X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת אלרגן, המייצרת את הבוטוקס, דיווחה כי במסגרת ניסויים רפואיים נראתה ירידה משמעותית במספר הימים שבהם סבלו המשתתפים מכאבי ראש בקרב אלו שקיבלו בוטוקס בהשוואה לאלו שקיבלו פלצבו
▪  ▪  ▪
עדיין לא מאושר [צילום: הדר פרבר]
בוטוקס - סכנת מוות
יפעת גדות
ה-FDA פתח בחקירת מקרי מוות של ילדים שקיבלו טיפול בבוטוקס ומקרים מסכני חיים של אנשים אחרים * הארגון מזהיר כי חולים שקיבלו זריקות של רעל הבוטוליזם צריכים לגשת לקבלת טיפול מיידי
לרשימה המלאה

   יפעת גדות
16 מקרי מוות מבוטוקס

   יפעת גדות
בוטוקס - הפתרון לכאבי כתף

   יפעת גדות
בוטוקס - מתאים לטיפול בדלקות פרקים?

חברת Allergan Inc הודיעה בסוף השבוע כי הבוטוקס הפופולרי אותו היא מייצרת, המיועד במקור להחלקת קמטי הפנים, יעיל גם כטיפול לאנשים הסובלים ממיגרנות כרוניות. כך על-פי נתונים מניסוי רפואי בשלב מתקדם.
מניות החברה, שהיו תחת לחץ רב בשל החשש כי הניסוי ייכשל, התאוששו ועלו ב-13%.
בוטוקס, רעל הבוטולוניום מסוג A, הוא הטיפול הראשון שנחקר עד כה למיגרנה כרונית, הפוגעת במיליוני בני אדם בעולם.
חברת אלרגן, שבסיסה בקליפורניה, מייצרת גם שתלי סיליקון לשדיים ומוצרים לטיפול בעיניים. החברה דיווחה כי נתונים משלב שלישי של ניסויים רפואיים הראו ירידה משמעותית במספר הימים שבהם סבלו המשתתפים מכאבי ראש בקרב אלו שקיבלו בוטוקס, זאת בהשוואה לאלו שקיבלו פלצבו (תרופת דמה שאינה מכילה חומר רפואי אך מבחינה פסיכולוגית משפיעה כתרופה).
זריקות במיקומים שונים, כולל במצח, ברקה ובשרירי הצוואר, היו סבילות, והחוקרים משוכנעים כי מדובר בתוצאות חיוביות. השאלה היחידה שנותרה היא עד כמה חיוביות.
למרות שהשלב השלישי של הניסוי לא הצליח להשיג את מטרתו - הורדת מספר האירועים של כאבי הראש בהשוואה לפלצבו - הוא הצליח להראות יתרון סטטיסטי משמעותי במטרתו השנייה - הורדת מספר הימים שבהם סבלו המשתתפים מכאבי ראש.
לדברי החברה, ארגון המזון והתרופות האמריקני (FDA) רואה במספר הימים שבהם סובלים החולים מכאבי ראש כאמצעי מדידה מועדף ליעילות הטיפול.
אישור לטיפול - בסימן שאלה
על בסיס הנתונים מהשלב השלישי של הניסוי הראשון, שינתה חברת אלרגן את המטרה הראשונית של הניסוי השני למספר הימים של כאבי הראש במקום למספר האפיזודות של כאבי הראש.
בשלב השלישי של הניסוי השני, השיגו החוקרים את המטרה הראשונה והשניה לאחר שגילו יתרון סטטיסטי משמעותי לבוטוקס לעומת הפלצבו.
אנליסטים בתחום סבורים כי בשלב זה, לא ברור עדיין אם החברה תצליח להשיג התוויה לטיפול בכאבי ראש מאחר שאין תרופה שקיבלה התוויה לאחר שלא עמדה בנקודת הסיום במחקר אחד והחליפה אותה במחקר שני.
ללא התוויה, החברה אינה יכולה לשווק את המוצר על בסיס הנתונים מאחר שמשרד המשפטים האמריקני כבר חוקר את השימוש בבוטוקס במקרים של מיגרנה.
בחודש מרס, חברת אלרגן הודיעה כי קיבלה הזמנה לבית הדין ממשרד המשפטים, החוקר את שיווק הבוטוקס למטרות נוספות. החברה מאמינה כי ההזמנה קשורה לשיווק הבוטוקס כטיפול בכאבי ראש, שעדיין לא זכה לאישור. אלרגן ציינה כי היא מקיימת שיתוף פעולה מלא עם החוקרים.
למרות זאת, הנתונים החיוביים ישכנעו כפי הנראה מספר רב יותר של רופאים לנסות את הטיפול בחולים הסובלים ממיגרנות.
החברה הודיעה כי הבוטוקס יעלה 525 דולר לבקבוקון וכי 1.5 בקבוקונים שימשו לטיפול בכאבי הראש של משתתפי המחקר.
החברה מקווה להגיש בקשה רשמית לרשיון לשיווק הבוטוקס כטיפול במיגרנה כרונית עד אמצע שנת 2009, ומצפה כי הנתונים המלאים יתפרסמו או יוצגו גם כן עד מחצית שנת 2009.
דובר החברה אמר כי החברה תבצע הערכה מלאה של הנתונים, ותגיש בקשה לאישור בקנדה ובאירופה זמן קצר לאחר שתגיש את הבקשה ל-FDA. ההשערות הן כי האישור בארצות הברית יתקבל במחצית 2010.
מומחים בתחום הזכירו כי בחודש מאי 2008, האקדמיה האמריקנית לנוירולוגיה הגיעה למסקנה כי רעל הבוטולוניום מסוג A אינו טיפול יעיל בכאבי ראש כרוניים.
[ממצאי המחקר הקודם שפורסמו בעיתון Headache"].
תאריך:  14/09/2008   |   עודכן:  14/09/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
בית המשפט העליון עומד בראש מערכות השיפוט במדינה והוא הערכאה השיפוטית הגבוהה ביותר    במסגרת תפקידו כבית משפט גבוה לצדק הוא דן בעניינים אשר הוא רואה צורך לתת בהם סעד למען הצדק ואשר אינם בסמכותו של בית משפט או של בית-דין אחר
יפעת גדות
לכלול חומצות שומן אומגה-3 בתזונה
עידן יוסף
כך עולה ממכתבו של הרב הראשי הספרדי עמאר    מזהיר מנהלי מוסדות חרדיים ספרדיים בחינוך העצמאי: "אלף תירוצים, ואפילו המפולפלים ביותר, לא ישנו את האמת הפשוטה ולא יצילו ביום הדין"
מחלקה ראשונה
שימש מתכנת מחשבים ופובליציסט ב-Nfc    הותיר אחריו אלמנה ושלוש יתומות
עידן יוסף
החליט לפעול לביטול האישור שניתן לעיתונאי בן פרידמן להיכנס לתחרויות ולמשחקים של אולימפיאדת הנכים בבייג'ין ולסקר אותם    הסיבה: הפר זכויות שידור וקניין רוחני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il