X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
על הנייר מדובר בהגרלה הנוחה ביותר עבור הנבחרת אבל יש לזכור שבמפגש הקודם ישראל הפסידה בבית ועוד בלי המחבט מס' 1 של השבדים רובין סודרלינג דודי סלע: "נקווה שאני, נועם והראל נהיה בכושר"
▪  ▪  ▪
אנדי רם ויוני ארליך [צילום: AP]

נבחרת הדייויס של ישראל תתארח בשמינית הגמר של הבית העליון, במרס, אצל נבחרת שבדיה, כך נקבע היום (שלישי) בהגרלה שנערכה במדריד. השבדים יארחו מכיוון שבפברואר האחרון נפגשו שתי הנבחרות ברמה"ש (שבדיה ניצחה 2:3).
על הנייר מדובר בהגרלה הנוחה ביותר עבור הנבחרת, כשלשבדים יש הכי מעט טניסאים בכירים בין כל האופציות שישראל יכלה לפגוש: ארה"ב, רוסיה, ארגנטינה, ספרד, קרואטיה, צרפת וגרמניה, אולם יש לזכור כי השבדים הפגינו עליונות על ישראל במפגש לפני כחצי שנה, כשהם עוד משחקים ללא הטניסאי מס' 1 שלהם - רובין סודרלינג (34 בעולם), שהיה פצוע.
אנדי רם אמר היום לאתר ספורט 5: "זה מפגש מאוד קשה. זו נבחרת חזקה מאוד בדייויס, אבל הכל יכול להיות. נעשה את המיטב. בחוץ זה יהיה יותר קשה. סביר להניח שהפעם סודרלינג ישחק וזה יקשה עלינו ונצטרך להתמודד עם זה. אם לא היינו מאמינים שזה אפשרי, לא היינו נוסעים".דודי סלע אמר: "ההגרלה מאוד קשה. לא הצלחנו לנצח אותם בארץ אז נראה שהסיכויים שלנו נמוכים מאוד. נקווה שאני, הראל ונועם נהיה בכושר טוב יותר מבפעם הקודמת וניתן פייט כדי לחזור אולי עם הפתעה".
הראל לוי: "הגרלה קשה מאוד, לא הצלחנו לנצח אותם בארץ ויהיה עוד יותר קשה בחוץ. עכשיו צריך להכין את עצמנו כמה שיותר טוב. סודרלינג שחקן מצוין באולמות, יהיה להם יתרון ביתיות וזה יהיה לא פשוט, אבל בבית העליון שום מפגש הוא לא קל. חבל שלא יצא לנו שוב לשחק בבית. אנחנו לא נוסעים בשביל להפסיד והלוואי ונצליח לעשות סנסציה".
יוני ארליך: "הנה הנקמה מגיעה. זה מזכיר לי את המפגשים לפני שנתיים כשהפסדנו בבית לאנגליה ושנה אח"כ ניצחנו אותם בחוץ, אז אני מקווה לאותו סנריו. ידענו שכל משחק בחוץ יהיה קשה לכן מדובר בהגרלה קשה במיוחד שסודרלינג כשיר, מקווה שנגיע ונפתיע".ארה"ב - שוויץ זה המשחק! מפגש מאוד אטרקטיבי שמראה כמה הרמה בבית העליון גבוהה. גם ספרד וסרביה זה משחק גדול. אני גאה שאנחנו שם."
הקפטן אייל רן: "זו הגרלה קשה, שבדיה הצליחו לנצח אותנו למרות שהיינו מאוד קרובים. משמח אותי שיש לנו כמה חודשים טובים להתכונן. הוכחנו בעבר שבדייויס אנחנו מסוגלים לנצח שחקנים שמדורגים מעלינו. הם פייבוריטים ונצטרך לעשות הכנה טובה כדי לנסות להפתיע אותם".
"אני חושב שבגלל מזג האוויר המשחק יהיה בכל מקרה באולם, אני מניח שהם יבחרו במשטח מהיר כי זה מה שיוהנאסון אוהב. אנדי ויוני אוהבים משטח מהיר, גם דודי, אוקון והראל הביאו תוצאות טובות באולם. השחקנים משחקים בשביל המדינה והדגל ואני רוצה שנצליח לעשות את זה גם הפעם".
המנצחת במפגש תפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין רומניה לרוסיה. במפגשים נוספים: ארה"ב תארח את שווייץ ורוג'ר פדרר, ספרד של רפאל נדאל את סרביה של נובאק דיוקוביץ'. ארגנטינה תשחק מול הולנד, צ'כיה מול צרפת, קרואטיה נגד צ'ילה וגרמניה מול אוסטריה.

תאריך:  23/09/2008   |   עודכן:  23/09/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
משה איבגי קורא לגולשי FLiX לצלם ברכות שנה    הברכה הנצפית ביותר תזכה ב-10,000 שקלים    התחרות נערכת תחת הסיסמא: "השנה הטובה של כולנו"
אלי סבתי
רה"מ ביקר באימון כדי לחנוך את היציע החדש, השחקנים התמרמרו על היחס    יעוזה אבובקרי חתם
מאיה שני
קשה להתנתק מהרגלים    הרבה משתמשים של אתר החברים האהוב מביעים מחאתם על המראה החדש והשימוש המגושם לדעתם של האתר
יפעת גדות
חוקרים גילו כי גרסה מסוימת של גן היא שמעלה את הסיכון למלנומה - סרטן עור קטלני
רותי אברהם
ביניש טענה במכתב אל השר פרידמן: עיכוב במינוי שופטים יגרור גל של ביטול דיונים בשנת 2008 וב-2009    למרות זאת, ביניש טירפדה מינוי שופטים חדשים בתואנות שווא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il