X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החליט לפעול לביטול האישור שניתן לעיתונאי בן פרידמן להיכנס לתחרויות ולמשחקים של אולימפיאדת הנכים בבייג'ין ולסקר אותם הסיבה: הפר זכויות שידור וקניין רוחני
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

הוועד האולימפי הבינלאומי תובע לסלק את העיתונאי בן פרידמן כתב אתר הספורט ONE המדווח מבייג'ין ולבטל את אישור הכניסה שלו למשחקים. הסיבה לכך היא הפרת זכויות שידור וקניין רוחני בכך שהאתר משדר ללא אישור קטעים מתוך אולימפיאדת הנכים (המשחקים הפארלימפיים).
הוועד מדגיש כי עד היום לא היה תקדים לכך שהתנהגות של כלי תקשורת או כל גוף אחר בישראל תצדיק התערבות דחופה שלו מחו"ל לצורכי הפעלת סנקציות חריפות.
טוען עוד כי אתר הספורט ONE פועל בניגוד להסכמים בינלאומיים, מולטילטרליים ובילטראליים כאחד, שנחתמים על-ידי הוועד האולימפי הבינלאומי עם כל הגורמים העיתונאים וגופי השידור השונים ברחבי העולם.
במכתב טוען הוועד, באמצעות עורכי הדין בנימין (בנג'י) לבנטל ורועי גאליס ממשרד עוה"ד גדעון פישר ושות', כי ONE הסיר במהלך הלילה שבין שישי לשבת את התכנים המפרים זכויות יוצרים מאתר האינטרנט, ובעשותו כן, האתר מודע לעובדה כי עוול כלפי הוועד האולימפי וביצע את ההפרות הנטענות, תוך ניצול לרעה של מעמדו של בן פרידמן כעיתונאי ושל הגישה המותנית שהוקנתה למי מטעמו של האתר.
עוד צוין במכתב, כי הוועד מגנה את התנהלותו של פרידמן, אשר בתחילה אף ניסה להתעלם מהפניות אליו, תוך שהוא טוען כי לכאורה הינו רשאי לשדר מבייג'ין. לטענת הוועד, רק לאחר שננזף חמורות, הסכים פרידמן לחדול מההפרות בשלב זה.
הוועד התרה באתר הספורט שלא לשוב ולבצע הפרות נוספות, אשר לא רק יעמיקו את נזקי הוועדה ויעצימו את העוולות שהאתר עוול כלפיו, אלא יוסיפו ויגרמו נזק תדמיתי ובינלאומי למדינת ישראל ולספורטאיה.
עוד נטען במכתב, כי מעבר לאחריותה של הישות המשפטית המפעילה את אתר ONE, ההפרות שבוצעו הינן גם הפרות של נושאי המשרה החבים חבות מיידית ומלאה לעניין (מנכ"לי ONE המשותפים, אודי מילנר וגיל מנקין).

תגובת ONE: לא הופרו בשום צורה זכויות שידור

  • תגובה: "אתר הספורט ONE הינו גוף הספורט היחידי בישראל אשר שלח כתב לסקר באופן נרחב את המתרחש במשחקים הפארלימפיים בבייג'ינג. במסגרת הסיקור הוקם אזור תוכן מלא לתחום זה, רואיינו ספורטאים והועלו כתבות מרגשות על הספורטאים ועל פעילותם רצופת הקשיים בדרך לאולימפיאדה, וכל זאת במטרה לעזור בקידום ענף ספורט הנכים בישראל.
ניתן להבחין כי לא הופרו בשום צורה זכויות שידור. האתר נמצא ביחסים מצויינים עם ערוץ 1, מחזיקי הזכויות, קנינו ונקנה מהם גם בעתיד תכנים אטרקטיביים ורלוונטיים לקהל הגולשים.
כתבנו בשטח ימשיך לסקר עבור קהל הצופים והגולשים את המשחקים, במטרה לקדם את ענף ספורט הנכים, אשר לצערנו לא זוכה לסיקור נרחב בישראל, ואנו מזמינים את הגולשים להמשיך ולהיחשף לעולם ספורטיבי ייחודי זה".

תאריך:  13/09/2008   |   עודכן:  14/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוועד האולימפי יפעל לסילוק כתב ONE מהאולימפיאדה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לבטל את תשלום האגרה מיד !!!
יוני קורן  |  15/09/08 16:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר עוז
הכתומים ספגו שוב בתוספת הזמן, הפעם בדקה ה-94 מפנדל שלא היה    לוזון: "השופט השפיע על תוצאת המשחק"    דהאן דווקא מבסוט: "לפעמים ההחלטות לטובתנו, ולפעמים להיפך"
משה ריינפלד
כך הזהיר המנהל המיוחד של החברה בפגישה עם האיגודים המקצועיים, והוסיף: הזמן להצלת החברה אוזל    רישיון אליטליה בסכנה, הזהירה רשות התעופה האזרחית
מערכת ספורט 5
פורמולה 1: הגשם הפך הכול במונזה    לואיס המילטון ייזנק 15, קימי רייקונן 14, פליפה מאסה שישי    המירוץ ביום א' ב-14.50, ישיר בספורט 5+
מערכת ספורט 5
מחזור 4 בפרמיירליג: דימיטאר ברבאטוב בישל לקרלוס טבס תוך שלוש דקות, עצמי של ווס בראון וראיין באבל סידרו לחבורה של בניטז 1:2    67 דקות ליוסי בניון    0:4 גדול לארסנל, הפסד לווסטהאם וזולה
משה ריינפלד
ועידת שרי האוצר בניס אישרה לתת הלוואות לחברות קטנות ובינוניות בסך 42 מיליון דולר במשך שלוש שנים, פחות ממחצית התמריצים שניתנו בארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il