X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בנק אוף צ'ינה, השלישי בגודלו בסין, רכש 20% ממניות בנק LCFR בצרפת כדי לפתח שירותי בנקאות וניהול נכסים לעשירים החדשים של סין
▪  ▪  ▪
בנק אוף צ'יינה [צילום: AP]

ענק הבנקאות הסיני בנק אוף צ'יינה רוכש חבילת מניות בבנק רוטשילד (LCFR) בצרפת. בהודעה שפרסם (יום ה', 19.9.08) הבנק הסיני בבייג'ין נאמר כי שני הבנקים יפתחו שירותי בנקאות פרטית וניהול נכסים לעשירי סין. ענף הבנקאות הצומח במהירות בסין פועל במרץ להרחיב את קשרי החוץ שלו, וההודעה שפורסמה על העסקה באה למרות המהומה שהשתררה בשווקים עקב נפילת בנק ההשקעות האמריקני ליהמן בראדרס.
בנק אוף צ'יינה ירכוש 20% ממניות לה קומפניי פיננסייר אדמונד דה רוטשילד ( LCFR) ב-236.3 מיליון אירו (340 מיליון דולר). "שותפות זו היא חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של בנק אוף צ'יינה", אמר יו"ר הבנק הסיני סיאו גנג בהודעה שפורסמה. "אנו מצפים לחיזוק נוסף של פעולות ניהול הנכסים ויכולת עיצוב המוצר בעסקי הבנקאות הפרטית, ולהרחבת המוצרים והשירותים שאנחנו מציעים ללקוחותינו", אמר.
בנק אוף צ'יינה מסר כי הוא צופה עתיד מבטיח לשירותי בנקאות פרטית ושירותים פיננסיים אחרים שכבה האמידה החדשה של סין, המתרחבת עם הצמיחה המהירה של המשק. הבנק הסיני מסר כי הוא מקווה שהעסקה תחזק גם את נוכחותו באירופה.
הבנקים הגדולים בסין נמנים עם הבנקים הגדולים בעולם במונחים כספיים, אך אינם מנוסים די הצורך בשירותי לקוחות. לפיכך, הם יוצרים קשר עם שותפים זרים כדי להנפיק כרטיסי אשראי ומוצרים אחרים מסוג זה.
עסקה סינית ראשונה עם בנק בגוש האירו
בנק אוף צ'יינה ובנק רוטשילד גם מסרו כי ישתפו פעולה בפיתוח שירותים מחוץ לסין ולצרפת. בנק אוף צ'יינה הוא הבנק המסחרי השלישי בגודלו בסין מבחינת היקף נכסים, אך הוא בעל העסקים הגדולים ביותר מחוץ לסין. לדברי הבנק, העסקה החדשה היא הראשונה מסוגה שעושה בנק סיני במדינה שהמטבע שלה הוא אירו.
העסקה מרחיבה את קשריו של הבנק הסיני באירופה, חודשיים לאחר שרכש 30% ממניות קרן ההשקעות הבינלאומית הריטג' מרכזה בשווייץ ב-60 מיליון יואן (9 מיליון דולר).
בנק רוטשילד (LCFR) נוסד ב-1953 ונמצא בשליטת משפחת רוטשילד, שיש לה היסטוריה של 250 שנות בנקאות. הבנק מנהל עסקים בכ-30 מיליארד אירו (45 מיליארד דולר). יו"ר הבנק, בנז'מן דה רוטשילד אמר כי "ההסכם פותח עידן חדש של פיתוח לה קומפניי פיננסייר אדמונד דה רוטשילד במסורת החדשנות וההתרחבות הבינלאומית של קבוצתנו".

תאריך:  19/09/2008   |   עודכן:  19/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
תקיים בעקבות הפריימריז בקדימה דיון מיוחד בנושא "התנהלות התקשורת ואופן הסיקור בצמתי החלטות מרכזיים בישראל"    היו"ר: "יש לשאול האם כלב השמירה של הדמוקרטיה החל לנשוך את בעל הבית"
איציק וולף
היו"ר הנכנסת של קדימה אמרה כי אין זמן להתקשקש עם פוליטיקות    תקפה את בכירי העבודה בכינוס ראשון של הסיעה מאז הפריימריז    "הציבור יבחן מי רוצה ללכת לשותפות פנימית ומי מעדיף להתעסק ביריבויות פוליטיות ואישיות"
משה ריינפלד
ענק הבנקאות הבריטי שחתם על הסכם לרכישת הבנק השישי בגודלו בקוריאה ב-6 מיליארד דולר - ביטל אותו בגלל המפולת בשוקי הכספים
עידן יוסף
מפגש דורות בערוץ הראשון: יגאל רביד מארח את יעקב אחימאיר בפתיחת העונה השלישית של "כך היה" לקראת יום הולדתו ה-70    ועוד: גילויים חדשים בארכיון הטלוויזיה
עידן יוסף
משרד הדתות מקציב למפוני גוש קטיף חודשיים בהם יוכלו לבוא ולקבל תשמישי קדושה שנשארו מהיישובים המפונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il