X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גם הערעור לביהמ"ש המחוזי נדחה גוטמן שעשוי להעלות את בקשי כמגן ודה סילבה כבלם, אמר לשחקנים: "אני לא רואה לחימה ורצון" אצל הירוקים: מסיללה במקום גפני המורחק, כיאל ישחק עם זריקה
▪  ▪  ▪
הקהל לא יראה [צילום: טלספורט]

עכשיו זה סופי: הפועל ת"א תארח (19:30) את מכבי חיפה ללא קהל. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי דחה את העתירה שהגישו האדומים. גורם בהפועל אמר: "כל ההחלטות מאז הדיון הראשון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות מסתמכות על פרוטוקול שקרי. כל מי שהיה בדיון יודע שחסרים פרטים רבים, גם תובע ההתאחדות אבן עזרא יודע זאת אבל לא טרח לבדוק".
את הפועל ת"א יצגו בדיון עו"ד אבי חימי, עו"ד שחר בן עמי והיו"ר אמיר לובין. עו"ד חימי טען בין היתר בדיון: "בית הדין המשמעתי הוא מונופוליסטי ואין לנו דרך אחרת מלבד הגעה לבית דין משפט אזרחי". כמו-כן הביא עו"ד חימי דוגמה ממקרה ביזוי דקת הדומייה לזכר יצחק רבין שביצעו אוהדי בית"ר ירושלים, והביא כדוגמה שהקבוצה לא עמדה לדין מיד לאחר המקרה ולבסוף אף זוכתה.
עו"ד חימי הוסיף: "יש סעיף בתקנון המשמעתי שאומר כי קבוצה שעושה את מירב המאמצים להילחם בתופעת הגזענות עליה להיענש על תנאי בלבד. ביקשנו דיון בדלתיים סגורות על-מנת להציג ראיות של משרד חקירות שפתח בחקירה סמויה וטענו מלכתחילה שאין באפשרותנו להציג את כל הראיות הקיימות".
אלי גוטמן צפוי לערוך מול מכבי חיפה שני שינויים מהההרכב שסיים ב-2:2 מול הכח עמידר ר"ג במחזור פתיחת העונה: ליאור בקשי הצעיר צפוי לקבל את הקרדיט על חשבונו של עמרי קנדה בעמדת המגן הימני, ערן זהבי יסופסל לטובת ביברס נאתכו. לקראת סיום האימון החליף קנדה גופיות עם בקשי, ואם לא יפתח זו תהיה הפעם הראשונה שהוא נותר על הספסל במשחק ליגה מאז הגיע לקבוצה.
גוטמן טרם החליט האם לפתוח עם וואליד באדיר כבלם או עם דגלאס דה סילבה. השניים תורגלו גם היום לסירוגין, כאשר אם באדיר יעלה בסופו של דבר ב-11 יוסט דה סילבה לקישור.
לפני האימון קיים המאמן אסיפה לשחקנים ואמר להם: "יש אווירה טובה ואימונים טובים, אבל אני לא רואה רצון ולחימה. זה מה שחשוב שנראה. יש לנו מטרות וחשוב שנעמוד בהן".
הרכב משוער: וינסנט אניימה, ליאור בקשי (עמרי קנדה), אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר (דגלאס דה סילבה), יגאל אנטבי, דגלאס דה סילבה (ערן זהבי), שי אבוטבול, ביברס נאתכו, דימיטאר טלקיסקי, גילי ורמוט, סמואל יבואה.
גם אוהדי חיפה לא יוכלו לעודד את שחקניהם
במכבי חיפה מגיעים למשחק חוץ קשה בידיעה שיתרון הביתיות של האדומים איבד ממשקלו עם ההחלטה על משחק ללא קהל. עם זאת, שחקני הקבוצה לא אהבו את ההחלטה ואמרו: "הגיע הזמן שבהתאחדות יבינו שזה לא עונש לקבוצה, זהו עונש לכל הליגה ובסוף זה יגרום לאוהדים לא להגיע יותר למגרשים. אנשים קונים מנויים וההתאחדות מונעת מהם להיכנס למשחק".
על-פי התרגול באימון המסכם, מתכונן שינוי אחד בהרכב של אלישע לוי לעומת ה-11 שניצחו 1:3 את מ.ס אשדוד: פיטר מסיללה יחליף את רוני גפני המורחק. בירם כיאל, שרשם השבוע שתי הופעות ראשונות במדי הנבחרת הבוגרת של ישראל, יעלה לשחק עם זריקה מאחר וסובל מרגישות בשריר הארבע ראשי. אחרי המשחק הקשר יקבל מספר ימי מנוחה.
שלומי ארבייטמן ימתין להזדמנות שלו מהספסל, בעוד ישראל זגורי ומוחמד גאדיר לא יהיו בסגל מאחר שייצאו בשבת בבוקר לטורניר הכנה של נבחרת הנוער בסרביה.
באסיפה הראה אלישע לוי קטעים מהניצחון על אשדוד ואמר לשחקנים: "הפועל ת"א קבוצה קשה, אבל אנחנו חייבים לתת את הכל כדי להמשיך את המומנטום שיצרנו ולהראות שהפגרה לא עצרה אותנו".
הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, לאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן, 'טרור' פאנטיני.

תאריך:  13/09/2008   |   עודכן:  13/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופית: הפועל ת"א תארח את מכבי חיפה מול יציעים ריקים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי בר דיין
סבסטיאן ג'יובינקו ושאר האזוריני הם המשוכה אותה יש לעבור על-מנת להופיע ביורו בפעם השניה ברצף    המשחק הראשון בארץ המגף, הגומלין כנראה בבלומפילד    ז'אן: "אסור לפחד מאף אחד" קזיראגי: "יהיה קשה"
עמר בנוביץ
נבחרת ישראל בעוד משחק עם הגב לקיר מול בריטניה (שבת 21:00 ערוץ 1)    חרוש: "הכיוון הוא לחזור לחמישייה הרגילה"    אליהו לא כשיר
משה ריינפלד
התוכנית השאפתנית לפתור את בעיית המחסור באנרגיה למשק הצומח במהירות קיבלה משנה תוקף עקב הפסקת אספקת הגז מבוליביה בימים האחרונים
משה ריינפלד
רשת חנויות הדרגסטור הגדולה בארה"ב, וולגרין, מציעה לרכוש את רשת לונגס ב-2.8 מיליארד דולר, לאחר שזו הסכימה להימכר לרשת CVS ב-2.7 מיליארד דולר
משה ריינפלד
אחת הפירמות הוותיקות והמכובדות בוול סטריט שכשלה בגלל השקעותיה בשוק המשכנתאות והנדל"ן תימכר כנראה בחלקים לבנקים גדולים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il