעה מרגע שידורם יועלו לאתר אייטמים שונים, לאחר עריכה מהירה של כתבות, חלקה אוטומטית.
מעל 150 עובדים נתח חברת החדשות באינטרנט יתופעל 24 שעות ביממה. בסך-הכל יועמדו לרשות חברת החדשות באינטרנט מעל 150 עובדים, חלקם צוותי צילום, מהם 30 כתבים אורגניים במיוחד לאינטרנט.
במסיבת עיתונאים בה נכחו מנכ"ל חברת החדשות אבי וייס והמגישה יונית לוי הוצג סקר חברת נילסן ולפיו 88% מן הגולשים מחפשים חדשות ו-70% מעוניינים לצפות בוידאו. "אנחנו מבקשים לתת לגולשים גם חדשות וגם וידאו", אמר וייס.
רואים בנענע10 מתחרים וייס הגיב לשאלה האם החיבור בין נענע לערוץ 10 היווה זרז, ואמר: "אנחנו בהחלט רואים בהם מתחרים. אבל הרעיון להעלות את חדשות ערוץ 2 גם באינטרנט עלה כבר לפני 4-3 שנים. יש לי שריטה כזו שאני רוצה לראות אותנו גם באינטרנט".
יונית לוי אמרה כי היא רואה בשדרוג העלאת התוכן לאינטרנט כלי ראשון במעלה לדברים שלא נכנסו למהדורה. כדוגמה, מנתה את הראיון אתמול עם ריקו שירזי, שבמהדורה הטלוויזיונית תפס רק 3 דקות ובמהדורת האינטרנט כרבע שעה.
קשר עם הכתבים "חשובה לי העבודה הישירה מול הצופים, ולא רק דרך מרכזי החדשות", הוסיפה לוי. היא התייחסה לתיבת הדואר האלקטרוני שנפתחה לכל עיתונאי בערוץ, ובאמצעותה ניתן לפנות אליו. חדשות ערוץ 2 הודיעו כי ישימו דגש על קשר ישיר בין העיתונאים לצופים והגולשים, וייפגשו איתם מפעם לפעם בצ'טים שיצולמו במצלמות אינטרנט בווידאו.
על כתבי "נבחרת החדשות" מופיע סרטון קצר המתאר את פועלם. כן מופיע מדור "מאחורי הקלעים" - יום בחיי האנשים שעושים את חדשות ערוץ 2. צוות נלווה לכל אחד מהכתבים של החברה וליווה את יום עבודתם. הכתבים שיתפו פעולה ולא נרתעו מלשתף את הגולשים גם בחייהם האישיים. בין עשרות הערכים: יונית לוי, עמית סגל, סיוון רהב-מאיר, אורן וייגנפלד ועוד.
בנוסף יקבל הגולש פרשנות שוטפת של כתבי חברת החדשות שתהיה ייחודית לאתר.