X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עכבר מתקפל, מצלמת אינטרנט 8X, ומקלדת עם לוח מספרים שניתן להצמדה מימין או משמאל - הם חלק ממוצרי החומרה החדשים של מיקרוסופט שיגיעו לשוק בחודש הבא (אוקטובר), כחלק מחבילת "שיפור חווית המשתמש"
▪  ▪  ▪
מצלמת אינטרנט

מיקרוסופט ישראל השיקה אתמול (15.9.08) דור חדש של מוצרי חומרה לשנת 2009, שאמורים להוות חבילה לשיפור חווית המשתמש. הדור החדש כולל עכברים, מקלדות ומצלמות אינטרנט שמושקים בישראל, במקביל להשקה העולמית.
את גולת הכותרת רואה מיקרוסופט בדור החדש של עכברי BlueTrack - טכנולוגיית עקיבה חדשה שמשלבת את הדיוק של טכנולוגיות הלייזר והאופטיקה. עכברי BlueTrack מאפשרים עבודה על מגוון רחב יותר של משטחים כמו שיש, שטיחים ומשטחי עץ לא מעובדים. עכבר אחר הוא ה-Arc, קשת, שניתן לקפלו לשתיים ולהקטין את נפחו בכ-40%, לצרכי אחסון או ניוד. לצד העיצוב מציע העכבר ביצועים גבוהים: טכנולוגיית לייזר High Definition, טכנולוגיית אלחוט 2.4 GHz וטווח עבודה של עד 9 מטרים.
בתחום מצלמות האינטרנט השיקה מיקרוסופט את LifeCam Show ואת LifeCam VX-5500 שמציעות אפשרויות הצמדה למחשב שולחני או נייד, מערכת וידיאו משופרת עם סינון רעשים ועוד. תוכנת LifeCam המפעילה את המצלמות, מציעה כ-30 אפקטים ופילטרים חדשים לצילום הווידאו כמו הבעות פנים מוגזמות ואביזרי תלת ממד.
מיקרוסופט גם לא מרפה מגיוון המקלדות. החידוש הקודם שלה - מקלדת ה"גל", אומנם לא זכה לפופולריות, אולם עתה מקווה מיקרוסופט לחדור לשוק עם שתי ערכות שולחן עבודה חדשות (סט מקלדת ועכבר): Wireless Laser Desktop 6000 - עכבר אלחוטי עם מקלדת בעלת עיצוב מקומר (Comfort Curve) ו-Wireless Media Desktop 1000 - עכבר אופטי ומקלדת דקה, שמציעים מגוון רחב של קיצורי דרך בלחיצת כפתור.
מיקרוסופט מייצרת אבזרי חומרה כבר 25 שנה ומנכ"ל מיקרוסופט ישראל, דני ימין, אומר שמדובר במוצרים שנועדו לאפשר למשתמש להפיק את המכסימום ממערכות ההפעלה ומיישומי המחשב. הלית איתן, מנהלת תחום מוצרי בידור וחומרה במיקרוסופט ישראל אמרה ש"תחום החומרה של מיקרוסופט מתפתח בשלושה מישורים מרכזיים: טכנולוגיות חדשות שמשפרות ביצועים ומרחיבות את הפונקציונאליות למשתמש, נוחות מרבית תוך שימת דגש על עקרונות הארגונומיה ועיצובים מרהיבים. כל זאת עם שמירה על רמת מחירים נוחה לכל משפחה. שלוש המגמות הללו באות לידי ביטוי במוצרים החדשים והן יעשירו את חוויות המשתמש בשנה הקרובה".

תאריך:  16/09/2008   |   עודכן:  16/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקרוסופט: דור חדש של מוצרי חומרה ל-2009
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים הצליחו להראות כי שינויים בתזונה ובהרגלי חיים יכולים להשפיע ישירות על התאים ולעכב מחלות ומוות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי מריחת ההורמון אסטרדיול על אזורי עור שלא נחשפו לשמש והזדקנו באופן טבעי עזרה לעודד את ייצור הקלוגן - במיוחד בקרב נשים    השפעה דומה לא נראתה באזורים של עור שהזדקנו כתוצאה מחשיפה לשמש
איריס פרחי
התובע ששבר את הברך, ועבר ניתוח, האשים את הנתבעת ברשלנות    הנתבעת הכחישה את אחריותה לתאונה וטענה שלתובע רשלנות תורמת    היא חויבה בפיצוי
איריס פרחי
לדבריו, פנה אליהם בתלונה מאות פעמים עקב תקלות במכשירים ונענה בזלזול    הנתבעת הכחישה וטענה שהתובע התפרע במרכז השירות    תביעתו נדחתה
איריס פרחי
התובע התכוון לחגוג בר מצווה לבנו באולם של הנתבעת ולאחר שלא היה מרוצה מהאוכל מסר הודעת ביטול באיחור ניכר    תביעתו להחזר המקדמה נדחתה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il