X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבעיות באות לידי ביטוי באיכות שירות בעייתית, במענה איטי בצורה חריגה לפונים - המתבטא בעלויות שיחה עצומות
▪  ▪  ▪
קמיניץ. יסביר [צילום: שמואל רחמני]

יו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת, ישראל חסון, דורש ממנכ"ל חברת הטלוויזיה בכבלים, הטלפוניה והאינטרנט - הוט, הסברים על כשלי שירות הלקוחות שלה. הוא דורש לקבל את ההסברים לפני שהוועדה תקיים דיון בנושא.
"במסגרת פעילותנו בוועדת הכלכלה אנו פועלים רבות לשיפור השירות לצרכן וסחר הוגן", כתב חסון לקמיניץ, "ובתוך כך קיבלנו פניות רבות מאזרחים המתארים קשיים בלתי אפשריים בהתנהלות מול שירות הלקוחות של חברתכם.
"אלה באים לידי ביטוי באיכות שירות בעייתית, במענה איטי בצורה חריגה לפונים - המתבטא בעלויות שיחה עצומות ועוד. בטרם נקיים דיון בנושא, אבקש לקבל תגובתכם וכן לדעת כיצד אתם מתכוונים לפתור בעיות אלה".

תאריך:  11/09/2008   |   עודכן:  11/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכלכלה דורשת הסברים מהוט
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
סוף סוף הכנסת מטפלת בהוט
אזרח שנפגע  |  11/09/08 14:03
2
על זה נאמר=וישמן ישורון ויבעט! ל"ת
נ.כהן ברוך שפטרנו  |  11/09/08 15:42
3
הטיפול בהוט חייב להיות יעיל ומ
לקוח הוט  |  11/09/08 15:50
4
המוטו של הוט
ע ב  |  11/09/08 17:24
 
- שמים דגש לנוער=איכות ירודה
נ.כ שפה נמוכה   |  13/09/08 13:13
 
- שמים דגש לנוער=איכות ירודה
נ.כ שפה נמוכה   |  13/09/08 16:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
החברה הבריטית לשיווק רכיבים אלקטרוניים מצליחה לנצל את השגשוג בשוקי ההנדסה במזרח אירופה, בסין והודו כדי להגדיל את מכירותיה
דרור מרום
העברת הכספים הייתה לקיבוצים שביצעו השקעות בפעילותם העסקית    הורחבו תחומי העיסוק גם למתן ערבות להחזר חובות פרטניים לבנקים ולהסדרי פנסיה בקיבוצים חלשים כלכלית
דרור מרום
לצד גידול של 3% בנוסעים הבינלאומיים בכלל הענף בנתב"ג באוגוסט    המדינה בעלת נפח הפעילות הגבוה ביותר הייתה טורקיה - 208,185 נוסעים המהווים 15.5% מכלל הפעילות
דרור מרום
שליש מחברות התעשיה פיטרו עובדים בשל התיסוף    העלייה בשער השקל במחצית הראשונה של 2008 צפויה להחריף במחצית השנייה - ומחצית מהן ייאלצו לפטר עובדים
משה ריינפלד
בייג'ין: הצעת קוקה קולה לרכוש יצרן מיצים סיני ב-2.5 מיליארד דולר, הרכש הגדול ביותר של חברה קיימת בסין, תיבדק לפי חוק איסור המונופול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il