X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי ת"א אחרי ההפסד לפנאתינאייקוס 100:96 בהארכה: "חייבים לעבוד על החיבור בין השחקנים" הרכז: "צריך יותר יציבות". שארפ: "אנחנו נראים הרבה יותר טוב ממה שציפיתי"
▪  ▪  ▪
אוהדי מכבי [צילום: AP]

אם לשפוט על-פי מבחן התוצאה, מכבי ת"א פתחה את העונה שלה ברגל שמאל עם ההפסד 100:96 מול פנאתינאייקוס בטורניר גומלסקי. אבל זה ממש לא אומר שלאוהדים הצהובים אין סיבה להיות אופטימיים. סגנית האלופה סחבה את אלופת יוון להארכה, נשארה צמודה והפגינה לאורך דקות ארוכות כדורסל לא רע בכלל. בשביל קבוצה חדשה יחסית, זה לא רע בכלל גם אם השורה התחתונה הייתה שלילית.
מבחן הכלים הבא יהיה ביום רביעי ב-16.25, במשחק על מקומות 3-4 מול צסק"א מוסקבה.
"אנחנו צריכים לעבוד על הרבה מאוד דברים", אמר המאמן אפי בירנבוים בסיום, "שיחקנו נגד קבוצה מגובשת שרצה ביחד הרבה ואצלנו הרבה שחקנים נמצאים רק שלושה שבועות ביחד. זה פאזל שצריכים לעבוד על הרבה מאוד חלקים שלו, אבל מעל לכל החיבור בין השחקנים הוא הכי חשוב".
על המהלך האחרון אמר המאמן: "גם אם היינו משחקים חמש שנים ביחד, כדור אחרון תמיד הולך לרכז שמקבל את ההחלטות. אנחנו נצטרך ללמוד לתת עוד אופציות בהתקפה כי ברגע שהכדור אצל קרלוס, עדיין יש קצת חוסר תיאום".
"נשחק קצת יחד ואז יראו את ההתקדמות. החבר'ה עושים עבודה טובה, חלקם חדשים ביורוליג. כרגע אנחנו עובדים ביחד, נלמד אחד את השני לאט לאט. צריך לתת לסגל לרוץ ולהתגבש. אסור לדבר על דברים אחרים כרגע ובוודאי שלא על שחקנים אחרים".
"נלמד מהטעויות", אמר קרלוס ארויו, "אנחנו מסתכלים קדימה. התחלנו טוב את המשחק, אבל אחר כך הגיעה ירידה ביכולת. צריך לדאוג ליותר יציבות במשחק שלנו". על המהלך האחרון אמר הרכז: "ניסיתי להוציא עבירה וללכת לקו. לפעמים זה הולך ולפעמים לא".
"אנחנו קבוצה חדשה עם שחקנים חדשים", סיכם דריק שארפ, "צריך להתרגל אחד לשני וזה לוקח זמן. בשביל המשחק השני אנחנו נראים הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. נמשיך לעבוד קשה, ונקווה להצליח. בסוף המשחק התעייפנו, אבל בסך-הכל מדובר בטרום עונה ויש הרבה זמן להשתפר".
ד'אור פישר העיד על עצמו: "אני תמיד מנסה לקחת ריבאונד ולפעמים זה מצליח ולפעמים לא. זה הכדורסל. באתי מבלגיה והשחקנים ששיחקתי איתם במכבי קולעים מצויין וגם יותר פיזיים. יש לי עוד הרבה מה ללמוד ועם הזמן זה יגיע". אסטן באטיסטה הוסיף: "חבל שלא ניצחנו אותם כי הייתה לנו אפשרות. נעשיתי יותר מבוגר ואתלטי משנה שעברה ועבדתי בקיץ בכדי להשתפר בריבאונד. אנחנו צריכים עוד לעבוד ביחד על הכימיה הקבוצתית, נשתפר בהמשך".
"כיף גדול לחזור", סיכם עמרי כספי, "בהתחלת המשחק היה יותר טוב, בהמשך קצת התעייפתי". על ארויו: "אתה תמיד יודע שקרלוס ימצא אותך. דיברנו על מה שהיה בסוף והוא אמר שהוא מצטער, אבל אין מה לעשות זה חלק מהמשחק. אנחנו עדיין לא מכירים ואתמול זה היה אימון ראשון שלנו. זאת פעם ראשונה שאנחנו משחקים יחד. שמעון היה חסר לנו על הספסל ואנחנו שמחים שהוא מרגיש יותר טוב עכשיו".

תאריך:  23/09/2008   |   עודכן:  23/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפי: כשהכדור אצל ארויו יש עדיין בעיה של חוסר תיאום
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רנדי וויט לא שיחק
מישהו  |  23/09/08 12:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
בגין התקיפה המילולית של השופט שירן זילברמן במשחק נוער של מכבי פ"ת מול הפועל כפ"ס    זילברמן לחבריו: "שמח שהצדק יצא לאור"    הצעה בהתאחדות: היו"ר יפסיק להגיע למשחקי מכבי פ"ת
איציק וולף
סגן אלעד עמר, שירה אמש למוות במחבל בכיכר צה"ל סיפר שלא היה לו כל ספק שהמחבל התכוון להמשיך ולדרוס עוברי אורח
משה ריינפלד
המנכ"ל החדש אודאורד לידי: AIG תחזור לגודלה לפני 10 שנים ותתמקד בענפים שבהם היא חזקה - ביטוח רכוש ונזקי גוף ועסקים בינלאומיים
משה ריינפלד
לאחר קפיצה של 16% שנרשמה ביום ב' במחיר העתידי למשלוח באוקטובר, ירד היום מחיר החבית בשוקי אסיה ובלונדון ועמד על פחות מ-109 דולר
עידן יוסף
הסמליל והסיסמה ישונו כדי למשוך קהל צעיר לענף ההדרים הישראלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il