יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ישראל חסון, דורש ממנכ"ל חברת הטלוויזיה בכבלים, הטלפוניה והאינטרנט - הוט, הסברים על כשלי שירות הלקוחות שלה. הוא דורש לקבל את ההסברים לפני שהוועדה תקיים דיון בנושא.
"במסגרת פעילותנו בוועדת הכלכלה אנו פועלים רבות לשיפור השירות לצרכן וסחר הוגן", כתב חסון לקמיניץ, "ובתוך כך קיבלנו פניות רבות מאזרחים המתארים קשיים בלתי אפשריים בהתנהלות מול שירות הלקוחות של חברתכם.
"אלה באים לידי ביטוי באיכות שירות בעייתית, במענה איטי בצורה חריגה לפונים - המתבטא בעלויות שיחה עצומות ועוד. בטרם נקיים דיון בנושא, אבקש לקבל תגובתכם וכן לדעת כיצד אתם מתכוונים לפתור בעיות אלה".