X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לקראת המפגש באופ"א, גוטמן כבר הצהיר ש"לכל שחקן אצל הצרפתים יש מקום בהרכב שלנו" אבל מצד שני: "אף אחד לא חשב שקלוז' תנצח ברומא" זהבי כנראה יפתח המטרה: לחזור לשלב הבתים
▪  ▪  ▪
כדורגל קבוצתי [צילום: טלספורט]

בדיוק כמו בעונה שעברה, הפועל תל אביב היא שוב הנציגה האחרונה של ישראל שנותרה במפעלים האירופאיים. הערב (19:30, שידור ישיר באתר ספורט 5 ובערוץ בספורט 5) יארחו האדומים בסיבוב הראשון של גביע אופ"א את סנט אטיין, במטרה להעפיל זו העונה השלישית ברציפות לשלב הבתים. בחדר ההלבשה של הפועל נתלה שלט אדום גדול עליו נכתב בעברית ובאנגלית 'להמשיך את המסורת'. הקבוצה הצרפתית נחתה בארץ אתמול בצהריים. נציג של הפועל המתין לאורחים, שהגיעו בטיסה פרטית ויצאו מבלי לפגוש את הנציג הישראלי. מאמן האדומים אלי גוטמן, שסובל מכאבי גב, הגיע למסע"ת שלו עם שתי חגורות מיוחדות ולאחר שקיבל שתי זריקות וולטרן על-מנת להקל על הכאבים.
"צריך לציין מול איזה יריב אנחנו עומדים", פתח המאמן את דבריו. "זהו אחד המועדונים הגדולים בצרפת, שזכה ב-10 אליפויות ו-6 גביעים. על אף שזה מועדון שנמצא בנסיגה, בהפועל יודעים לכבד את היריב. עקבתי אחרי כל המשחקים שלהם העונה ואפילו שהם הפסידו בארבעה מחמישה משחקי ליגה הם לא נפלו מהיריב, גם לא בהפסד 1:0 לליון".
"סנט אטיין מתייחסת למפעל בשיא הרצינות ולראייה, המאמן שלהם העדיף לשמור על פיינדונו ושחקנים נוספים, כש-40 אחוז מההרכב לא שיחק במחזור האחרון בליגה וגם כך הם היו שווים לפחות תיקו. הקבוצה הזו לא הייתה 27 שנים במפעלים האירופאים, אבל לכל שחקן שם יש מקום בהרכב של הפועל תל אביב. הם משחקים כדורגל קבוצתי ומודרני".
גוטמן שאב השראה משתי ההפתעות שנפלו בערב הפתיחה של ליגת האלופות: "אם היית אומר לי שקלוז' ינצחו ברומא הייתי אומר שאתה חצי שיכור. כך גם לגבי אנורתוזיס שהוציאה תיקו בברמן".
גוטמן בונה כמו תמיד על הדחיפה של האוהדים והניסיון האירופי של המועדון: "יש לנו משחק מאוד משמעותי, משחק בית עם הקהל שלנו, שאני משוכנע שיבוא ויצבע את בלומפילד באדום כי מצפה לנו משחק חוץ באחד המגרשים הקשים. תוצאה טובה תהיה ניצחון בלי לספוג. אני חושב שהפועל תל אביב זה מועדון שברגע שהוא מגיע למסגרת הזו, שוררת רוח מיוחדת שחודרת לשחקנים וגורמת להם לרמת ריכוז ומחויבות. ההוכחה הטובה ביותר לכך היא התוצאות בעבר".
"המשחק שלנו יהיה מושתת על כדורגל קבוצתי", הכריז גוטמן. "כולם יעשו הגנה וכולם יעשו התקפה, כי זה המתכון היחיד שיכול להביא לנו את התוצאה שאנחנו רוצים".
"בחיים שלי לא קיבלתי כזו הכנה למשחק", כך אמר אחד משחקני הפועל תל אביב בסוף האימון המסכם של הקבוצה לקראת המפגש מול הצרפתים. על-פי התרגול, נראה שערן זהבי יקבל את חולצת ההרכב ולא אביחי ידין.
לפני האימון הקרין המאמן די.וי.די על כל שחקן ושחקן של הצרפתים הכולל גובה משקל ופעולות במהלך משחק. בנוסף, הראה גוטמן גם תמונות מהמשחק מול ליון ואמר: "אפשר לראות שרק יכולת קבוצתית תביא לנו תוצאה טובה. זה מה שאני מצפה מכם".

תאריך:  18/09/2008   |   עודכן:  18/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נתניהו וברק התקשרו לברך    נתניהו מעוניין בבחירות חדשות    לבני תחל מחר בפגישות עם חברי הסיעות כדי להקים בהקדם קואליציה
שרון גל
לכולנו יש אייקונים    האייקון המוביל של הקהילה ההומולסבית הוא כריסטיאנו רונאלדו    רונאלדו הדיח את קיילי מינו מהובלת הרשימה
עידן וילנצ'יק
הוצאה מחודשת של הסרט "מות הזמיר" מ-1962 בדי.וי.די    הסרט בבימויו של רוברט מאליגן ובכיכובו של גרגורי פק מעביר מסרים חברתיים אנושיים המעצימים את חווית הצפייה
משה ריינפלד
שופטת דחתה בקשת דובק לסלק מחמת התיישנות, תביעת מעשן כבד שלקה בסרטן ריאות, משום שהיא הוגשה פחות מ-7 שנים לפני אבחון הסרטן במעבדה
רותי אברהם
בית המשפט זיכה את פעיל הימין בן גביר מאשמת אחזקת פרסום גזעני ומתמיכה בארגון טרור    השופטים: שורה של מחדלי המשטרה - אישום לא על מה שנחקר, אין סימון על מוצג וטענות שקריות על היעדר שיתוף פעולה בחקירתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il