X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במקביל למהלך השקה עולמי ביותר מ-50 מדינות, השיקה גם מיקרוסופט ישראל את Hyper-V, דור חדש של פתרונות וירטואליזציה, שכוללים מערכות וירטואליזציה לתשתיות השרתים הארגוניות ולתחנות הקצה
▪  ▪  ▪
מקצה לקצה

ארכיטקטורת הווירטואליזציה זוכה לאחרונה לישום נרחב בעולם, משום שהיא מאפשרת לארגונים לפצל ולהריץ מספר שרתים וירטואליים על גבי שרת פיזי אחד ולחסוך בכך הוצאות רכש, שדרוג, אחזקה ותפעול של מערכות המחשוב. המוצרים החדשים שהשיקה מיקרוסופט, כוללים פתרון וירטואליזציה לשרתים Windows Server 2008 Hyper-V, פתרון ניהול הוירטואליזציה System Center Virtual Machine Manager 2008 ואת הכלים לפריסה, ניהול וירטואליזציה של תחנות הקצה Microsoft Desktop Optimization Pack (MDOP), הכולל גם את הפתרון Microsoft Application Virtualization שמאפשר וירטואליזציה של יישומים הרצים על הדסקטופ.
מנתוני חברת המחקר IDC מתברר שבשנת 2007 רק 2.2% מתוך 167,800 השרתים הפיזיים בישראל שימשו כתשתית להפעלה של שרתים וירטואליים. אולם ההערכה היא שבשנת 2012 תעלה כמות השרתים הוירטואליים שיימכרו בישראל על כמות השרתים הפיזיים, כאשר סך השרתים הפיסיים המותקנים בישראל יהיה 99,246 לעומת 117,774 שרתים וירטואליים. עוד מעריכים בחברת המחקר IDC כי ארגונים שייבצעו וירטואליזציה בהיקף נרחב, יוכלו להפחית עד לשמינית את ההוצאות על האנרגיה הנדרשת להפעלה וקירור של מרכזי נתונים (datacenter).
במחקר שערכה חברת מיקרוסופט נמצא שעלות החשמל להפעלה של 4 שרתים פיסיים, נאמדת בארצות הברית ב-1,602 דולר לשנה, בעוד שעלות החשמל להפעלה של שרת עם טכנולוגיית Hyper-V - המריץ למעשה 4 שרתים וירטואליים - נאמדת ב-414 דולר לשנה בלבד. דהיינו: חיסכון של 1,188 דולר לשנה.
אירוע השקה
אירוע ההשקה בישראל התקיים במתחם אווניו באייר פורט סיטי בנוכחות למעלה מ-1,000 מנהלי מערכות מידע, מקצועני מחשוב, שותפים ולקוחות של מיקרוסופט ישראל. למעלה מ-20 שותפים עסקיים של מיקרוסופט ישראל הציגו מוצרים משלימים ופרויקטים המבוססים על הטכנולוגיה החדשה וביניהם: HP, NetApp, AMD, Citrix, Sun, מלם תים, בינת, מטריקס ואחרים.
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אמר שבשלבי הביטא של הפתרונות החדשים, השתתפו יותר מ-250 ארגונים גדולים ברחבי העולם, ויותר מ-1.5 מיליון עותקים של טכנולוגיית ה-Hyper-V הופצו בין לקוחות מיקרוסופט ושותפיה העסקיים. כ-130 בתי תוכנה (ISV’s) ביצעו הליך של תאימות היישומים מתוצרתם לפעולה עם הטכנולוגיה החדשה. גם יצרני חומרה (OEM) עולמיים הוסמכו לייצר שרתים ומוצרים תומכי טכנולוגיית Hyper-V.
ליאור עילם, מהאגוד הישראלי לטכנולוגיות גריד, מציין שארכיטקטורת וירטואליזציה מיושמית, למעשה, כבר כשלושה עשורים. אולם בשנתיים האחרונות היא זוכה לישום גדל והולך בעיקר ברמת השרתים. לפני שמייקרוסופט השיקה את הפתרונות שלה, תוכנות וירטואליזציה הנפוצות בשוק היו, בין השאר, של VMware, של XEN ושל Virtual Iron. "הוירטואליזציה מאפשרת ניוד עומסים וחלוקת עבודה בין משאבי הרשת וכן הוספה דינאמית של משאבים. משמעות היכולת להוסיף משאבים לרשת, היא האפשרות להגדיל ולהעצים את החישוב והאחסון באופן בלתי מוגבל. מבחינה כלכלית מאפשרת יכולת זו קצב גידול אופטימאלי בכל נקודת זמן", מסביר עילם.
"רעיון וירטואליזציה נבע מתוך רצון לפתור את אחת הבעיות המטרידות את מנהלי המחשוב בארגונים: אחוז הנצילות הנמוך של משאבי המחשוב, העומד לפי מחקרים על כ-15% ועלויות תחזוקה גבוהות של חשמל ומיזוג אוויר", מסביר אבנר אלגום מנכ"ל האיגוד הישראלי לטכנולוגיות גריד. "הוירטואליציה ברמת האפליקציה, הופכת את הקשר בין האפליקציה לחומרה, ללא רלוונטי. כך, למשל, ניתן להריץ על שרת מפוצל, אפליקציות ישנות שלעיתים כבר אינן נתמכות על-ידי כל שרתים חדשים. יתרון נוסף הוא בתחזוקת המערכת, שכן וירטואליזציה ניתן להעתיק מידע משרת אחד לשני בקלות, לטפל באותו שרת ולהחזיר אותו לרשת,בקלות ובמהירות, ללא פגיעה באיכות השירות למשתמשים בארגון".

תאריך:  17/09/2008   |   עודכן:  17/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מיקרוסופט השיקה מוצרי וירטואליזציה "מקצה לקצה"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
הבחירות המקדימות במפלגת קדימה נפתחו בשעה 10:00    מתפקדי קדימה יצביעו ב-114 קלפיות שנפרסו ב-93 אתרים ברחבי הארץ בין השעות 10:00 בבוקר ל-22:00 בלילה    לבני מובילה בסקרים אך גם מופז משדר ביטחון    דיכטר ושטרית מדדים מאחור
עידן יוסף
האם רישום ילדי מיסיונרים לגנים דתיים בירושלים ובבת ים הופך לתופעה?
עידן יוסף
הקיבוצים וההתנחלויות ינסו להביא להקטנת האלימות ביהודה ובשומרון באמצעות סדנות הידברות
מאיה חסון
בעלי בית"ר הגיע לאימון, שוחח עם גרשון ("הוא שחקן טוב. אם המאמן רוצה שהוא ישחק, אז זה בסדר") ועם השחקנים ("אני מתכוון להישאר פה")    גרשון מחל: "זו תקופה של סליחות"
עידן יוסף
אילן עבודי מביע תמיהה על החיפזון בו נוקט ערוץ 1 לשדר את הסרט לפני העלאת המו"מ על השולחן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il