X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סלקום מרחיבה פעילותה לעולם הפרסום ומציגה מיזם מדיה לצעירים מציעה למפרסמים: פרסום Pull טהור שבו הלקוח בוחר מתי לצפות בפרסום החברה צופה שמחזור המיזם יעמוד על כ-15 מיליון ש"ח מפעילות המדיה
▪  ▪  ▪
זמן זה כסף
ההצעה ללקוח הפרטי
עד 45 דקות זמן אוויר מתנה בכל חודש.
צפייה ממוקדת בפרסום לבחירה.

סלקום מציעה החל מהיום (א', 14.9.08) מודל פרסום ראשוני בישראל שבו הלקוחות יכולים לצבור מדי חודש עד 45 דקות זמן אוויר בתמורה לצפייה בפרסומות ממוקדות. זמנו של הצרכן במיזם הנקרא "זמן money is" הופך לשווה כסף. הלקוח יכול לבחור מתי הוא רוצה לצרוך את הפרסום וכמה ממנו הוא מעוניין לראות.
לאחר תהליך רישום קצר, הלקוח צופה בזמנו הפנוי בפרסומות, בסופה של כל פרסומת נערכת בדיקת אפקטיביות פרסום מיידית באמצעות מספר שאלות קצרות שהלקוח נדרש לענות עליהן.
מסלקום נמסר כי בעולם בו צרכנים נחשפים לאלפי מסרים פרסומיים בשבוע ולעתים בו-זמנית למספר מסרים, הלקוח יכול לבחור מתי הוא יראה את הפרסומות ולהרוויח על כך זמן אוויר בזיכוי בחשבון החודשי.
עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמר כי ממחקרים שביצעה החברה נמצא כי לציבור היום פוחתת הסבלנות למסרים הפרסומי אותו הוא סופג. "היכולת לקבל תשלום או פיצוי מגדילה את משך הזמן שכל לקוח מעביר מול המסר הפרסומי. התמורה לצרכן היא גבוהה - אם עד עכשיו הוא ראה פרסומות ללא תמורה מעכשיו התמורה היא משמעותית ומובילה לחיסכון בחשבון הסלקום החודשי".
המודל הושק בעולם על-ידי חברת וירג'ין העולמית וזכה להצלחה של מאות אלפי נרשמים ואחוזי הקלקה גבוהים. בין המפרסמים שמשתתפים ב-"זמן "money isניתן למצוא את: קסטרו, קוטקס, קוקה קולה, סוני ווקמן, תנובה, נוקיה, סוני אריקסון, MTV ישראל, אורביט, רד בול, המרכז האקדמי המכללה למנהל, אלדו ועוד. למפרסמים אלו הובטח פילוח מדויק על-פי בחירתם, צפייה מוכחת ובדיקת אפקטיביות פרסום מיידית.
העלות של המפרסמים תהיה מבוססת על מודל של אינטראקציה מלאה בעלות של 1.70 ש"ח עבור לקוח, ורק לאחר שצפייתו הוכחה, כלומר התשלום עבור המדיה נעשה רק בדיעבד ולאחר שהלקוח הוכיח שהוא הפנים את המסר הפרסומי, בשונה ממדיות אחרות בהן התשלום נעשה לפי הערכות ומבלי שיש בדיקת אפקטיביות למסר השיווקי.
סלקום סיימה באפריל 2007 ניסוי שהתבסס על קבלת משחקים בסלולר בתמורה לצפייה בפרסומות. התוצאות המוצלחות שהניב הניסוי היוו בסיס למודל העכשווי, שיופנה אך ורק ללקוחות פרטיים.
עד היום מציעה החברה מספר פלטפורמות שונות לפרסום בסלולר:
  • מסעות פרסומיים על גבי משחקים סלולריים;
  • מסעות פרסומיים באמצעות כרזות (באנרים) בפורטן הסלולרי;
  • פרסום על גבי תכני וידאו.
מהיום סלקום מרחיבה את פעילותה זו וצופה שמחזור המיזם יעמוד על כ-15 מיליון שקלים בשנה הראשונה, חלק הארי של הכנסות אלו יגולגל ללקוחות החברה שיצטרפו למיזם זה. פעילות "זמן money is" מיועדת להרחבה ותושק בעתיד הקרוב ב-WAP הסלולרי והן באפליקציות WEB וסלולר נוספות.
www.zmoney.co.il

תאריך:  14/09/2008   |   עודכן:  14/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מהיום בסלולר: זמן אוויר תמורת פרסומת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
חוצפה! לא ניתן לבצע את הפעולה
אישמאל  |  14/09/08 14:00
2
שיחות חינם!!!
רינת - שיחות חינם  |  18/09/08 16:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
אבו חטב: "גלעד שליט חי בגן עדן, הוא שואף אוויר צח"    "האיסלאם מתייחס לאסירים יותר טוב מאשר לאנשיו"    "כל שנה אנו חוגגים לו יום הולדת"
אלעזר לוין
המחאה של חברת אמריס שבשליטת גאידמק בסך 15 מיליון ש"ח חזרה משום שלא היה לה כיסוי    גמול השקעות תפנה להוצאה לפועל ותדרוש פירוק חברתו של גאידמק
אלעזר לוין
חברות אביב ופאנגאיה דורשות להחזיר את הכסף כתנאי לרכישת השליטה באוסיף ב-170 מיליון שקל    גורל העסקה יוכרע השבוע    גאידמק יפסיד 435 מיליון שקל    בעיה חדשה: "חור" של 20 מיליון שקל בבטחונות לבעלי אג"ח
עידן יוסף
נציבות שירות המדינה תבדוק טענות נגד ראש אגף שחיטת חו"ל ברבנות    מואשם בהטבות למקורביו, בהתנכלות וביחס משפיל לעובדים וכן בקשרים לא-בריאים עם יבואני בשר
מחלקה ראשונה
בתפקידו האחרון שימש הנטמן כמנהל פיתוח עסקי של אתר NRG מעריב    היה בין מייסדי פורטל וואלה!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il