X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מוכנים לממן פרוייקטים חדשים רק בשדרות רוטשילד בת"א
▪  ▪  ▪

"הבנקים הקפיאו-למעשה מתן אשראי ליזמים, לרכישת נדל"ן, אפילו במקומות הטובים ביותר, כגון תל אביב" - אמר היום (11.8.08) ל-Nfc יזם פרטי מוביל בענף. הוא אמר, כי האיזור היחיד בתל אביב שבו עדיין ניתן לקבל אשראי בנקאי ברמה סבירה הוא שדרות רוטשילד.
היזם, שרכש בתקופה האחרונה שורת בנינים לשימור ובניה בתל אביב, הוסיף: "פורמלית, הבנקים לא הקפיאו מתן אשראי. הם מוכנים לתת הלואות שיממנו 40% ממחיר הנכס. אם היזם ידוע ובעל וותק, יתנו לו הלואה עד 50%. מוכנים לתת מימון עד 50%. למעשה, פירוש הדבר הוא הקפאה. אין כיום כמעט אף יזם פרטי, היכול לממן בהון עצמי 60%-50% מהשקעה בנכס - מגרש לבניה או בנין לשימור ותוספת בניה".
האיזור היחיד בתל אביב שעדיין משגשג - אמר היזם - הוא שדרות רוטשילד: "שדרה זו נהנית ממיקום טוב, משדרת עצים לכל אורכה, מבתים היסטוריים שעברו שימור, מקרב לתיאטרון הבימה והיכל התרבות, העוברים אף הם שיפוץ. חלק גדול מהבנינים בשדרה כבר שופצו. ההצע קטן. כאן ניתן עדיין למכור דירות באיכות גבוהה ב-10,000 דולר למ"ר, ומחירי הפנטהאוזים מגיעים ל-20,000 דולר ויותר למ"ר. מבוקשים בעיקר בנינים בני 3 עד 5 קומות".
ג'רי שוורץ רכש ב-28 מיליון שקל
המולטי-מליונר האמריקני ג'רי שוורץ חתם בימים אלו סופית על עיסקה, שבה קנה מקבוצה בראשות דורון אביב בית מגורים בן שלש קומות ברוטשילד 48, פינת רמח"ל. הוא שילם 28 מיליון שקל. עיקר שטח הבית הוא ברחוב רמח"ל. קבוצת המוכרים כוללת את את איל ספיר,דורון סהר, רן פרסברג, איל דיזי ומשה רפפורט.
הבית, שנבנה ב-1933 על ידי אדריכל ידוע, ריק ופנוי כמעט לגמרי, ונשארו בו לפי שעה רק משרדי רואי החשבון פלמן את פלמן. קבוצת אביב קנתה את הבנין לפני זמן קצר מארקדי גאידמק, במסגרת עיסקה שבה רכשה ממנו את כל בניני בנק המזרחי בת"א. שוורץ מתכנן לשפץ את הבית ולהפכו לבית דירות יוקרה.
שוורץ הוא גם בעליו של הבנין הסמוך, רוטשילד 46, שהוא וילה בת 3 קומות, ששימשה בשנות החמישים כבית הצירות הרוסית בישראל. חברת אלרוב של אלפריד אקירוב קנתה את הבנין בשנות התשעים בכ-5.5 מיליון דולר, והשכירה אותו לבית המכירות הפומביות סותבWי. לפני כשנה קנה שוורץ את הבנין מאלרוב, ב-8.5 מיליון דולר, והעביר אליו את משרדי הקרן הפרטית שלו, המסייעת לחיילים.

תאריך:  12/09/2008   |   עודכן:  12/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
הוועדה להסדרת תפיסת קרקעות הורתה להקים ציר פלשתיני 'מהיר' מקלנדיה דרך שדה תעופה עטרות לירושלים    ראש מנהלת קשת צבעים אל"מ הינדי: איום ביטחוני ליד מתקנים חיוניים
עומר כרמון
ההרוג השני באסון המסוק הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים בני 3, 8 ו-12    כשהגיעו קצין העיר ומפקד הבסיס לביתה, סירבה רעייתו לקבלם כשהבינה שבאו לבשר לה את הבשורה הנוראה
עומר כרמון
חבר מועצת העיר ניו-יורק: אם הפדופילים לא יסולקו מהישיבות בעיר - אחשוף את שמותיהם    ראש צוות הבדיקה בנושא נאלץ לפרוש: איימו על הילדים הנשואים שלי שילדיהם לא יזכו לשידוכין
משה ריינפלד
עו"ד דוד מילשטיין בן 64, מנהל הטאבו בתל אביב לשעבר גנב יותר מ-200,000 דולר משלושה לקוחות שהפקידו אצלו את הכסף בנאמנות
עומר כרמון
ראש הממשלה נפרד ממפלגתו בקול חנוק: לא אנקוט בשום מניפולציה פוליטית    לא דיברנו עם הפלשתינים על ירושלים    לא הבטחתי לאסד את רמת הגולן    גלעד שליט חי - אני מקווה שהעניינים יבשילו בזמן קרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il