X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פאסיפיק, מלבד נוף מרהיב לפאסיפיק (טוב, לים התיכון), מציעה גם אוכל כשר בניחוח אסייתי ועיצוב אייטיז למהדרין ירון יצחק תעה שם במבוכי מנהרת הזמן ויצא מהצד השני, לצלילי סינדי לאופר
▪  ▪  ▪

חודש אלול הוא חודש הרחמים ואני, חובש כיפה שקופה שכמוני, שמח לשבת במסעדה כשרה, בעיקר בימים כאלה בהם המלך בשדה והימים הנוראים במרחק לולב. אם במסעדה רגילה אני נדרש לתשאל את המלצריות תשאולים ארוכים הנוגעים לכל רוטב ומטבל המופיעים בתפריט (ולפעמים אני מרגיש כמו קצין ביטחון בנתב"ג שמבהיל את הנוסעים), הרי שהיום, נטול פניות, אכלתי בלי שאלות כל דבר שהוגש על שולחני.
מסעדת 'פאסיפיק' שוכנת במלון קראון פלאזה בואכה חוף גורדון, עובדה שיש בצידה יתרון אבל גם חיסרון. היתרון נשקף מחלון רחב ידיים הצופה אל חופה השוקק של תל אביב, תמונת רקע מרגשת ורומנטית גם בלילה; החיסרון נעוץ בעובדה שהלכתי לאיבוד כשחיפשתי את השירותים והגעתי בטעות לאולם אירועים בו התרחשה בת המצווה של איזו נערה צרפתייה, שבטח גם עלתה לתורה בכותל.
המסעדה בנויה משני חללים המופרדים ביניהם בבר משקאות, כשלמולו מטבח פתוח הנותן תחושה נעימה ונקייה, על-פי מסורת מטבחי הסושי. החלל הצפוני מזכיר בעיצובו את 'הסינית האדומה' ונודף ממנו ריח אייטיז. הצפוני לעומת זאת, מצטיין יותר ומזכיר מעין לאונג' מרווח ובו גם שולחן בר עם מושבים הפונים לחלון ממש, מיקום אידיאלי לרווקים חדי עין. כיוון שכבר התחתנתי, הסתפקתי בסינית האדומה. כדי להשלים את האווירה, התנגן ברקע שיר של סידני לאופר.
לראשונות לקחה אישתי מנת גיוזה עוף (47 שקל) - כיסוני בצק מאודים במילוי עוף וירקות, ואני בחרתי במרק טום ים קאי (37 שקל) ולצידן סלסלת לחמניות עם אצות, שהיו מקוריות וטעימות. שתי המנות היו מוצלחות, אולם המרק הגדיש את הסאה. התאפקתי לא להזמין עוד אחד מיד. נתחי עוף עסיסיים צפו בחלב קוקוס מעט חריף. אשתי שטעמה מהמרק, שיבחה את הכוסברה לדורותיה וציינה את תרומתו של הצמח לאנושות. היא טרחה לציין בפני שהצמח הארור מפחית גזים במערכת העיכול וטוב במניעת סרטן. אני הנהנתי בראשי, אך טרחתי לציין בפניה ש'כוסברה' זו מילה שנשמעת כמו קללה גסה במיוחד. היא ניסתה להתנגד אולם כשהתחלתי לבטא את המילה בפניה, תוך שאני משרברב את שפתי התחתונה ומדגיש את הר' הגרונית, היא ביקשה ממני שאפסיק ונדמה היה לי שהסמיקה.
בדיוק אז, בתזמון מושלם, הגיעה המלצרית שלנו עם היין. היין הלבן (שרדונה ריזלינג של ברקן, 30 שקל לכוס) היה מצונן היטב, פירותי וטעים וקידם אותנו לקראת המנות העיקריות.
היא הזמינה סטייק אינטיאס עם ריזוטו (97 שקל) ואני פילה בקר על מצע קוביות בטטה מושחמות ועלי תרד. האינטיאס הגיע במנה נדיבה ולצידו מטבל רוטב סצ'ואן מוצלח במיוחד. הפילה היה מעט סיבי אך טעים, והוגש עם ציר בקר מתקתק שהוסיף חן למנה. קוביות הבטטה היו הצלחה ככל שבטטה יכולה להצליח (תסתכלי על עצמך, את ממש בטטה! אמרה הבטטה לבתה הבטטה). בשלב הזה כבר באתי על סיפוקי ולכן אשתי הזמינה סופלה שוקולד עם גלידת אגוזים (35 שקל), שהייתה טעימה באופן מפתיע, בעיקר לאור העובדה שלא מדובר במנה חלבית (אלא אם משגיח הכשרות נתקע בבת המצווה של הצרפתייה). אחרי האספרסו סיננתי לאשתי "כוסברה" והיא הבינה את הרמז.

* הכותב היה אורח המקום.
פאסיפיק - הירקון 145 תל אביב, 03-5201169
תאריך:  14/09/2008   |   עודכן:  14/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורי קליין
מסעדת פורלין עושה חשק לעשות עסקים, אבל יורי קליין הסתפק באווירה האלגנטית, באוכל הטוב ובלהציץ לאנשים אחרים סוגרים עסקות    כשיהיה גדול גם הוא רוצה, בינתיים הוא שמח בסטייק שלו
דרור מרום
במילים אחרות - תוסיף 30 טיסות ליעדים המרכזיים שאליהם ימריאו הישראלים - ניו-יורק, בנגקוק, לונדון, פריס ורומא
מאיה שני
נשיא אירן לשעבר, מוחמד חתאמי, סבור שנשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, מביא הרס כלכלי על אירן
אלעזר לוין
חברת אמריס, בשליטתו, לוותה 3.4 מיליון דולר מחברת היעוץ הרוסית KNEFT , בהלואות לזמן קצר ברבית גבוהה    מודה: אנחנו מתקשים לקבל אשראי בבנקים
דרור מרום
בקרב החברות אומרים כי הפעילות המשותפת תנצל את יתרונותיה בעולם של מטרנה שבבעלות מעברות בתחום הכשרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il